Vakantiehuis Verde **

Verde
7,7

3 reviews over Vakantiehuis Verde in het Nederlands

Piek, 22-2-2008

Lief huisje, op zich mooi gelegen. Maar: volgens touroperator gelegen aan doodlopende weg; dat wekt verwachtingen over rust en stilte. De doodlopende weg eindigt echter vlak voor de weg door Puntagorda die plaatselijk behoorlijk bereden wordt. Van enige privacy op het terras is geen sprake. Teleurstellend.

Wij hadden niet al te best weer, huis was kil en vochtig, muffe lucht.

Let op: bij slecht weer moet je veel rijden om ergens anders te komen.

Ik zou het huis niet direct aanraden.

Gereisd met partner in februari 2008

Wendie, 11-4-2005

Prachtige casita van vriendelijke spanjaarden. Eind maart hadden ze helaas een groot vochtprobleem met schimmelende muren en stank. Voor ons met baby niet acceptabel. Kwam door zeer natte winter en was niet direct op te lossen. U bent gewaarschuwd. NB: zonder dit probleem was het een prachtige vakantie in een mooi, comfortabel huisje geweest. Wij zijn verhuisd na een paar dagen.
    Gereisd anders in april 2005

Ria van Veen, 26-3-2005

Deze casita ligt zeer ruim en is omgeven door een goede afsluiting. Terras rondom met goed meubilair. Het stadje is op korte afstand met diverse supermarkten. Een huurauto is wel een must om de omgeving te kunnen bekijken

Een aanrader voor wie rust wil.

Wij hebbem dit met een goed geweten aan familie en vrienden aangeraden

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Verde in Puntagorda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Verde scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.