Aparthotel Tres Palmeras **

Tres Palmeras
7,3

13 reviews over Aparthotel Tres Palmeras in het Nederlands

M.T. Kopmels, 23-4-2008

t was een oud spulletje maar wel functioneel, we hadden oude doorgezakte matrassen en na hierover geklaagd te hebben werden er splinternieuwe matrassen bezorgd! Aardige mensen aan de receptie, wij spreken spaans dus goed contact. De schoonmakers maakten erg veel herrie, uitslapen is er niet bij. Achteraan het complex erge rioolering stank. En er stond precies voor ons terras een grote palm waardoor het uitzicht beperkt was. Plus weinig privacie, alle terassen kijken op elkaar uit.
      Gereisd met partner in april 2007

Patrick & Leoniek, 24-2-2008

Prima accomodatie. Wij zaten in appartement 210 en hadden prachtig uitzicht over het zwembad en de zee. Volgens ons een van de beste appartementen. De bedden zijn prima en de mensen aan de receptie heel behulpzaam. Verder werd er prima schoongemaakt en kregen we regelmatig nieuwe handdoeken. We komen graag nog een keer terug. Het zwembad is trouwens niet verwarmd, maar best te doen (zout water).
        Gereisd met partner in februari 2008

P.F.M. Durville, 17-2-2008

Fijne vakantie gehad. Accommodatie is mooi gelegen, maar is op sommige onderdelen wel aan renovatie toe. Goede sfeer, lekker zwembad winkeltjes dichtbij.
          Gereisd met partner in februari 2008

H. Rozenboom, 15-10-2007

Prima complex. Jammer alleen dat de stoelen bij het zwembad voor het overgrote deel stuk waren. Dit geldt ook voor de parasols. Enig onderhoud van de badkamer zou niet misstaan b.v. doorlopen toilet en slecht onderhouden kitrand rond het bad. Het bad is zo wie zo niet te gebruiken omdat er boilers zijn met onvoldoende capaciteit.

Enige nadeel als de wind verkeerd stond hing er een soort van rioollucht. Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad. Zeer mooie omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2007

Miriam, 18-9-2007

Mooi complex maar zeker de binnenkant van de apprtementen mogen weleens opnieuw geverfd worden. De slaapkamer deur ging bijna niet meer open als deze dicht was. Vervelend waren ook al die hele kleine beestjes welke in de kasten en over de vloer kropen waardoor je echt niets in de keuken of los in de kast kon laten staan. De schoonmaak kwam iedere dag vroeg maar als je aangaf dat je nog niet klaar was kwamen ze ook niet meer terug die dag. Linnengoed werd op maandag verwisseld wat vreemd is als je op vrijdag aankomt. Wat raar is, is dat je als je extra handdoeken wil hiervoor moest betalen. Handdoeken werden 2x pw gewisseld wat niet echt veel is. Voordeel is dat het complex heel centraal ligt maar wel heel rustig. Tip!!! vraag bij boeking om app.nr: 226. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op zee en veel privacy.
              Gereisd met partner in september 2007

Brenda Smit, 10-6-2007

Ruim appartement, uitstekende schoonmaak (niet te vroeg) en mooi onderhouden tuin. Met storm klapperen de schuifdeuren en waait er zand onderdoor, maar dit is een uitzondering.
                Gereisd anders in juni 2007

m.coenen, 14-3-2007

Een aardig verblijf met een zeer centrale ligging. Supermarkt, terras, strand, restaurants allemaal op loopafstand van het gezellige en rustige La Playa. Nadeel is dat de balkons (zeer) weinig privacy hebben en dat de appartementen aan renovatie toe zijn (o.a.verouderde badkamer). De inrichting is sober en het linnengoed is matig. De bedden waren goed. Probeer een appartement op de 1e verdieping te krijgen en zo dicht mogelijk bij zee.
                  Gereisd anders in maart 2007

Ellen en Arend., 4-2-2007

Rond okt-nov 2006 zijn we hier 14 dagen geweest; ons eerste bezoek aan La Gomera. Tres Palmeras is niet nieuw, maar wel goed onderhouden. Ziet er verzorgd uit. Perfecte bedden. Personeel zeer behulpzaam; niets is te veel. Complex ernaast was nog steeds niet af, maar de bouw leverde geen overlast. Winkels in directe nabijheid.
                    Gereisd anders in februari 2007

M.Kuppers, 15-11-2006

Wij hadden ook geen klachten. Een goed appartement, groot terras en uitzicht op zee, al was dat dat in de verte.Het complex wordt netjes onderhouden.

Schoonmaak is een keer vrij vroeg geweest, maar daarna niet meer.

Prima zwembad en goede service. Alle receptionistes spreken meerdere talen en zijn zeer vriendelijk.

Gereisd anders in november 2006

heco, 4-4-2006

we hebben een fijne tijd gehad. de ligging licht vlak bij zee . we sliepen met het geluid van de zee in . en missen het wel. met 2 balkonnetjes , voor en achter, had je keus waar je wilde zitten. iedereen had wel uitzicht op het zwembad .
                        Gereisd familie in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tres Palmeras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tres Palmeras in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tres Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tres Palmeras scoort een 7.33 uit 10 op basis van 15 reviews.