Hotel Riomar **

Riomar
7,2

12 reviews over Hotel Riomar in het Nederlands

Gastvrij, goede locatie, maar toe aan renovatie.

Cindy, 17-9-2017

Direct aan de boulevard gelegen en je kunt vanaf het hotel met je tenen het strand aanraken, heerlijk! En, wat een vriendelijkheid van de hotelmedewerkers, een pluspunt. In september ervaren wij dat er voornamelijk ouderen, lees 70+ aanwezig zijn in het hotel. Bovendien, de muziekkeuze met name bij het ontbijt en avondeten is voor verbetering vatbaar, het deed ons denken aan een begrafenis. Het ontbijt en het avondeten was matig, weinig keus en bijna elke avond hetzelfde eten, koud. Geen mogelijkheid tot eten op terras, alles dient binnen in restaurant opgegeten te worden. Je krijgt een tafel toegewezen, wij in een hoekje gestopt, niet wat je zegt gezellig dineren. Drinken dat genuttigd wordt in restaurant mag niet mee naar buiten, jammer, je betaalt er wel immers voor.. De slaapkamer is aan renovatie toe, badkamer zeer klein en niet erg fris, de schoonmaak laat te wensen over. Handdoeken worden wel elke dag verschoond. Animatie bij hotel was een aanfluiting.
Gereisd met partner in september 2017
Manager, Director, 20-9-2017

Dear Cindy,

Thanks for your feedback.

Definitely location is our best point, close to the Beach and Santa Eulalia is a guarantee to enjoy during your holidays.

Hotel Riomar** always try to please every customer. Most of our music is played on request, if you are fancy of any special musical piece just come around Reception and let us know, we will glad to play it for you.

Everybody is welcome to enjoy our terrace, it belongs to the Bar which service is between 10am-2am where you would be able to have drinks, pizzas, daily made sandwich, chicken nuggets…

On the other side and depending on your accommodation we have Buffet service, Breakfast from 8 to 10 am and Dinner from 7 to 9 pm, this service is allocated in our Restaurant.

Departments´ split is in order to offer a better service for our customers.

Looking forward for your next time with us.

Kind regards.

Heerlijk!

Jenny, 5-9-2017

Mooie ligging, erg vriendelijk personeel. Leuke boulevard! Ook de manager in het restaurant ( net als het andere personeel ) loopt met een grote glimlach rond. Kamers werden goed schoongemaakt. Enige minpuntje was het avond eten ( variatie en soms wat koud ) verder een echt aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Manager, Director, 11-9-2017

Dear Jenny,

Thanks for your review.

We do appreciate your feelings and we will try to improve for your next visit.

Kind regards

Heerlijke vakantie op fijne plek in Ibiza.

Monique, 2-8-2017

Fijn hotel, direct aan zee en aan een gezellige boulevard, mooie zonsopkomst, vriendelijke service. Mooie kamer met zeezicht en mooie ruime badkamer (niet alle kamers zijn zo luxe!). Zowel voor gebruik van airco als kleine koelkast moet 50 euro worden bijbetaald. Er is geen aparte parkeerplaats voor hotelgasten, dus bij het huren van een auto is het onmogelijk een plaatsje nabij het hotel te vinden, de plaatsen zijn schaars en er is ontzettend veel politiecontrole op fout parkeren. Elke dag schone handdoeken, maar wel 10 dagen met hetzelfde beddengoed moeten doen, was fijn geweest als dat een keer was verschoond. Een kamer met zeezicht betekent ook dat je de geluiden van het entertainment en van naastgelegen terras hoort tot laat in de avond. Schuifpui van de kamer kan helemaal open, heerlijk. Eten was prima, maar niet heel bijzonder, het was erg warm in de eetzaal, geen airo en geen ramen open, zat vaak zwetend te eten. Verdieping 1 en 3 eten om 7 uur en verdieping 2 en 4 om 8 uur, vond 8 uur wel aan de late kant, maar snap de verdeling wel. Al met al wel een leuk verblijf gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Manager, Director, 23-8-2017

Dear Monique,

Thanks for your review.

Hotel Riomar** is going through update process in order to improve our facilities and comfort levels.

Just to let you know air conditioning service will be full working for next season, 2018, on every room and it will be included on your accommodation.

We hope to see you soon.

Erg fijn!

M &M, 29-7-2017

Hotel ligging met fijn zwembad, perfect liggend aan direct aan zee en de boulevard op loopafstand van het centrum. Kamers goed en schoon, nieuwe badkamers. Geen airco maar wel een ventilator, was prima! Vriendelijk personeel. Bedden erg fijn, goed geslapen! Eten genoeg keus! Soms mocht het warmer, maar dan waren we eerlijk gezegd zelf wat later op de avond. Afwisselend uit eten en in hotel gegeten. Bussen lopen goed. En ook een auto huren was niet duur. Parkeren wel lastig. Fijne vakantie!
Gereisd met partner in juni 2017
Manager, Director, 24-8-2017

Dear guests,

Thanks for your quick review, we do like it.

