Hotel La Luna Baila I & II ***

La Luna Baila I & II

1 review over Hotel La Luna Baila I & II

Godt udgangspunkt på La Palma

Morten, 14-2-2011

Min kæreste, vores søn på 7 måneder og jeg boede 12 dage i december 2010 i lejligheden "Alicante" i La Primavera (La Luna Baila II), som drives af danske Jesper og hans tyske hustru. Trods halvdårligt vejr nød vi opholdet på La Palma og var fuldt ud tilfredse med standarden og servicen i La Primavera. Det er absolut god kvalitet til prisen, og der er fin udsigt til tre sider fra balkonen, som omkranser lejligheden. Det trådløse internet fungerede fint og vi fik uden ekstra omkostninger stillet højstol og babyseng til rådighed for vores dreng. De umiddelbare omgivelser i gåafstand fra La Primavera trækker en anelse ned, men har man lejet bil - og det bør man på La Palma - er det ikke noget problem. Så er der ikke langt til fx Los Llanos, Puerto Naos og Puerto Tazacorte, som er charmerende på hver deres måde. Desuden kan de to restauranter, der ligger få minutters gang fra La Primavera - særligt Las Norias, absolut anbefales.
Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Luna Baila I & II in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Luna Baila I & II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Luna Baila I & II scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.