Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa *****

Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa
Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa bij:

13 reviews over Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa in het Nederlands

Top hotel, heerlijk genoten

Ruben, 26-7-2015

Mooie accommodatie, alles was goed, ontbijt, zwembad, de kamers. Het personeel was zeer vriendelijk. Het is niet goedkoop maar dat is niets op Ibiza. Huur auto is wel een must en zeer de moeite waard.

Het zwembad was helemaal goed, lunch is goed te doen en het diner buffet is gewoon goed en gevarieerd.

Pianisten voor het entertainment zijn mogelijk wat depressief... Maar dat was het enige minpuntje.

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer, zonde van het geld!

sandra, 9-7-2014

waardeloos hotel, zeer slechte service, ontzettend glad rondom het zwembad in de week dat wij er waren is de ambulance 2 keer moeten komen omdat er iemand was uitgegleden. Om de haverklap valt er iemand. Concierge service zeer slecht, willen geen taxi regelen als je ergens al bent, stuurt je naar een restaurant met een hoge klif ondanks je duidelijk aangeeft dat je jonge kinderen bij je hebt! Reservering voor babybedjes en waterkoker, niks stond klaar, en vervolgens alles zelf moeten regelen, bediening in buitenbar erg slecht en langzaam en ontzettend duur! Hotel ligt aan de boulevard maar wat een oude zooi is het daar. Heel armoedig. Wij gaan een klacht indienen omdat we echt vinden dat we VEEL te veel voor dit hotel betaald hebben en met ons ook nog anderen. Begrijp niet waarom dit hotel bij de touroperrator wordt aangeboden. Echt niet doen!! Verlichting op balkon gaat om 10 uur pas aan en om 11 uur weer uit, dus je zit in het donker. Echt waardeloos!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Top!

Ton Bakhuijsen , 15-6-2014

Hotel is een topklasse. Niet zo geschikt voor kinderen want er is geen animatie o.i.d. Jammer is dat er geen avondanimatie is behalve een pianist in de bar. Daarom ga je s'avonds het hotel uit naar de boulevard. Maar verder op alle fronten een topper.
Gereisd met partner in juni 2014

Super hotel. Kamers mogen beter gepoetst worden

Antoinette, 25-5-2013

Insotel is een prachtig hotel.

Voor het personeel is niks teveel gevraagd. Overal helpen ze mee.4

In de lobby zijn geen nederlandse kranten verkrijgbaar. Werd gevraagd of ze iedere ochtend voor me moesten kopen.

Kamers zijn in goede staat. Alleen het poetsen kan beter. Maar na 1 telefoontje naar de receptie was alles weer tiptop in orde.

Wij vraagt in dit hotel, kan alles krijgen.

Wat jammer is, is de ligging van het hotel. Wanneer je naar Ibiza op vakantie gaat heb je sowieso een (huur)auto nodig. De afstanden naar de stranden zijn ongeveer een 20 minuten. Azzurra beach is het meest dichtbij met 10 minuten rijden. Voor 's avonds naar de stad te gaan rijdt je weer een half uur, terwijl je 's ochtends ook al in de auto zit naar het strand. Het hotel ligt in Santa Eulallia, waar een hele leuk Mexicaans restaurantje zit Taco Paco of Paco Taco, weet de naam niet meer goed.

Het is een hotel om tot rust te komen, wat ook uitstekend kan daar.

Gereisd met partner in mei 2013

Wat een tophotel

Andy en Denis, 12-5-2012

We verbleven van 1 mei tot 8 mei 2012 in dit hotel.

De ontvanst verliep zeer vriendelijk.Onze kamer was meteen beschikbaar en de cava en mand met vers fruit stond meteen klaar.

Iedereen in dit hotel is supervriendelijjk en zeer behulpzaam.

De maaltijden(ontbijt en avondmaal)zijn zeer gevarieerd en van de allerhoogste kwaliteit.

De hygiene in het hotel is onberispelijk.

Kortom een prachtig,uitstekend en ideaal gelegen vijf-sterren hotel dat fier mag zijn op zijn service en waaraan sommige andere vijf-sterrenhotels een voorbeeld mogen nemen,.

We keren zeker nog terug mar dan voor een langere periode.

Proficiat aan de ganse staf.

Gereisd met partner in mei 2012

Geen herhaling

Nathalie , 12-9-2011

Een mooi hotel met mooie kamers, een prettig zwembad (harde ligbedden) en goed eten & drinken. De ligging van het hotel is goed m.u.v. de uitmonding van het riviertje naast het hotel; troebelwater met stankoverlast. Ibiza stad ligt op een afstand van +/-18 km (+/- 20 min. met de auto/taxi). Het personeel van het hotel is niet gastvrij, een enkeling is vriendelijk maar de meesten erg chagrijnig. Last but not least: geloof het of niet maar de kamermeisje(s) hebben op onze laatste dag nieuw gekochte cosmetica (rouge, speciaal epileertangetje en haarklem) verduisterd. Ruim 2 uur in alle hoeken en gaten gezocht in onze kamer, maar compleet verdwenen. Dat iets kan verdwijnen op zoveel mensen met zoveel personeel oke, maar de reactie van de receptionist EN hotelmngr was belachelijk; GEEN excuses en GEEN oplossing!! Helaas prijs en sterren niet waardig, een gemiste kans!
Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig hotel, heerlijk om te ontspannen.

Anna, 3-7-2011

Super mooie, verzorgde kamers. Prachtige bar aan uiteinde van het enorme zwembad.

Ligstoelen om in weg te dromen. Heerlijk gegeten op hoogstaand niveau. Wij hebben hier kortom geweldige dagen mogen beleven waarbij het ons aan niets ontbrak. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

ben jansen, 8-6-2011

- zuiver - schoon hotel

- zeer vriendelijk en net personeel

- ontbijt niet te evenaren

- binnen - buiten ontbijten / lunchen

- snel internet

- allerlei soorten ligbedden met handoekservice

- bediening bij het zwembad

- kortom gewelidig! een plek om naar terug keren!!

Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig

geweldig, 10-5-2011

Het is een super hotel! Alles is top in orde, ik denk dat de meeste mensen boven mij niet goed hebben gekeken of zo'n duur hotel gewoon niks voor hun is. Zulke mensen kun je beter naar een camping sturen ;)
Gereisd met vrienden in juli 2010

Vreselijke medewerkers!

Jansonius, 18-4-2011

Dit hotel heeft de slechtste customerservice van Ibiza, ondanks dat ze pretenderen een 5 sterren hotel te zijn. Na het reserveren online bleek een uur later dat de tickets niet aansloten en de kamer pas op een later tijdstip kon worden geboekt. Nadat dit meteen in een telefonisch onderhoud werd aangegeven werd er zonder blikken of blozen gezegd dat annuleren of veranderen 350 euro kostte. Kennelijk heeft dit hotel het zo slecht voor mekaar dat ze geld moeten roven van goedwillende toeristen. Als vijf sterren hotel een uur na reserveren al een volle dag in rekening brengen is een beroving op klaar lichte dag. Ik wil iederéén die dit zogenaamde 5 sterren hotel wil boeken waarschuwen voor de "terms of condition" die heel tricky weggemoffeld zijn op de website..
    Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Insotel Fenicia Prestige Thalasso Spa scoort een 7.7 uit 10 op basis van 15 reviews.