Matig

1 review over Vakantiehuis Casita Manta in het Nederlands

Casa Manta ? Casa Frio !

Johanna, 14-3-2012

Wij huurden in 20 februari 2012 Casa Manta. Het huisje en tuin zijn mooi. Het was er ongelooflijk koud. Ik ben de afgelopen 20 jaar 18 keer in februari op La Palma geweest. In heel verschillende casa's, op heel La Palma. maar nooit was het in een casa zo koud als in Casa Manta.

Het was binnen gemiddeld een graad of 10, ’s-nachts nog veel kouder. Er was één klein straalkacheltje. 's Nachts sliepen we onder een dekbed en 2 extra dekens en ieder een warme kruik. De badkamer ligt buiten de casa. 's Morgens liepen we rillend met het straalkacheltje naar de badkamer.

Ik heb tegen de eigenaar gezegd dat de casa slecht verwarmd kon worden.Hij stelt dat wij een extreem koude week gehad hebben en is niet van plan iets te verbeteren. Dit klopt niet, ik heb dit immers 19 keer zelf mogen ervaren. Koud weer komt in de winter, tot en met maart, vaker voor op La Palma. Echter, een casa waarin het zo koud is en waar de mogelijkheid tot adequate verwarming ontbreekt heb ik nooit eerder gehad.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita Manta in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita Manta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casita Manta scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.