Just to let you know everyroom will have Air Conditioning service full working for next season, 2018.

We hope to see you again.

Best wishes

Prima hotel voor een aangename prijs

Toparo, 10-7-2017

Wat mag je van een 2-sterren hotel verwachten? Onze verwachtingen waren gezien veel beoordelingen over 2-sterren accomodaties niet hoog. Riomar heeft ons echter aangenaam verrast.

Maar om met de mindere kanten te beginnen: € 50 per week extra voor airco of een minikoelkast is absurd! Kamer en badkamer (klein zitbank) waren gedateerd, 70-er jaren. Maar meer negatiefs kon ik voor dit geld en 2-sterren niet vinden.

Wat is er dan positief? Een fantastische ligging, direct aan boulevard en strand. Een prima uitzicht, zowel aan de voor- als achterzijde. Nette, schone kamers. GEEN beschimmelde voegen in de badkamer, top! Rustig en vriendelijk personeel. En wederom voor een 2-sterren hotel ook prima eten en voldoende keus. (Natuurlijk was het niet iedere dag even goed en/of lekker, maar dat is het thuis ook niet ......)

Conclusie van ons: een zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding, we komen erg graag nog een keer terug.

By the way: de kamers worden verder gerenoveerd.

Gereisd met partner in juli 2017
Manager, Director, 24-8-2017

Dear guests,

Thanks for your time and comments.

We will keep working in order to be ready for your next visiting.

Best wishes

Heerlijk rustig, zeker nog een keer

Tonny Uiterwaal, 1-7-2017

Simpel schoon hotel in het rustige el Eulalia.

Ligging direct aan zandstrand makkelijk bereikbaar ook voor minder validen ( rolstoel rollator ).

Omgeving veel restaurants en genoeg te shoppen.

Kluis, airco en koelkast zijn exclusief..

Ontbijt goed ruime leuze. Avondeten onbekend zijn in omgeving gaan eten . Voor niet veeleisende vakantieganger perfect kamer was voornamelijk om te slapen.

Gereisd met partner in juni 2017

top uitzicht ! hotelkamers aan vernieuwing toe

anoniem, 6-6-2017

De service was goed. het eten viel tegen, weinig keuze en koud/lauw eten

de kamers moeten worden opgeknapt, badkamer niet echt schoon.matrassen aan vervanging toe, mooi hotel voor 60plus

Het uitzicht aan zee was schitterend!

Weinig plaats aan buffet en de tafeltjes stonden dicht op elkaar.

Gereisd met partner in mei 2017

prima eenvoudig hotel

anoniem, 2-6-2017

hotel geschikt met name voor 60 plussers en gezinnen met kinderen tot jaar 8 jaar veel engelsen ontbijt prima avond eten vaak lauw of koud en groot nadeel dat je een tafel krijgt toegewezen waar je gedurende je hele veblijf moet gaan zitten waar vreemde gasten bij aan gezet worden. Schone kamers
Gereisd met partner in mei 2017

Prima Ligging!

Florien, 11-7-2016

Hotel is eenvoudig maar netjes. Super vriendelijk personeel. Veelal wat oudere mensen maar dat was misschien ook omdat het nog net voorseizoen was. Prima bedden en kamer schoon. Eten goed te doen. Ontbijt prima en veel keus. Absoluut plus punt is de ligging aan de boulevard en het strand. Erg gezellig.

Ook prima voor mensen die slechter ter been zijn.

Gereisd met partner in juni 2016
Hotel Riomar, Director, 14-7-2016
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u snel weer te zien.

Prima hotel, vooral populair onder ouderen

Sanne, 24-5-2016

Ligging is top, personeel erg vriendelijk, goed ontbijt.

Hotel is erg populair onder ouderen, zeker 9 vd 10 gasten was 75+. Wij waren, samen met een paar ( 5?) andere jongere gasten de enige jongeren. Wij zijn zelf 29 en 30.

Eten is helaas erg sfeerloos. Je krijgt een tafel toegewezen die je vervolgens gedurende je hele verblijf moet aanhouden. Je mag dus niet zelf een plaatsje zoeken. Wij zaten met zn 2-en aan een (kleine) 4-persoonstafel en kregen dan ook na een dag andere gasten bij ons aan tafel. Gedurende ons hele verblijf zaten we dus met onbekende mensen aan eenzelfde tafel te eten.

Het hotel doet hun best om iets van het eten te maken (zo BBQt de kok hamburgers of ze werken met thema's) maar doordat het publiek bestaat uit 75-plussers die veelal zwijgend aan tafel hun portie opeten was het niet echt een sfeervol geheel.

Wij aten daarom veel buiten de deur, wat overigens erg gezellig is in St Eularia.

Prima hotel, maar niet voor 'jongeren'.

Gereisd met partner in mei 2016
Hotel Riomar, Director, 14-7-2016
Bedankt voor uw recensie. Wij hopen u snel weer te zien.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riomar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riomar in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riomar scoort een 7.23 uit 10 op basis van 12 reviews.