Villa Quinta Valencia

Villa Quinta Valencia
Quinta Valencia

3 reviews over Villa Quinta Valencia in het Nederlands

Arjenne, 2-10-2007

Wij hebben dit jaar Villa Valencia bezocht en er een heerlijke tijd gehad. De villa ligt tussen de wijngaarden met een prachtig uitzicht op de bergen. Alles is schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Ideaal om met een groep heen te gaan en ben je maar met 2 personen, vraag dan naar de Pajero die naast de villa ligt. Wij komen hier zeker terug!
    Gereisd met partner in oktober 2007

van der Heijden, 27-7-2006

ook wij zijn hier twee weken geweest, ideaal voor een groep!

Fam van der Heijden

Gereisd anders in juli 2006

Hans Terweijer, 1-1-2006

Deze villa hebben we enkele jaren geleden ontdekt. Ideaal voor een groep!

We zijn er een keer met famillie en een keer met vrienden geweest. Inrichting is een tikkeltje te klassiek maar voor de rest super!

Er is een verwarmd zwembad, een bar met een biljart etc. Onze beddegoed werd netjes twee keer per week ververst. De tuinen eromheen zijn prachtig en perfekt onderhouden. In de winter kan het er wel 's nachts koud worden. Maar er is een houtkachel, romantisch.

Een aanrader voor diegene die er wel wat geld voor over moeten hebbenn. Maar je krijgt er wel wat voor.

Er is een site in het Nederlands, zo te vinden als je op naam zoekt.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Quinta Valencia in El Paso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Quinta Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Quinta Valencia scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.