Hotel Riomar **

Hotel Riomar **
7,4

10 reviews over Hotel Riomar in het Nederlands

Heerlijke vakantie op fijne plek in Ibiza.

Monique, 2-8-2017

Fijn hotel, direct aan zee en aan een gezellige boulevard, mooie zonsopkomst, vriendelijke service. Mooie kamer met zeezicht en mooie ruime badkamer (niet alle kamers zijn zo luxe!). Zowel voor gebruik van airco als kleine koelkast moet 50 euro worden bijbetaald. Er is geen aparte parkeerplaats voor hotelgasten, dus bij het huren van een auto is het onmogelijk een plaatsje nabij het hotel te vinden, de plaatsen zijn schaars en er is ontzettend veel politiecontrole op fout parkeren. Elke dag schone handdoeken, maar wel 10 dagen met hetzelfde beddengoed moeten doen, was fijn geweest als dat een keer was verschoond. Een kamer met zeezicht betekent ook dat je de geluiden van het entertainment en van naastgelegen terras hoort tot laat in de avond. Schuifpui van de kamer kan helemaal open, heerlijk. Eten was prima, maar niet heel bijzonder, het was erg warm in de eetzaal, geen airo en geen ramen open, zat vaak zwetend te eten. Verdieping 1 en 3 eten om 7 uur en verdieping 2 en 4 om 8 uur, vond 8 uur wel aan de late kant, maar snap de verdeling wel. Al met al wel een leuk verblijf gehad!
Gereisd familie in juli 2017

Dear Monique,

Thanks for your review.

Hotel Riomar** is going through update process in order to improve our facilities and comfort levels.

Just to let you know air conditioning service will be full working for next season, 2018, on every room and it will be included on your accommodation.

We hope to see you soon.

Best wishes

Erg fijn!

M &M, 29-7-2017

Hotel ligging met fijn zwembad, perfect liggend aan direct aan zee en de boulevard op loopafstand van het centrum. Kamers goed en schoon, nieuwe badkamers. Geen airco maar wel een ventilator, was prima! Vriendelijk personeel. Bedden erg fijn, goed geslapen! Eten genoeg keus! Soms mocht het warmer, maar dan waren we eerlijk gezegd zelf wat later op de avond. Afwisselend uit eten en in hotel gegeten. Bussen lopen goed. En ook een auto huren was niet duur. Parkeren wel lastig. Fijne vakantie!
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel voor een aangename prijs

Toparo, 10-7-2017

Wat mag je van een 2-sterren hotel verwachten? Onze verwachtingen waren gezien veel beoordelingen over 2-sterren accomodaties niet hoog. Riomar heeft ons echter aangenaam verrast.

Maar om met de mindere kanten te beginnen: € 50 per week extra voor airco of een minikoelkast is absurd! Kamer en badkamer (klein zitbank) waren gedateerd, 70-er jaren. Maar meer negatiefs kon ik voor dit geld en 2-sterren niet vinden.

Wat is er dan positief? Een fantastische ligging, direct aan boulevard en strand. Een prima uitzicht, zowel aan de voor- als achterzijde. Nette, schone kamers. GEEN beschimmelde voegen in de badkamer, top! Rustig en vriendelijk personeel. En wederom voor een 2-sterren hotel ook prima eten en voldoende keus. (Natuurlijk was het niet iedere dag even goed en/of lekker, maar dat is het thuis ook niet ......)

Conclusie van ons: een zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding, we komen erg graag nog een keer terug.

By the way: de kamers worden verder gerenoveerd.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riomar** bij :

Heerlijk rustig, zeker nog een keer

Tonny Uiterwaal, 1-7-2017

Simpel schoon hotel in het rustige el Eulalia.

Ligging direct aan zandstrand makkelijk bereikbaar ook voor minder validen ( rolstoel rollator ).

Omgeving veel restaurants en genoeg te shoppen.

Kluis, airco en koelkast zijn exclusief..

Ontbijt goed ruime leuze. Avondeten onbekend zijn in omgeving gaan eten . Voor niet veeleisende vakantieganger perfect kamer was voornamelijk om te slapen.

Gereisd met partner in juni 2017

top uitzicht ! hotelkamers aan vernieuwing toe

anoniem, 6-6-2017

De service was goed. het eten viel tegen, weinig keuze en koud/lauw eten

de kamers moeten worden opgeknapt, badkamer niet echt schoon.matrassen aan vervanging toe, mooi hotel voor 60plus

Het uitzicht aan zee was schitterend!

