Vakantiehuis Casa Barranquera

Casa Barranquera
8,3

4 reviews over Vakantiehuis Casa Barranquera in het Nederlands

margreet, 15-10-2006

een leuk klein appartementencomplex voor als je niet te veel eisen stelt.

eigenaresse was zeer vriendelijk, 2x per week schone handdoeken.

Het zwembad is aan de kleine kant maar wel schoon en goed onderhouden.

het centrum is echt wel te belopen +/- 20 minuten, allen is de terugreis wel erg steil!

als je van rust houdt, s'avonds de stad in wilt is dit echt een aanrader.

Gereisd anders in oktober 2006

josé schreurs, 28-5-2006

Een leuke accomodatie en zeer vriendelijke eigenaren.

Ik vond het wel erg jammer dat wij de enige gasten waren terwijl op internet werd aangegeven dat `t volgeboekt was.

Gereisd anders in mei 2006

Geert van Someren, 17-1-2006

Staat ook te boek als casa of appartement. Ligt in wijk Retamar. Auto noodzakelijk. Stijl weggetje naar de zes appartementen. Prachtig uitzicht over oceaan. Verzorgd huisje, echter geen verwarming. Eigenares is hartelijk maar spreekt alleen spaans. Verwelkomd met fles witte wijn. Veel te zien in de omgeving. Goede restaurants. Maar niets op loopafstand.
        Gereisd anders in januari 2006

L. van der Wulp, 26-5-2004

Erg knus appartementen complex, totaal circa 7 appartementen. Service was uitstekend, er stond bv een fles wijn klaar bij aankomst en in de 2e week kregen we bananen van eigen plantage.

Het appartement ligt aan de rand van Los Llanos. Het centrum is aan te lopen in circa 30 minuten maar sommige stukken zijn stijl! Het centrum is ook goed met de auto bereikbaar, parkeren aan de rand van het centrum.

In de periode dat wij er waren (eind juni) vond precies 'Fiesta de la Patrona' plaats in Los Llanos. Elke avond hebben we genoten van muziek- en dansvoorstellingen op het plein in het centrum.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Barranquera in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Barranquera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Barranquera scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.