Vakantiehuis Casa la Cueva *

Vakantiehuis Casa la Cueva
Casa la Cueva

1 review over Vakantiehuis Casa la Cueva in het Nederlands

Simone, 6-7-2006

Wij zijn in september 2004, september 2005 en maart 2006 in dit vakantiehuis geweest met ons dochtertje. Het is een geweldig huis, leuke ligging en je hoort allerlei dierengeluiden (geiten, kippen, enz.). Het huis is groot met beneden een leefverdieping en boven een slaapverdieping. Huis lijkt ons vrij nieuw en wordt waarschijnlijk niet veel verhuurd. Het enige (maar dan ook het enige) nadeel van dit huis is dat er veel duizendpoten zitten. Ik houd niet van ongedierte, maar kan er nog mee leven. Mijn dochtertje heeft de laatste vakantie echter een overdosis duizendpoten gezien (vochtiger dan in naseizoen) en daarom verkassen wij dit najaar naar een andere accommodatie op La Palma. Wel weer aan de oostkant. Het weer is er soms wat minder, maar het is er leuk en mooi (groen) met Santa Cruz in de buurt.
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa la Cueva in Breña Alta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa la Cueva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa la Cueva scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.