Weinig plaats aan buffet en de tafeltjes stonden dicht op elkaar.

Gereisd met partner in mei 2017

prima eenvoudig hotel

anoniem, 2-6-2017

hotel geschikt met name voor 60 plussers en gezinnen met kinderen tot jaar 8 jaar veel engelsen ontbijt prima avond eten vaak lauw of koud en groot nadeel dat je een tafel krijgt toegewezen waar je gedurende je hele veblijf moet gaan zitten waar vreemde gasten bij aan gezet worden. Schone kamers
Gereisd met partner in mei 2017

Prima Ligging!

Florien, 11-7-2016

Hotel is eenvoudig maar netjes. Super vriendelijk personeel. Veelal wat oudere mensen maar dat was misschien ook omdat het nog net voorseizoen was. Prima bedden en kamer schoon. Eten goed te doen. Ontbijt prima en veel keus. Absoluut plus punt is de ligging aan de boulevard en het strand. Erg gezellig.

Ook prima voor mensen die slechter ter been zijn.

Gereisd met partner in juni 2016
Accommodatie-eigenaar
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u snel weer te zien.

Prima hotel, vooral populair onder ouderen

Sanne, 24-5-2016

Ligging is top, personeel erg vriendelijk, goed ontbijt.

Hotel is erg populair onder ouderen, zeker 9 vd 10 gasten was 75+. Wij waren, samen met een paar ( 5?) andere jongere gasten de enige jongeren. Wij zijn zelf 29 en 30.

Eten is helaas erg sfeerloos. Je krijgt een tafel toegewezen die je vervolgens gedurende je hele verblijf moet aanhouden. Je mag dus niet zelf een plaatsje zoeken. Wij zaten met zn 2-en aan een (kleine) 4-persoonstafel en kregen dan ook na een dag andere gasten bij ons aan tafel. Gedurende ons hele verblijf zaten we dus met onbekende mensen aan eenzelfde tafel te eten.

Het hotel doet hun best om iets van het eten te maken (zo BBQt de kok hamburgers of ze werken met thema's) maar doordat het publiek bestaat uit 75-plussers die veelal zwijgend aan tafel hun portie opeten was het niet echt een sfeervol geheel.

Wij aten daarom veel buiten de deur, wat overigens erg gezellig is in St Eularia.

Prima hotel, maar niet voor 'jongeren'.

Gereisd met partner in mei 2016
Accommodatie-eigenaar
Bedankt voor uw recensie. Wij hopen u snel weer te zien.

fantastisch

van wijk, 19-5-2016

zeer vriendelijk personeel, de kamers waren klein en hadden achterstallig onderhoud maar brandschoon en werden iedere dag gereinigd. Ik zat zelf aan zeezijde met prachtig uitzicht op zee, het stadje en de berg rechts. Gezellig om mensen te zien wandelen of joggen over boulevard. Diner deel je geen tafel met anderen maar met ontbijt kan dit zo zijn als je met zijn tweeen bent. Wij hebben steeds alleen gegeten. Goed hotel voor leuke prijs, meer waard dan zijn twee **.

Weet niet hoe het in het hoofdseizoen is qua drukte bij zwembad en restaurant maar in mei prima.

Gereisd met partner in mei 2016
Accommodatie-eigenaar
Bedankt voor het delen van uw mening met ons, hopen u binnenkort weer te zien

Prijs - kwaliteit is perfect!

Riomar fan, 10-5-2015

Net terug van wederom super verblijf in hotel riomar! Dit hotel heeft 2 sterren, dat komt door de eenvoudige kamers. Maar er zitten zoveel plussen aan dit hotel, dat we volgend jaar weer gaan! De prijs van 50 EUR per nacht is per kamer voor halfpension. Wij verbleven met 4 personen op een kamer..

De eten is vers, veel groenten en fruit. Het ontbijt is Engels, bij de diner is veel variatie in salades met vis! De warme gerechten zijn kwalitatief minder.

De ligging is echt bijzonder, pal aan zee, aan de boulevard, met zwembad.

Ok, kritische punten: ze zijn bezig animatie op te zetten, erg oubollig! De kamers zijn gedateerd, maar wel goede bedden en schoon..

Gereisd familie in januari 2015
Accommodatie-eigenaar

Thanks for such nice comment ;)

Hope to see you back soon again!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riomar** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riomar in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riomar scoort een 7.38 uit 10 op basis van 10 reviews.