8,3

3 reviews over Bungalow Casas Laurel in het Nederlands

Johan, 16-7-2006

Ook wij boekten dit appartement (4-persoons) via Kras. Periode 7-14 juli 2006. Het weer is hier natuurlijk (bijna) altijd fantastisch. Het uitzicht vanaf het terras is buitengewoon fraai en het verukkelijk om aan het einde van een warme dag verkoeling te zoeken in het (kleine) zwembad.

De praktische kant van de zaak valt voor de verwende reiziger wat tegen. Het appartement is niet ruim bemeten en zeker niet geschikt voor 4 personen. De bedden zijn niet van hotelkwaliteit en de keukeninrichting is niet uitbundig. De tafel fatsoenlijk dekken voor 2 personen gaat niet, laat staan voor 4. En dat er kakkerlakken in de keukenkastjes scharrelenden vonden we ook niet super.

Het is maar wat je gewend bent. Voor de wat betreft de laatse punten niet veeleisende vakantieganger, is dit een goede stek.

Gereisd anders in juli 2006

Jan Wanner, 10-6-2006

Een heel mooie lokatie met prachtig uitzicht op het Aridane dal. Bij Touroperator geboekt. Valt onder de categorie Casas La Palma. Kon door ons dus niet specifiek geselecteerd worden, maar wellicht heeft de touroperator de mogelijkheid specifiek te reserveren. Anders is de locale organisatie Turismo Jofisa misschien een optie.

Gereisd anders in juni 2006

Nora van Liempd, 15-3-2006

van 6-3 t/m 13-3 2006 Casas El Laurel in de streek Amagar bij Tijarafe.Wij hadden casa 1 er zijn er 4. Geboekt bij Touroperator.'smorgens was het uitzicht fenominaal,in de krater de Caldera de Taburiente. Het zwembad was in nov. gebouwd. Bij aankomst stond er een fles witte wijn, avocado's, bananen, sinaasappels, appels en een pak amandelkoeken. Er was een broodrooster, tosti-ijzer, koffie-apparaat, 4 pits kooktoestel 3 gas-pitten en 1 elektraplaat. Je zit wel wat afgelegen maar daarom hadden we ook een fly/drive. 2x per week schone handdoeken. De familie Pirez zijn uitermate vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug op het eiland. We hadden schitterend weer en elke dag ben ik even in het zwembad wezen dompelen. Je hebt smorgens gelijk de zon tot hij om 18.00 uur op het hoogste terras achter de berg onder gaat. Dus een gouden stek.Mail me rustig en ik stuur wat foto's.
      Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casas Laurel in Tazacorte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casas Laurel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Casas Laurel scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.