Vakantiehuis Casa Los Cactus *

Casa Los Cactus

1 review over Vakantiehuis Casa Los Cactus in het Nederlands

Mooie rustige locatie

Rick Marsman, 14-11-2009

Vlak bij het vliegveld staat dit vakantie huis. De autoverhuurmaatschappij loodste ons naar het huis toe. Anders was het wel moeilijk zoeken, tussen de bananenplantages.

Wat troffen we aan? De keuken is simpel, met grote koelkast + vriesvak, 2 pits kookplaat. Badkamer was keurig netjes, en we kregen 2 keer nieuwe handdoeken in een week tijd.

Verder was het huis keurig voor elkaar.

Toen we kwamen was het zwembad leeg, maar een dag later werd deze schoon gespoten, en opnieuw gevuld. Wel logisch dat je dat in oktober een keertje doet.

Het huis ligt redelijk ver van voorzieningen, daarom kan je haast niet zonder een huurauto. Maar het is er wél mooi rustig. Vanaf het terras heb je zicht op de zee, en iets rechts zie je het vliegveld. Van het vliegveld heb je amper last. Ze vliegen alleen overdag, en zo veel lawaai maakt het niet.

Nadeel van het huis, is dat het aan de 'verkeerde' kant van het eiland ligt. Je hebt 's morgens zon, maar de zon gaat aan de west kant onder.

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Los Cactus in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Los Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Los Cactus scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.