Appartement Casas La Camuesa

Appartement Casas La Camuesa
Casas La Camuesa
8,3

12 reviews over Appartement Casas La Camuesa in het Nederlands

Fantastisch goed voor je rust

Corrie, 5-8-2017

Goed onderhouden appartement alles erop en eraan zwembad prachtig uitzicht. En als je voor je rust komt dat heb je daar zeker. Wat je wel moet hebben is een auto.
Gereisd met partner in mei 2017

Ruim appartement ietwat gedateerd

Bootje71, 12-8-2016

Wij hadden het grote huisje met het grote raam aan de voorkant. Zeer ruim maar niet zo heel praktisch ingericht. We waren met zijn 3-en, derde bed stond in de woonkamer. Prima slaapplek maar er waren daar bijvoorbeeld geen gordijnen (heel groot raam en glazen deur) en helemaal geen kastruimte. Voor de badkamer moest je door de slaapkamer heen. Keuken helemaal achterin dus niet zo praktisch als je buiten zit.

Badkamer en keuken zijn redelijk ruim en compleet maar wel wat gedateerd. Wij hadden aldoor voldoende warm water met zijn drieën.

Ligging is rustig maar je bent toch zo in de stad (weggetje erheen best spannend als je een tegenligger tegenkomt en je niet goed achteruit kunt rijden) wel prettig om een huurauto erbij te hebben.

Zwembad is niet zo groot maar voldoende voor een verfrissende duik. Helaas was het tijdens ons verblijf niet echt schoon... Er dreven allemaal witte vlokken in (zonnebrand van de vorige mensen volgens de eigenaar) en er is geen douche om na te spoelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Verliefd!

miek46, 23-9-2013

Heerlijke tijd gehad in het "grote huisje" van Casas La Camuesa. Alles wordt netjes bijgehouden door Alberto en zijn vrouw, zelfs voor informatie over het eiland kun je bij hun terecht. Het huisje prima ingericht, wel wat gedateerd maar ach...ruimte genoeg. Het is genieten op het terras met fantastisch uitzicht op Los Llianos, ook op het heerlijke zwembad en tuin! En wat een vrijheid met je eigen huurauto...Spar supermarkt in de buurt en vlakbij de geweldige Caldera de Taburiente en natuurlijk nog veel meer....
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

super relaxt tussen de bananenplantages

hfencra, 2-6-2013

Ruim appartement met super veel privacy. Heerlijke tuin met zwembad met genoeg ligbedjes. Leuk terrasje bij je casita. Het spaanse bed is smal maar daar komt misschien het spreekwoord "liefde maakt een smal bed breed"vandaan. Na 1 nachtje ben je er alweer aan gewend. Matrassen en kussens zijn prima. KeukeiInrichting is prima maar er zijn zoveel leuke restaurantjes in Los Llanos dat je iedere avond ergens anders naar toe kan gaan. Huisjes zijn op loopafstand maar de auto kan je ook aan de rand van het dorp kwijt.

Lekker dorpsplein om te chillen - ontbijtje, koffietje, lunchen alles is relaxt.

Gereisd met partner in mei 2013

eindelijk tot rust

Stefan, 13-8-2012

Dit is wat men noemt een plek om tot rust te komen.

geen druk verkeer ( is een steile doodlopende weg)

goed bereikbaar en dicht bij winkels ed.

Wij hadden een van de 2 luxe huisjes,inderdaad wat een luxe.

Gereisd met partner in november 2011

rust

Stefan, 8-1-2012

wij zijn er 2 jaar achter elkaar geweest.

Heerlijke rustige plek. Ideale plek voor beginnende of ervaren wandelaars.

Zwembad bij de bungalow is zeer zeker van meerwaarde.

Gereisd met partner in november 2009

Prachtig gelegen. Fantastisch terras

Jeannette, 13-3-2011

Eenvoudig maar prima appartement. De douche levert geen enkel probleem. Er zijn Zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in februari 2011

Nancy, 9-6-2008

Casas La Camuesa is een prima verblijf op La Palma. Het ligt 1,5 km van Los Llanos in de bergen. Bereikbaar via een sterk hellende weg die op zich goed te bereiden is.

Het huisje is keurig netjes.

Het enige nadeel was dat de douche maar 2 minuten warm water gaf. Dat is erg kort als je met 2 personen moet douchen.

Overigens hebben niet alle huisjes zo'n kleine boiler.

Als je geen zin meer hebt om 's avonds de steile weg terug te lopen kun je een taxi nemen. Deze staan altijd klaar en het kost 4 euro.

Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2008

TJ, 1-1-2008

Onze casita had een boilertje waarmee 1 persoon goed en lekker kan douchen. De rest heeft dan koud water.... Als je gespreid over de dag doucht heb je dit probleem niet.

Mooi rustig plekkie en mooi weids uitzicht.

Appelcider stond klaar in de koelkast!

Centrum LosLLanos op 15 min lopen of 5 min auto.

Gereisd met partner in december 2007

Ellen Ouwerkerk, 13-5-2006

Een eenvoudig, rustig en mooi aangelegd complex met een klein appartement(er zijn ook twee grotere).De douche was geweldig en de eigenaar vriendelijk. Hij kwam ons ophalen omdat het complex niet makkelijk te vinden is.Eeen bed was er zo bij gezet en we konden de laatste dag gewoon tot 17u blijven.Wie van een beetje uitdaging houdt is het een leuk ritje naar boven dwars door de bananenplantages heen.Vanuit het complex kan je prima rond touren in La Palma! Het is vlakbij Los Llanos, een erg mooie plaats.

Het eiland is prachtig! De natuur overweldigend! Je kan genieten van zee,strand, bergen, kleine dorpjes en de rust overal. De Palmanezen rijden rustig en zijn erg beleefd in het verkeer. Het was onze tweede keer op dit eiland en de westkust als basis is ons beter bevallen dan de oostkust zeker mbt het weer! Buurtjes, hartelijke groeten en een kusje voor het kleine 'moppie';)Mildo en Ellen

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casas La Camuesa in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casas La Camuesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casas La Camuesa scoort een 8.27 uit 10 op basis van 12 reviews.