Hotel The One Ibiza ****

Hotel The One Ibiza
The One Ibiza
8,7

13 reviews over Hotel The One Ibiza in het Nederlands

Goede ligging, prima kamers, goede prijs!

renate, 6-10-2011

The One is echt een hele goed deal!!! De kamers zijn wel wat klein, maar wat ben je nou op je kamer! De ligging is fenomenaal, echt een geweldig uitzicht!!! Het ontbijt is niet goed, wij zijn dan ook elke ochtend bij BOX7 gaan ontbijten bij de haven, maar dat is misschien ook wat je gewend bent.
Gereisd met vrienden in september 2011

Leuke plek maar een beetje afgelegen

Nikita, 1-9-2011

Mooi, schoon en netjes hotel. Kamers zijn groot genoeg want eigenlijk zit je er overdag toch niet. Schoonmaaksters komen elke dag en ons bed werd om de 2 dagen verschoond. Ze maken alles goed schoon!

Zwembad is erg relaxt om aan te liggen, mooie lekker ligbedden en veel schaduw voor de liefhebber. Overdag zetten ze ook muziek aan, lounge muziek aan het zwembad, we kenden de cd na 2 weken wel uit ons hoofd maar voor iedereen aangename muziek.

Ontbijt was lekker, croissantjes, gebak, yoghurt, muesli, toast, fruit, spek, worstjes, jus, koffie/thee, vleeswaren, zoetigheid.

We hebben 1 keer het diner gehad bij het hotel en dat was niet zo heel erg lekker.

Als je naar de stad wil kun je zelf een taxi bellen (doen ze niet voor je in het hotel) of je kunt de bus nemen die voor de deur van het hotel stopt.

Ibiza stad is erg gezellig en mooi!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

Werelds!!!

Miranda, 1-9-2011

Tophotel, toen we aankwamen dachten we.. Wat is dit?

Alles krijgt een dikke 10!! We waren 5 dagen op honeymoon hier en het is zo goed bevallen dat ik in september nog een paar dagen met een vriendin ga, het is echt werelds!!!

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The One Ibiza bij:

Een heerlijke vakantie. Ik kom er zeker terug!

H.Strik, 11-8-2011

Een mooi hotel prachtig gelegen op een klif. Fantastich uitzicht!

Vriendelijk personeel. Goed eten. Strand van Talamanca is niet zo bijzonder.

We hebben een auto gehuurd en daardoor veel van het eiland kunnen bekijken. Het noorden is erg mooi. Soms zie je hier en daar achterstallig onderhoud.

Ik was 26 jaar geleden op Ibiza en het is jammer om te zien hoe bijv. Platja Den Bossa achteruitgegaan is. Het lijkt nu op een tweede Loret de Mar.

Gelukkig blijven er genoeg erg mooie stranden en baaien over. Zoals: de baai van Benirra, Ses Salinas, Playa Jondal e.a. De sfeer op Ibiza is erg relaxt. 'S avonds is Ibiza stad erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2011

Voor herhaling vatbaar

B en J, 29-7-2011

We hebben 2 fantastische weken gehad.

Wel handig dat we een auto hadden.

Naar Ibiza lopen is ook een mooie tocht( hebben we een paar keer gedaan).

Hotel is lekker rustig en als je de drukte wilde opzoeken nam je de auto.

Kamers zijn inderdaad niet groot ,maar je zit er toch bijna niet.

Ontbijt was prima.

Zwembad is mooi en er zit de hele dag een badmeester bij ( zit voor de gezinnenmet kleine kiinderen wel handig).\

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Prima hotel...

Piet, 25-7-2011

Het hotel ligt op een rots waardoor je een behoorlijk eind moet klouteren om bij de zee te komen. In een paar minuten loop je naar Talamanca. Taxi naar Eivissa kost ongeveer 10 euro.

De kamers zijn prima (niet groot, maar netjes). Het zwembad is heerlijk en het eten is ook goed.

Drinken in het hotel (en op het hele eiland) is erg duur. De service (ontvangst etc.) is niet wat je in bijvoorbeeld Turkije kunt verwachten.

Gereisd met vrienden in juli 2011

mooi,maar voor ons geen tweede keer.

flowers, 24-7-2011

Het hotel ligt verkeerd. Er is in de omgeving van het hotel niks te doen.je moet alles met de bus of taxi doen.of een eigen auto nemen.wel mooi uitzicht.de hotelkamers zijn klein maar wel modern.het zwembad is prachtig.de hele dag wordt er lounge muziek gedraaid,die je op een gegeven moment niet meer kunt horen.bij aankomst werden we niet welkom geheten,en de kamer was nog een puinhoop.dit was dus een minder leuke binnenkomst. het drinken is best duur bij het hotel.de natuur op ibiza is prachtig.zo ook de rots die je af kunt bij het hotel en daar kun je ook de zee in.neem wel waterschoenen mee.daar liggen iets verder op ook wat restaurantjes en bij sa punta krijg je de lekkerste sangria ooit.het eten was goed. De vliegtuigen die overkomen heb je niet veel last van ik vond het wel gaaf. Maar aan dat geluid wen je aan. We hebben genoten.maar zullen er nooit terug gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2011

mooie ligging, lounge hotel

Wout, 17-7-2011

Rustig, mooie ligging, lounge plek, schone kamers, soms onder aanvlieg route vliegveld.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super vakantie

Monique, 13-6-2011

The One Hotel Ibiza is een schitterend complex met uitzicht op Dalt Vila. Het is wel raadzaam een auto te huren, maar niet noodzakelijk. De bus stopt voor het hotel en komt zeer regelmatig. Tevens kun je bij gebouw B het zandpad richting Talamanca nemen. Ca. 10 minuten zandpad en dan ben je bij restaurant Sa Punta. 10 minuten verder lopen en je bent bij het strand van Talamanca. Regelmatige busverbinding naar Eivissa. Het publiek wat hier komt is zeer gevarieerd. Veel Nederlanders, Duitsers, Italianen en Spanjaarden. Via de touroperator kun je de reis boeken. Personeel spreekt verschillende talen.

Het eten is goed. Het ontbijt geef ik eerder een 7, het avondeten een 10. 's avonds heerlijk gegeten en elke avond iets anders. Er kan binnen of buiten gegeten worden. Complex is aan te raden voor kinderen, alleen is er geen kinderanimatie. Verder leuke loungemuziek, buiten staan enkele fitnessapparaten. In de kamer is airco en koelkast aanwezig welke bij de prijs zijn inbegrepen.

Gereisd met partner in mei 2011

Rustige ligging

eric, 8-9-2010

Mooi hotel,zeer vriendelijk personeel,prachtig zwembad,kamers sober maar schoon,beetje afgelegen maar voor een paar euro gewoon een auto huren.Wat ook handig is even een cursus Italiaans te volgen,er word meer Italiaans dan Spaans gesproken(personeel is ook Italiaans) Op sommige dagen komen de vliegtuigen vrij laag over wat een beetje hinderlijk is.Voor het ontbijt en avondeten is er een zeer uitgebreid buffet,er is altijd wel iets wat lekker is.Voor een week is Ibiza geweldig maar dan heb je wel alles gezien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The One Ibiza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The One Ibiza in Talamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The One Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The One Ibiza scoort een 8.67 uit 10 op basis van 13 reviews.