1 review over Appartement Nautilus in het Nederlands

Leuk kleinschalig appartementgebouw

Willem, 6-3-2010

In dit gebouw zijn 8 appartementen. Wij zaten in appartement 1 op de begane grond. Terras (balkon) aan de straatkant op het zuiden. Dit geldt ook voor appartement 2. Appartement 7 en 8 zijn aan de achterzijde op b.g. met balkon aan de zijkant tussen gebouwen in. De overige 4 appartementen zijn op 1e verdieping en hebben en terras op het dak. Toen wij er verbleven waren er slechts 3 appartementen bezet. Aardige zeer behulpzame eigenaar. 1x per week schoonmaak en schone handdoeken/ beddengoed. Netjes! Wel enigszins gehorig (contactgeluiden, stoelen schuiven, deur sluiten e.d.) maar viel erg mee omdat de buren evenals wij geen nachtbrakers waren. BVN op tv en NL radiozenders. Goede bedden (wel stevig). Ruim woonkamer met open keuken. Op loopafstand van strand en Spar supermarkt. In Puerto Naos zijn genoeg restaurants waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten.
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nautilus in Puerto Naos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nautilus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.