Bungalow El Palmeral

6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow El Palmeral bij:

2 reviews over Bungalow El Palmeral in het Nederlands

g. blom, 9-3-2008

Wij hebben een houten bungalow gehuurd in februari 2008. De inrichting was goed en volledig, alleen misten wij een paar fijne stoelen, ook buiten op het (kleine) terras zouden lekkere stoelen niet misstaan. Gelukkig hadden wij geen buren, anders zou je ieder woord van elkaar kunnen verstaan door het dunne houten tussen wandje.

Wel een heerlijke rustige plek om te vertoeven. Lopen naar Los Lianos is vrij ver.

Volgende keer kiezen wij een andere plek.

Fam. Blom

Gereisd met partner in februari 2008

A.J. de Haer, 10-3-2007

De bungalows zijn sober ingericht. Er is geen lekkere stoel om uit te rusten na een wandeling. Er is wel een (lage) bank. Het uitzicht is prachtig en de eigenaar is uitermate vriendelijk. Nadeel is dat je je opgesloten voelt omdat er grote ijzeren hekken zijn die alleen met een huissleutel zijn te openen. Volgende keer zoeken we iets anders. Het mooie weer maakt alles goed op dit prachtige eiland. We waren er begin maart 2007.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow El Palmeral in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow El Palmeral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow El Palmeral scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.