7,8

5 reviews over Appartement Bougainvillea in het Nederlands

royaal, bij doorgaande weg El Paso - Los LLanos

Margot Voets, 8-3-2009

Wij hebben hier in juli 2008 2-weken gezeten Het was onze 4e keer op La Palma. Wij hadden de 1e etage welke de ruimste is. De slaapkamer aan de zeekant was de onze. De kussens roken erg muf, volgens ons waren deze niet gewassen dus dat hebben we zelf gedaan met de wasmachine beneden. De poets is een chagrijn die haar werk slecht doet, het huisje werd de 2e week pas een keer schoon gemaakt! minpuntje! Maar, beneden is de wasruimte en daar pak je gewoon wat je nodig hebt. De eigenaar Franz (Duitser) komt regelmatig langs en als er iets is lost hij het direct voor je op. Huisje is op zich top! 2-toiletten, 2-slaapkamers, ruime kamer, ruime keuken, fijn zwembad met apart douchegebouw. Centrale barbecue plaats in de tropische tuin. De weg er naartoe is op zich goed en verhard, je moet wel even zoeken. Ga rechtsaf een smal paadje in als je een huis met hond (aan de ketting) gepasseerd bent.
Gereisd met partner in maart 2009

Rustgevend verblijf met spectaculair uitzicht

Barbara, 20-12-2008

De plek is fantastisch, het eiland nog beter. De 'vindbaarheid' van Bouganvilla is een uitdaging vooral wanneer je in het donker aankomt. De tuin bij het huis is fantastisch, de tuin is ook goed onderhouden. Het zwembad is helaas toegedekt. Het meubilair (binnen en buiten) moet vernieuwd worden. De plastic tuinsets zijn allemaal verweerd en breken zo in 2-en (ook met mijn 55 kilo). Binnen is alles aanwezig, maar een beetje grauw en goed-gebruikt. Gelukkig zijn de matrassen vervangen, wij hebben heerlijk geslapen. Wij misten wel een verwarming, is zeker nodig in de maand December! Maar de elektrische kookplaten doen het bij gebrek aan beter ook goed als bijverwarming. Wij hebben geen eigenaar gezien en/of gesproken, bij aankomst zit de sleutel in de deur en zo hebben wij de sleutel ook bij vertrek achtergelaten. De 'boel' wordt goed schoongemaakt. Is zeker belangrijk! Voor meer ruimte binnen zou ik het 3-persoons boven boeken!
Gereisd met partner in december 2008

Mooi, maar kan zeer zeker verbetering hebben!

Lisa, 13-10-2008

De locatie van de accommodatie is prachtig en de basis van het huis is minder. Wel is er door de eigenaar aangegeven dat er vanaf nov. 2008 verbetering plaats gaan vinden mbt oa bedden.

De boeking is gedaan via touroperator met ****, maar momenteel (zonder verbetering) is **/*** meer van toepassing.

Voor de rest een goede, mooie en ontspannende vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2008

Prachtige plek

Annie, 6-10-2008

Sept 2008 waren we in apartement bouganvilla

Mooi zwembad tuinmeubilair moet vervangen worden (kapot.) Nov 2008 is ons beloofd de matrassen te vervangen je kon je echt niet op liggen.

Toch is casita Bouganvilla een aanrader je, prachtige tuin met vele fruitbomen en BBQ plek. Je kijkt uit over de zee.

Gereisd met partner in september 2008

Goed appartement

Bernice Dijk, 25-8-2008

Wij zijn in Augustus in dit mooie appartement verbleven. 15 dagen lang. Het appartement vonden 'wij'erg moeilijk te vinden, vooral als je nog nooit op La Palma bent geweest en je niet wat je er van kan verwachten..Het appartement staat aan een doodlopend straatje, met een inrit wat erg stijl naar beneden loopt. Parkeerruimte genoeg bij het appartement. Goed zwembad, in de eerste week van onze vakantie viel het water groen uit in het zwembad maar als snel was het verholpen en kregen wij een fles wijn omdat het water groen was en niet konden zwemmen. Het appartement ligt super gelegen, dicht bij El Paso (grote supermarkt) Los Llanos, Puerto Naos (super restaurants Mambo, een daarnaast een super Pizzeria El Fornio???)

Maar het rook in het appartement wel wat muffig.

Het appartement is verder wel goed onderhouden, maar ik denk geen 4 **** waard. Daarin tegen als we een keer weer naar La Palma gaan, gaan we naar dit appartement.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bougainvillea in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bougainvillea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bougainvillea scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.