Vakantiehuis Casa Taburiente I&II **

Vakantiehuis Casa Taburiente I&II
Casa Taburiente I&II
7,8

9 reviews over Vakantiehuis Casa Taburiente I&II in het Nederlands

buiten en binnen ruim en lekker privé

moens, 2-1-2009

algemene indruk: schoon en voldoende meubels, apparatuur en keukengerei. Matrassen ademen helaas onvoldoende.

ligging: prettig tussen de bergen met lavatuin.

Service, schoonmaak oke, vriendelijke beheerster maar spreekt geen woord engels, frans of duits, of nederlands. Als je ergens over telefoneert kom je er niet uit.

Inrichting: zie reactie bij "algemeen".

Hoeveelheid ruimte: zie reactie bij "algemeen".

Gereisd met partner in december 2008

J. Bruins, 7-1-2008

Wij hebben de afgelopen jaren zowel Casa Taburiente I als -II bewoond. De kwaliteit/prijs-verhouding van beide casa's is goed, zeker in vergelijking met de accommodatie op Tenerife, vooral qua inrichting. El Paso heeft op zichzelf niet zoveel te bieden, maar is als uitvalsbasis prima door de centrale ligging op La Palma.

Aangezien wij "uit de kinderen" zijn, hebben we de kindvriendelijkheid van de casa niet beoordeeld. Toch, in het algemeen: La Palma is niet bij uitstek een eiland voor kinderen. Wat dat betreft heeft Tenerife meer te beiden. Wij, 50+ers/ wandelaars, komen op La Palma volledig aan onze trekken.

Gereisd met partner in december 2007

Ans, Frans en Joost Straathof, 11-9-2006

Wij waren hier eind augustus 2006 voor twee weken in huisje II. Prima accomodatie! Weinig duizendpoten gezien, wel veel (steek)vliegen! De beheerster hebben wij weinig gezien, sprak ook alleen Spaans! Het huisje was wat moeilijk te vinden door een oude route-beschrijving. De inrichting is prima. je mist weinig. Het restaurantje in de Calle Miramar is inderdaad een leuk en goed

tapascafé: Tasca Catalina

Gereisd familie in augustus 2006

Hans en Joke, 27-8-2006

Wij waren hier in maart 2006 en hebben er 2 fijne weken gehad. Het huisje nr. 1 vonden wij erg gezellig en de inrichting behoorlijk compleet. DE 2 terrasjes bij het huis waren perfekt, je kon de hele dag in de zon of in de schaduw zitten. Jammer alleen van die 1000 poten, maar zoals al eerder gezegd was er een bezem en de spaanse dame die voor het huisje zorgde veegde elke dag het terras en 2 maal per week maakte ze de vloer binnen schoon.
    Gereisd anders in augustus 2006

Leendert Jan & Nynke, 24-4-2006

Periode bezoek: April 2006

Prima huisje. Ligt aan een lokaal parallelweggetje ten westen van de grote doorgaande weg tussen El Paso en Los LLanos. Drukte van het weggetje valt reuze mee. Huisje is vrij compleet ingericht (incl. o.a. satelliet-tv en wasmachine, citruspers, broodrooster) en heeft een ruime parkeergelegenheid op eigen terrein, 2 terrassen en mooi uitzicht richting de vulkaan. Ook duizendpoten houden van La Palma, en rond/in het huisje tref je die ook veel aan. Gelukkig is er een bezem en voor de liefhebbers is er gif om de deurdrempel mee te bespuiten.

Als je vanuit het huisje naar rechts loopt en de eerste weg rechts neemt (calle miramar), zit er een leuk restaurantje dat gerunt wordt door een Duits echtpaar. Heerlijk eten en 's avonds op de veranda kijken naar de zonsondergang.

Gereisd anders in april 2006

Ank, 2-11-2005

Mooie casita, alleen erg vaal last gehad van vliegen en duizendpoten, volgens de eigenaresse lag dit aan de tijd van het jaar (eind oktober) Eigenaresse is nu een spaanse mevr. die alleen maar spaans spreekt. Alles is verder aanwezig, alleen misten we een magnetron, terwijl de wasmachine niet echt noodzakelijk is. Ligt wel aan een erg druk weggetje, en een huurauto is bijna een "must". Ligt verder wel erg centraal.
        Gereisd anders in november 2005

A.Oosterling, 2-11-2005

Mooie casa, maar heel veel last van vliegen en duizendpoten, volgens de eigenaar lag dit aan de tijd van het jaar, maar wel heel vervelend.

Ligt aan een druk weggetje.

Gereisd met partner in oktober 2005

Corrie & Jaap Provoost, 29-5-2005

Gezellige woning, we komen er al 5 jaar in februari. Vrij compleet ingericht, knusse tuin. Goed centraal gelegen. Behulpzame nederl.beheerder (Henny). Nederlandse boeken en tijdschriften aanwezig. We missen oven/magnetron en sateliet tv.

Als het regent, komt het water door de raamkozijnen heen en blijf je dweilen. Nieuwe kozijnen zijn hardnodig.

Bij mooi weer een fijne vacantiebestemming.

Gereisd anders in mei 2005

cock en ed, 12-1-2004

ed en cock

bij aankomst was er niemand aanwezig we moesten een uur wachten voordat we het huisje inkonden

pomp waterdruk stond uit daardoor 2 dagen niet douchen verder was alles in goede staat en er ontbreekt niets .

temperatuur was 27 graden

om ergens te komen is een auto wel gemakkelijk

we zijn er geweest van 25 oktober tot 7 november 2003

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Taburiente I&II in El Paso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Taburiente I&II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Taburiente I&II scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.