Appartement Centro Cancajos ***

Appartement Centro Cancajos
Centro Cancajos
7,4

40 reviews over Appartement Centro Cancajos in het Nederlands

het verblijf was erg fijn.

corine, 8-10-2017

de bushalte is dichtbij, voor een rit naar de hoofdstad santa crus. de supermarkt is ook op steenworp afstand.

het strand aan de overkant, hier en daar kan je lekker eten, en het is geen massa toerisme.

de kamer is prima, geen luxe, maar gewoon wat je nodig hebt.

de kamer wordt elke dag schoongemaakt, alleen niet op zondag, en dan is ook bijna alles dicht.

het enige wat we miste was een eet tafel voor op balkon.

verder was het prima voor een week, en we zaten ook dichtbij het vliegveld.

dus ook zo weer weg en thuis...

Gereisd met partner in september 2017

Middelmatig appartement, niet meer, niet minder

Mevrouw Oss, 8-8-2017

Het appartementengebouw ligt dichtbij het strand en ook sta je in 15 minuten op het vliegveld. Geen last gehad van overvliegende vliegtuigen. Er tegenover een grote parkeerplaats.

Het appartement zelf was erg middelmatig. Het meubilair kon er mee door, de badkamer kon er mee door en zo ook de keuken. Zelf koken zit er niet echt in, omdat je maar 2 pitten hebt en dan is het wel een beetje bekijken hoe of wat.

Het balkonnetje is erg klein, als je buiten wil eten wordt het passen en meten. De bedden waren erg hard en jammer dat je maar een paar keer per week schone handdoeken krijgt. Vooral voor de badkamervloer.

Voor een week was het prima,maar verwacht hier niet te veel van.

Gereisd met partner in juli 2017

rustig

hoekstra, 19-3-2013

we hadden een kamer met zeezicht dus geen last van buren, in de keuken weinig bestek en de oven zat los , niet echt om te gaan koken , en een waterkoker is een gemis wel groot balkon met ligstoelen

de tuindeuren tochten erg met wind .

wel goede bedden en alles was en bleef goed schoon ,bijna elke dag nieuwe handdoeken.

verder was er weinig te beleven en het winkelcentrum eronder was leeg en uitgestorven

de ligging was goed ,strand dichtbij en bushalte voor de deur . gratis tv maar geen ned zenders of bvn , de computer was stuk maar er was wel gratis wiffi in de hal .

een prachtig eiland om te wandelen en rond te rijden en hier en daar stukken te wandelen en je moet zeker een snorkelset kopen voor 30.00 en dat gewoon bij het strand gaan doen ,bij elke rost in het water zwemmen prachtige vissen zo dichtbij en zo was het een prima low buget vakantie want het eten was niet duur ook niet in de supermarkt

voor 25 euro heb je een slaapplek en met mooi weer ben je toch buiten

Gereisd met partner in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Centro Cancajos bij:

Investeer wat in het complex.

Henk B., 6-1-2013

La Palma is een natuureiland, geen strandeiland. Als uitgangspunt om dit prachtige eiland te verkennen is Cancajos prima en er is zelfs een klein strandje om uit te rusten. Appartement Centro Cancajos wordt keurig schoongehouden, maar de inrichting is beneden peil en het is zeer gehorig. In het keukentje is minder aanwezig dan je als minimum voor een appartement mag verwachten. Bijvoorbeeld geen waterkoker, snijplank, snijmessen, kurkentrekker / flesopener, bier- of wijnglazen. Vul dit aan en verstrek zaken als schuursponsje, theedoek etc.

Van buren hoor je het rokershoestje, snurken en nog veel meer. Naast de verkeerde bouw (wandjes buigen door als je er op duwt) is ook de inrichting met gladde wanden en tegels hier debet aan.

Ik zal zeker terugkomen op het prachtige eiland, maar kies dan wel een ander appartement.

