Bungalow Casa El Parral

Bungalow Casa El Parral
Casa El Parral

1 review over Bungalow Casa El Parral in het Nederlands

kom je vheerlijk tot rust

RolandenLinda, 25-10-2010

Hebben hier drie weken een fantastische vakantie gehad. Een plek om goed tot rust te komen. Een auto heb je hier echt nodig, anders kom je er niet. Was bij onze reis inbegrepen. Konden de auto opp de luchthaven ophalen. Sleutel moet je weer ergens anders ophalen, kregen en duidelijke beschrijving mee. Waar we de sleutel kregen, reed er iemand voor naar de accomodatie. Ligt een stuk boven de stad, tussen de bananen. De eigenaar woond ernaast, met daartussen het zwembad. Die voor mede gebruik is. Maar als wij thuis waren, hebben we niemand bij het zwembad gezien. Het huisje was erg ruim en netjes ingericht. Er was 1 minpuntje, pas naar twee weken werd het bed verschoond. Zijn dar dus drie weken geweest, en hadden nog net niet het hele eiland gezien.

Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casa El Parral in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casa El Parral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Casa El Parral scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.