Hotel Iberostar Santa Eulalia ****

8,6

17 reviews over Hotel Iberostar Santa Eulalia in het Nederlands

Fantastisch hotel voor 4 sterren

Declerck Daniel, 8-9-2017

Wij gaan per jaar 3 maal op reis telkens voor 2 weken .Dit hotel in Santa Eularia met 4 sterren is een voltreffer; In feite zijn alle " Iberostars " top . .Wij boeken altijd een 5 sterren om zeker te zijn van de kwaliteit . Nu namen we het risico om een 4 sterren te boeken op Ibiza en het was fantastisch .Buiten gewoon vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant , buiten aan het zwembad ... kortom overal .Het eten was zeker 5 sterren waard ,elke dag top . Wij hebben al 5 sterrenhotels gehad die bijlange niet kunnen tippen aan dit hotel en bovendien veel duurder zijn .

Eén minpuntje kan ik zeggen is nl dat de kamers aan de kleine kant zijn maar door het feit dat je er maar alléén vertoeft s'nachts en enkele uren per dag is dit een heel klein euvel . Volgend jaar staat dit hotel weer op onze lijst .

Top vakantie in Ibiza!

Maxime, 21-8-2017

De ligging van het hotel is super! Mooie omgeving, rustig maar je kan ook de drukte opzoeken. Vlakbij Hippy markt en met een auto/taxi ben je zo in Ibiza-stad. Personeel van het hotel is top! Maken je verblijf erg aangenaam en zijn erg vriendelijk! Eten is heel lekker en afwisselend. Bar s'avonds erg gezellig met elke avond een andere thema. Ik kan eigenlijk geen minpuntje opnoemen!

Beachclub die erbij hoort is alleen niet gratis maar het is het zeker waard om daar je dag door te brengen. Ook hier is het personeel super vriendelijk en kun je heerlijk eten!

Gereisd met partner in augustus 2017

Topverblijf in het rustige gedeelte van Ibiza

Pieter, 12-8-2017

Zeer klantgerichte bediening, heerlijk eten, nette kamers, prachtige locatie in de buurt van Cala Pada en Nikki beach. Vanaf Cala Pala taxiboot richting Ibiza langs de kustlijn met 4 haltes.

heel goed hotel

jolly, 30-7-2017

standaard kamers beetje klein maar wel keurig netjes en schoon en je hebt er alles wat je nodig hebt, later upgrade gedaan toen een grotere kamer met balkon, uitzicht op zee en toegang tot rooftop pool :-) , ETEN is hier fantastisch, rustige ligging direct aan zee , dames en heren van de bediening keurig netjes, extra complimenten voor Maria de manager die ervoor heeft gezorgd dat wij ons heel erg thuis voelden, een vakvrouw. Ontvangst bij receptie heel vriendelijk, als je eens wat hebt gewoon receptie bellen en het word supersnel geregeld. Op loopafstand van de hippymarkt en Nikky beach. wij zijn meerdere malen met de taxi uitstapjes gaan doen. jammer dat je voor bedjes bij de zee 20 euro p.p. betaald en 60 euro voor een luxe bed. Ook het eten bij de beachclub is heel erg goed. verder vinden wij Ibiza in het algemeen wel duur, maar dat weet je voor je weggaat....Het was een mooie ervaring, alleen entertainment bij de bar s'avonds kan beter. Maar dat is dan ook het enige minpuntje van dit hotel. Heel goed hotel ! zeker een AANRADER.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel fijn.

Nicole, 15-7-2017

Bed was heel goed

Als je graag 2 aparte bedden wil , dan kan je geen kamer met zeezicht (zwembad) krijgen.

Kamer zij totaal niet gehorig.

Personeel vooral aan de receptie is echt super vriendelijk !!!

Fitnesszaal viel tegen, geen losse gewichten.

Gereisd met partner in mei 2017

Wij hebben genoten van een perfecte vakantie!!

Theo uit Zuid Holland, 19-6-2017

Wij hadden StarPrestige geboekt en werden bij aankomst direct perfect ontvangen door Maria. Na een drankje kregen wij een uitgebreide rondleiding door het complex.

Standaard kamers zijn niet overdreven ruim daarom ter plaatse een ruimere kamer geregeld met zeezicht (echt geweldig).

Zeer rustig en schoon complex; personeel zeer attent en vriendelijk. De keuken wist goed (en gevarieerd) om te gaan met de glutenallergie van mijn vrouw (compliment Thomas).

Het dakterras met privébar is in één woord fantastisch; hier kom je echt tot rust.

Het enige minpuntje is dat je moet betalen voor de kluis.

Wij overwegen serieus om hier nogmaals naar toe te gaan.

Fantastisch hotel!

Roel, 4-6-2017

Door de de kleinschaligheid is de service van dit hotel uitmuntend, met name de receptie is bijzonder professioneel, zeer hartelijk en helpt je met alle vragen. De kamers zijn luxe, super schoon en 'precies op maat' met een geweldig (stille) airco... en wat een uitzicht! Het eten is werkelijk geweldig! Ook het restaurant en keukenteam zijn lekker spontaan. Je krijgt lekkere tussendoortjes aan het zwembad en bij het diner wordt je vrolijk ontvangen met een cocktail. Veel verse 'ala minute' bereidingen en heerlijke kazen en desserts, met Nespresso bij ontbijt en diner. (wij hadden half pension).

Goede wifi is rond het hele hotel gratis, voor het kluisje betaalden we €15,-

Er is een goede sportzaal.

Auto huren is zeker raadzaam voor dit geweldige eiland waar je in ongeveer drie kwartier overheen bent, op zeer goede wegen. Wij hadden een auto gehuurd via een link van touroperator: Niet doen! Doe dit op de website van de verhuurder. Er zijn veel aanbieders, ga niet voor de budget huurders, je sluit hier dan tal van onduidelijke verzekeringen af en betaald servicekosten voor benzine, kortom een complex en onbegrijpelijk verhaal, lijkt op oplichting, maar zo mag je het niet noemen.

Ik wil dit hotel zeker aanraden!

Aanrader

Larissa, 23-5-2017

Super hotel, mooie ligging en vriendelijk
Gereisd met partner in januari 2017

Goed hotel met enkele minpuntjes

Merel, 13-5-2017

Het hotel zag er mooi uit. Mooi restaurant, mooie kamers en mooi zwembad. De kamer vonden we klein maar er was wel genoeg ruimte. Het grote raam in de kamer zorgde voor een fantastisch uitzicht. Het eten vonden we lang niet altijd goed. Het was vaak koud en droog. Het beste kon je iets van de bakplaat nemen wat ter plekke voor je werd bereid. Wel had daar wat meer variatie in mogen zitten. Ook de tafels in het restaurant hadden sneller afgeruimd mogen worden. Over de rest van de service niks dan goeds. Het personeel was uiterst vriendelijk en deed alles voor je. Het drankenaanbod (all-inclusive) was zeer ruim en lekker. Er waren ruim voldoende parkeerplaatsen bij het hotel. Minpunt: bij de beachclub moest je betalen voor een bedje. €8,- voor een halve dag. Erg jammer want dat is een hele mooie plek.

Tip voor de mensen met een huurauto: bezoek Cala Comte, Cala Llenya en de hippiemarkt in San Juan op zondag.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad

Echtpaar met bevriend stel, 13-4-2017

Keurig hotel, mooi eiland. Het was wel een hele dure vakantie.

Voor WiFi en kluis moest er nog extra worden betaald.

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Santa Eulalia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Santa Eulalia in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Santa Eulalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Santa Eulalia scoort een 8.63 uit 10 op basis van 17 reviews.