Gereisd met partner in december 2012

prachtige eiland

Willem, 2-1-2012

omgeving prachtig,mooi strand,uitzicht prachtig we zaten aan de goede kant,buiten kant oosten. bushalte voor de deur

je moet van wandelen houden,anders zit je op het verkeerde eiland

een t,v, op je kamer alleen maar Spaanse zenders, maar een t.v. in de lobby waar je met verschillende nationaliteiten het maar mee moet doen, wie het eerst komt wie het eerst maalt

inventaris heel sober,of de helft is mee genomen,

knaken latten bodem in bed ,2 de dag met rustig instappen knak een lat,was niet de eerste die geknakt was zagen we,

alles is wel netjes schoon,

Gereisd met partner in december 2011

goede lokatie voor 4 personeen wat krap

j.a.cooijman, 18-4-2011

prima comples rustig alleen in onze periode

niets te beleven ook het weer werkte niet mee

er is weinig of niets te beleven voor iets te

zien moet men naar Santa cruse daar kan met met bussen naar andere bestemmingen verder geen

spikt ,verder een pluim op het hoofd van de

hostes die ons prima geholpen heeft met wat moeilijkheden doordat mijn vrouw met wat klach-

ten naar het hospitaal moest.

Verder niets ten nadelen te melden.

Gereisd met partner in maart 2011

erg mooi eiland,maar niets voor mijn man en mij.

anika, 8-12-2009

Prachtig eiland,schone kamer, helaas weinig schone handdoeken,

en weinig warm water je kon geen bad vullen,

en je kon niet douchen, de douchekop kon je niet ophangen...

Gereisd met partner in november 2009

Prijs / kwaliteit : Voortreffelijk

Genné Eddy, 8-12-2009

Centro Cancajos : HEERLIJK ... het eiland met de eeuwige lente

Appartement = sober toch ruim voldoende !!! Karig uitgerust maar alles wat je nodig hebt is wel aanwezig. Prachtig uitzicht maar zorg dat je wel een van de buitenste appartementjes hebt. Prachtige ligging om van daaruit het hele eiland te verkennen en daar heb je toch wel enkele weken voor nodig ! Het mooiste is toch wel de wandeling in de Caldera. De Bar Lambada is een heerlijk stamcafeetje met bij het half litertje bier bija altijd een kleine tappaz van het huis ! Maar ga in Gods naam NIET naar La Palma (Los Cancajos) om het nachtleven te proeven . Dit is GEEN oord voor nachtraven (drankorgels) Voor wie details wil hebben of horen mail gerust. ECHT een AANRADER

Gereisd met vrienden in november 2009

prima locatie

Ton Zwennes, 29-11-2009

Prima vakantie. Appartement schoon en ruim en..... prima bedden. Dat wil wel eens anders zijn. Jammer dat er iets teveel optimisme was bij de bouwers over bezoekersaantallen,. Het Centro commercial was daardoor vrijwel onbezet en maakte een desolate indruk. Voor een zonvakantie kun je beter de anbdere kant van het eiland bezoeken. Voor rust en natuurschoon een ideaal eiland. Je moet wel van wandelen houden.
Gereisd met partner in november 2009

Het apartement ligt centraal op het eiland

P. Thiecke, 14-6-2009

Apartement zeer gehorig. Meubels versleten en oud. Dunne handoeken. Receptie niet meer 24 uur bereikbaar.

Bijbehorende winkelcentrum helemaal leeg en verpauperd

Restaurantjes in de buurt van redelijke tot goede kwaliteit. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het eiland is prachtig en divers. Noorden groen, midden bergachtig en het zuiden vulkanisch. Iedereen die van wandelen en natuur houdt, kan hier zijn hart ophalen. Wij hebben het eiland van boven tot beneden bekeken.

Alle hoogtepunten die in het ANWB-boekje stonden hebben wij bezocht.

We komen nog wel een keertje terug.

Paul en Carla

Gereisd met partner in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Centro Cancajos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centro Cancajos in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centro Cancajos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Centro Cancajos scoort een 7.43 uit 10 op basis van 40 reviews.