Appartement Corral del Payo **

Corral del Payo

1 review over Appartement Corral del Payo in het Nederlands

prima bestemming voor rustzoekers

Henny, 15-9-2009

Appartementen Corral de Payo in La Palma is een huis met 6 appartementen. Waarom het maar 2 sterren heeft, is ons een raadsel. Het is rustig gelegen, maar zeker niet eenzaam. Het geheel is goed onderhouden en heeft een prachtige tuin met palmen, avocado-, perzik- en vijgebomen, druiven, tomaten, paprika's, enz. De appartementen hebben zeezicht en/of zicht op de tuin. De 3 begane grond appartementen hebben een terras met veel privacy. Van de 3 appartementen op de eerste etage hebben 2 een balkon. Eén appartement heeft geen balkon. Vanaf ons terras (app 1) was het uitzicht prachtig. Ons app. was ruim en netjes. Het is wel noodzakelijk om een auto te hebben, want er zijn geen voorzieningen op loopafstand. Echter het meeste is te vinden in San José, wat op ca. 2 km ligt. Het toegangsweggetje tot de oprit is behoorlijk steil en smal, maar dat went snel. De ontvangst was allerhartelijkst, al spreekt men alleen spaans. Voor rustzoekers is dit een ideale plek. Wij willen zo weer terug!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corral del Payo in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corral del Payo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corral del Payo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.