Bungalow Casa Gusber

Bungalow Casa Gusber
Casa Gusber

1 review over Bungalow Casa Gusber in het Nederlands

Niet echt een aanrader als je van zon houdt

Rob de Ruiter, 3-4-2009

Deze casita ligt vrij hoog (850m) waardoor het er 6 graden kouder is dan aan de kust. Ook blijven er vaak wolken op de bergtoppen hangen waar je dan net onder zit. Wij moesten 's avonds regelmatig de kachel aan doen (een kleine elektrische radiator). Coördinaten: N28 39.454 W17 51.658

Volgens de folder komt men 2x per week handdoeken verschonen en 1x per week beddengoed. Wij verbleven daar 11 dagen maar er kwam niemand. Pas na een klacht heeft men één keer schone handdoeken gebracht met grote gaten er in.

De badkamer stonk regelmatig naar de riolering.

Er is erg weinig servicegoed. Er is wel een koffizetapparaatje maar er zijn geen koffiekopjes.

We hebben zelf een koekenpan gekocht. De tefal koekenpan die er was, was helemaal gekrast. Daar wil je echt je eitje niet in bakken.

Bij de casita is wel een mooie grote tuin met barbecue.

Gereisd met partner in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casa Gusber in El Paso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casa Gusber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Casa Gusber scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.