9FenomenaalScore uit 28 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over ME Ibiza

ME Ibiza

Welkom bij ons hotel, gelegen aan een prachtige baai met een verfrissend zwembad op het dakterras en een directe toegang tot het strand. Geniet van de geur van de omringende pijnbomen terwijl je ontspant in een van onze comfortabele kamers. Met een scala aan sport- en wellnessfaciliteiten is er voor elk wat wils. Ontdek de culinaire hoogstandjes in onze restaurants en bars en geniet van een onvergetelijk verblijf bij ons hotel.

De Ligging

Ons hotel ligt direct aan de baai van Cala Martina, op slechts 100 meter van de kustlijn en op 500 meter van de Punta Arabi Hippie Market. Het centrum van Es Cana en diverse uitgaansgelegenheden liggen op respectievelijk 2 en 4 kilometer afstand. Het openbaar vervoer is in de buurt en de luchthaven is op ongeveer 25 kilometer afstand. Je kunt per taxi, bus of auto naar het hotel reizen. Het strand en het stadscentrum zijn gemakkelijk te voet bereikbaar.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 32 eenpersoons- en 185 tweepersoonskamers, verdeeld over 3 verdiepingen. Gasten kunnen genieten van gratis Wi-Fi, een 24-uurs receptie, een zwembad op het dakterras, een fitnessruimte en een spa. Voor de jongere gasten is er een speelplaats en een kinderclub. Daarnaast bieden we diverse sportactiviteiten en entertainmentopties, zoals livemuziek en een disco. Onze kamers zijn modern ingericht en voorzien van airconditioning, een minibar en een eigen balkon met uitzicht op zee. Rolstoelvriendelijke voorzieningen zijn beschikbaar en er zijn niet-rokenkamers beschikbaar.

Eten en drinken

In ons hotel kun je genieten van een uitgebreid buffet in onze eetzaal, waar ook live cooking wordt aangeboden. Daarnaast zijn er 2 bars waar je terecht kunt voor verfrissende drankjes. Bij een verblijf op basis van halfpension zijn ontbijt, lunch en diner inbegrepen. Speciale dieetwensen kunnen worden verzorgd en er zijn kindermenu's beschikbaar. All-inclusive gasten kunnen genieten van een ruim assortiment alcoholische en alcoholvrije dranken gedurende hun verblijf.

Goed om te weten

Bij aankomst in het hotel wordt er een toeristenbelasting in rekening gebracht. Gasten kunnen betalen met creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club en MasterCard. Het hotel biedt diverse services en voorzieningen, waaronder een wasservice, oppasservice, autoverhuur en een transferservice. Gasten kunnen gebruikmaken van het businesscenter en roomservice is beschikbaar tegen een toeslag. Check-out tijd is doorgaans rond 12:00 uur.

Faciliteiten

Adresgegevens

153 Urb. S'Argamassa s/n, E-07840

Website

ME Ibiza

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.