Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Los Pajeros Villas***** bij :

1 review over Hotel Los Pajeros Villas in het Nederlands

Super!

Patricia, 12-4-2014

Wij zijn net terug en zowel de locatie als het eiland La Palma hebben ons heel goed gedaan. De villa's zijn schoon, zeer ruim (3 slaapkamers en 2 badkamers) en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, div overige keukenapparatuur, open haard, eigen parkeerplek etc.). Wij waren met een kindje van anderhalf en die kon niet alleen buiten spelen maar dat mocht de pret niet drukken: de tuin is prachtig met sinaasappelbomen en avocadobomen. En het eiland is zeker de moeite waard om een keer te bezoeken.
    Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Pajeros Villas in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Pajeros Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Pajeros Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.