Bungalow Casa Victor

Casa Victor
8,5

2 reviews over Bungalow Casa Victor in het Nederlands

Jos Defever, 29-12-2006

Op koude dagen, wat in december al kan gebeuren, zijn de kleine olie-radiatoren onvoldoende om een behaagelijke warmte in huis te geven. Verder qua uitzicht (zicht op de ooceaan), privacy (met afstandsbediening bediende poort) en comfort (koffiezet, fruitpers) alleen maar lof, de timmerman naast de deur is blijkbaar tot rust gekomen, we hebben hem niet gehoord, mijn advies: allen daarheen, maar niet als ik daar ben!
Gereisd met partner in december 2006

R. Boulonois, 18-4-2005

Mooie ligging, smaakvolle inrichting, terras met de gehele dag zon, veel ruimte in de casita! Als uitgangspunt van auto/wandeltochten gunstig gelegen. Veel restaurantjes in de buurt, net als supermarkt (in el Paso). Nadeel: naast casita bevindt zich een timmermans-werkplaats, zodat's avonds en in het weekend het geluid van een circelzaag en luidspelende radio de landelijke stilte wel eens verstoort!
    Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casa Victor in Tajuya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casa Victor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Casa Victor scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.