Hotel Rural Ibo Alfaro ***

Hotel Rural Ibo Alfaro
Rural Ibo Alfaro

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rural Ibo Alfaro bij:

3 reviews over Hotel Rural Ibo Alfaro in het Nederlands

Hotel met karakter en fenomenaal uitzicht

Jeroen, 31-3-2013

Erg charmant, dit hotel in een 150 jaar oud gerenoveerd herenhuis dat wordt gerund door een Duitse familie. Onze kamer aan de voorkant van het hotel had een fraaie erker waar je heerlijk in de zon kunt zitten, met links en rechts fenomenaal uitzicht over de vallei. De kamer is keurig netjes en de bedden liggen uitstekend. De badkamer is krap, het past daar allemaal net.

Het ontbijt is afgestemd op gezonde wandelaars, met zelfgebakken donker brood en een uitgebreid assortiment noten, zaden en gedroogde vruchten. Wij houden daar wel van. We werden wel wat nerveus van het overijverig opruimen van je tafeltje terwijl je zit te eten.

De wifi is komisch: er staat 1 stoel ergens op de gang van het hotel waar je wifi kunt gebruiken. Die stoel stond direct tegenover onze kamer, maar toch was het wifi signaal op de kamer niet stabiel genoeg om goed te kunnen gebruiken. Ook wij moesten dus net als alle andere hotelgasten naar de wifi-stoel.

Gereisd met partner in maart 2013

Remco, 21-1-2007

Gewoon erg goed! Rustig hotel, rustige omgeving. Veel Duitsers en gemiddelde leeftijd hotelgasten is rond de 50. Eigenaresse is gastvrij en vriendelijk.
Gereisd met partner in november 2006

Han, 19-10-2006

Een klein en mooi gelegen hotel, waar Frau Stromberg ons welkom heette. Geen Spaanse, maar een Duitse: dus geen problemen met de taal! Zij wist veel over la Gomera en gaf adviezen over waar je lekker kunt eten. (Het Hotel verzorgt 's avonds geen warm eten.)

Wij mochten zelf een kamer kiezen en gingen voor de suite: 1 kamer voor te slapen en 1 kamer om te lezen. (Ligging 1e verdieping rechts op de hoek) Het uitzicht was schitterend.

Toen wij er waren, zaten er alleen maar duitsers. Zeer aangenaam. 's Ochtends, bij het met zorg samengestelde ontbijt, was er altijd wel iets te vertellen.

Bezoek: mei 2006

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rural Ibo Alfaro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Ibo Alfaro in Hermigua (Hermiqua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Ibo Alfaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rural Ibo Alfaro scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.