Appartement La Barranquera ***

Appartement La Barranquera
La Barranquera

2 reviews over Appartement La Barranquera in het Nederlands

Denny en Jenti, 9-4-2007

Wij verbleven in casa la barranquera van 28/8 tot 12/9 2006. Tuin en zwembad prima onderhouden, app. worden goed schoongemaakt. Eigenaars spreken alleen spaans, maar doen erg hun best om je te helpen.

De ligging van de app. is iets minder, je moet overal met de auto naar toe, maar voor rustzoekers een ideale plaats.

Los lianos een goede uitvalsbasis voor uitstappen, wandelingen(overigens prachtige natuur op het eiland, wie van wandelen houd MOET hier zeker eens naar toe)en excursies.

wij hebben prachtige vakantie gehad mede dankzij het verblijf in casa la Barranquera!!

Gereisd anders in april 2007

margot voets, 26-9-2005

erg mooie tuin bij het complex met een mooi en zuiver zwembad.

De eigenaar is zuinig op zijn tuin en zwembad en komt bijna dagelijks alles onderhouden.

Zijn vrouw doet de huisjes van binnen.

Perfecte gastheer en vrouw, spreken beiden echter geen woord over de grens.

Desalniettemin vinden ze het erg leuk om contacten te leggen.

De laatste 100meter naar het huisje moet je bijn loodrecht omhoog.

Het is met de auto te doen maar zorg dat je een beetje een aanloop hebt, want als je stilvalt rol je naar achteren. Er is voldoende parkeer gelegenheid.

Je hebt uitzicht over het hele Los Llanos de Aridane dal en supermarkt is op circa 800meter. Perfecte locatie.

Wij waren hier in juni 2004 en naar volle tevredenheid. We hebben dit jaar geprobeerd om weer te boeken maar het was alkweer volledig volgeboekt.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Barranquera in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Barranquera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Barranquera scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.