8,6

Uitstekend

7 reviews over Appartement Florentina in het Nederlands

Pieter, 24-3-2008

Periode 17-24 maart 2008. Mooie ruime casita, en schoon. Prima locatie, wel wat dicht op de weg. Prachtig uitzicht en op half uur rijden van strand van Puerto Naos (waar de zon wel scheen). Zwembad was nog erg koud. Bertho kwam wel langs, maar zonder de schaal fruit... Overdag in deze periode aangename temperatuur, maar wel regelmatig bewolkt. Op strand Puerto Naos gelukkig vaak zon en 24 graden. Een weinig toeristisch eiland, wat wij als prettig hebben ervaren. Wij kwamen overigens niet om te wandelen, maar voor de zon en om te relaxen (de rust) en dat is goed gelukt. Een aanrader als je niet op zoek bent naar culturele hoogstandjes. Die zijn er niet, net zo min als dronken Engelsen.
Gereisd met partner in maart 2008

Danny, 11-1-2008

In 2005 verbleven wij in casita Florentina. Uitstekend bevallen: schoon, ruim, mooi uitzicht, voldoende parkeerruimte! Er zijn echter op la Palma diverse casita´s die qua omliggend natuurschoon beter scoren en qua rust (iedere morgen hetzelfde brommertje horen knallen). Kortom: prima casita, helemaal NIKS en NIKS mis mee, maar er zijn absoluut rustiekere locaties (als je daar naar op zoek bent)
Gereisd met partner in september 2005

Jan Beijer, 11-12-2007

Casa Florentina biedt een schitterend uitzicht op de zee en heeft een eigen zwembad. Gastheer Berto Remedios verwelkomt de gasten met een enorme schaal fruit, wijn, brood. beleg en nog meer. Om de drie dagen wordt alles verschoond. Service is perfect. De fraaie casa ligt in het tegen de bergen gebouwde dorp Las Indias met dichtbij twee supermarkten en een dorpscafe. Omgeving is schitterend met veel wijnbouw en bananen. Restaurants in Fuencaliente (4 km). Echt een aanrader. Vooral als je van een rustige vakantie (met huurauto) houdt.
Gereisd met partner in december 2007

Fam. Zweekhorst, 24-9-2006

fantastische accomodatie. Wij waren er met twee volwassenen en een kind van 1 jaar oud. Kinderbedje was aanwezig, echter helaas was er geen kinderstoel.

Zwembadje is klein maar fijn!!

Wij werden opgehaald van het vliegveld, en de beheerders/eigenaars brachten ons naar het appartement.

Bij aankomst stond er een grote fruitschaal vol met fruit, een wit brood, kaas, ham, 1 fles bier (0,75 liter), wijn, melk en een fles dubbeldrank op ons te wachten. FANTASTISCH!!

Wij konden in het appartement blijven tot wij 's-avonds om 17:30 uur naar het vliegveld moesten, ook dat was ERG lekker!

Al met al een fantastisch appartement. Enige kleine nadeel vond ik dat het dicht bij een doorgaande weg ligt, waar je vooral 's-ochtends een beetje 'last' van kon hebben.

AANRADER!!

Gereisd anders in september 2006

Jan Albers, 7-8-2005

Uitstekend! Service buitengewoon, soms zelfs te veel (b.v. handdoeken werden overdreven vaak gewisseld). Zelfs het bed werd regelmatig opgemaakt, gebeurt niet vaak in een appartement. Ook de kwaliteit van de inrichting en accessoires viel op (goede bedden, comfortabele meubels, ligstoelen, alles leek gloednieuw). Prima uitzicht, heerlijk zwembad.
      Gereisd anders in augustus 2005

Jan-Willem van de Kolk, 31-3-2005

Ik sluit me graag aan bij de opmerkingen van T.Sielhorst. Het appartement was zeer schoon. De service optimaal! Tip: kies een appartement met een terrasje met zicht op de oceaan.

Gereisd anders in maart 2005

T. Sielhorst, 25-2-2005

De service was uitstekend. Bij aankomst stonden de eerstbenodigde levensmiddelen klaar en een fruitschaal vol sinaasappels en bananen. Drie maal in de week schoon linnengoed, 2 x werd het appartement schoongemaakt, 1 x werd het bed verschoond.

Het uitzicht is mooi. Uitzicht op het zuid westelijk deel van het eiland

en de zee.

Het enige minpunt is dat er geen verwarming in het huis aanwezig is. Zeker in het voorjaar is het 's avonds op la Palma koud.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Florentina in Fuencaliente de la Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Florentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Florentina scoort een 8.57 uit 10 op basis van 7 reviews.