Appartement Jardin la Punta **

Jardin la Punta
8,5

2 reviews over Appartement Jardin la Punta in het Nederlands

Annemarie, 16-10-2007

Nette verzorgde appartementen, zeer fraai gelegen. De appartementen op de bovenverdieping hebben mooi zeezicht met een balkon. Maar beneden heb je juist een (groot) terras. Het zwembad was BUITEN GEBRUIK en dat blijft de komende maanden nog zo!!! Wel mooi strand Playa de la Caleta, supermarkt en restaurantjes, alle snel bereikbaar per auto. Veel ruimte en kastruimte aanwezig. Keuken is behoorlijk uitgebreid, 4 keramische kookplaten en veel vrijwel nieuw keukengerei (neem alleen zelf een aard.schilmesje, roerspatel en afwasborstel mee). De eigenaresse spreekt alleen Spaans en is maar beperkt aanwezig. Door de andere recensie wisten wij van de broodjes anders waren we daar niet achter gekomen. Locatie ligt aan de uitvalsweg richting Agulo, maar daar heb je geen last van. De ligging is noordoost. Het appartement was keurig schoon, maar is gedurende ons verblijf niet bijgehouden door de eigenaresse. Prima uitvalsbasis voor wandelingen, etc.
Gereisd met partner in oktober 2007

martijn &alexandra, 5-6-2006

In april 2006 zijn wij naar dit super mooie appartement geweest, het is groot, schoon, modern en heeft een geweldige mooie uitkijk over zee.(zelfs vanuit het zwembad)

De gastvrouw spreekt alleen spaans, maar is wel zeer gastvrij, er staan verse bloemetjes op tafel en s'morgens hangen er voor 0,60 cent verse broodjes aan de deur.

Een auto is wel noodzakelijk.

Verder een schitterend rustig eiland en hebben wij enorm genoten.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardin la Punta in Hermigua (Hermiqua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardin la Punta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jardin la Punta scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.