Mazo
8,8

Uitstekend

3 reviews over Appartement Los Palitos in het Nederlands

Sfeervol appartementencomplexje in prachtige tuin

Simone, 18-8-2009

Wij zijn van 31 juli tot 15 augustus 2009 naar appartementencomplex 'Casa Los Palitos' geweest. Wat hebben we daar een heerlijke vakantie beleefd met onze familie, bestaande uit 4 volwassenen en 1 kind van 6 jaar. Wij hadden appartement 301 dat zich op de zolderverdieping bevindt. Het appartement is niet groot, maar heeft alles wat je nodig kunt hebben tijdens je vakantie. Het ziet er tiptop uit. Verder is er een prachtig zwembad met zonneterras, dat dagelijks gereinigd wordt door de beheerder Daniel. Hij beheert het complex samen met zijn vrouw Rosa. Groot pluspunt van beiden is dat als ze aanwezig zijn, ze niet 'overheersen'. Het appartementencomplexje bestaat uit in totaal 7 appartementen. Het hoofdgebouw heeft op de begane grond 3 appartementen en op de 1ste en 2de verdieping elk 1 appartement. Verder staan er naast het parkeerterrein nog 2 aparte huisjes/appartementen. Ondanks de in totaal zeven appartementen heb je veel privacy door de verspringende ligging van de terrasjes.
Gereisd familie in augustus 2009

Een aanrader voor jong en oud.

J.C. de Jel, 16-8-2009

Mooie lokatie 3 km. onder het stadje Mazo, gelegen boven het vliegveld.Complex is voorzien van comfort en bijzonder schoon. Het echtpaar Daniel en Rosa Rodriquez doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken zonder uitdrukkelijk aanwezig te zijn. Zij zijn zeer bevlogen met alles wat groeit en bloeit op en rondom het complex en dat is zeker te zien.
Gereisd familie in augustus 2009

Mieke van der Logt, 1-2-2008

Ligging dicht bij het vliegveld (ca. 500 m.) Wij vonden dit juist mooi, schitterend om vliegtuigen te zien stijgen en landen en hadden er geen last van, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt. Slechts 1 start/landingsbaan, 's nachts geen vliegverkeer, overdag ook niet echt veel. Voordeel van deze ligging : zowel noorden als zuiden makkelijk te bereiken, ook westkant niet ver weg. Eigenaren bijzonder hartelijk en gastvrij, alles keurig verzorgd. Komen er zeker volgend jaar weer terug.
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Palitos in Mazo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Palitos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Palitos scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.