Bed and Breakfast PyB Ibiza Holidays ****

9,3

31 reviews over Bed and Breakfast PyB Ibiza Holidays in het Nederlands

Het perfecte Ibiza avontuur

Michel / Henny, 23-9-2017

Wat een genot om hier te zijn en tijd te mogen doorbrengen met Bart de gastheer. Deze villa is perfect als je op zoek bent naar het echte Ibiza met al zijn avontuur &

te chille vibes (naast alle clubs).

Wij vonden het te gek en zouden het iedereen (met name degene die open-minded en avontuurlijk zijn) ten harte aanraden!

@Bart nogmaals tx voor alles en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2017

TOP!

Frank & Lydia, 30-6-2017

Fantastische plek! Buiten de drukte, maar met 20 minuten rijden ben je op de mooiste plekjes van het Eiland. De relaxte maar gezellige sfeer die er hangt is waanzinnig. Komen er nu al 4 jaar en als het aan ons ligt volgen er nog vele jaren. Dank jullie wel voor de mooie 10 daagse vakantie. X Frank & Lydia
Gereisd met partner in juni 2017

Ultiem onthaasten

Johan & Miranda, 22-8-2016

PYB Ibiza is een prachtige finca in het rustige deel van Ibiza. Gastheer Bart zorgt meteen voor een ontspannen sfeer. De Maxima-kamer waren wij zaten was mooi, ruim en schoon. We hebben op veel leuke gasten ontmoet rondom het zwembad of tijdens het heerlijke ontbijt in de binnentuin. De finca ligt midden in de prachtige natuur en binnen 15 minuten ben je op de leukste strandjes van het eiland. Bart is zeer gastvrij en denkt in oplossingen. De rest van het team heeft dezelfde positieve vibe. Kortom: een absolute aanrader! Tip: bestel een entrecote of gamba's bij restaurant Palermo tegenover de kerk (1km van PYB Ibiza)
Gereisd met partner in augustus 2016

Relaxed, fun & friendship!

Bertjan, Sandra en Evanne (11), 8-8-2016

PyB is een pareltje in het rustige deel van Ibiza. Gelegen aan een onverhard pad is het een oase van rust en sfeer. Een fraai gerenoveerde finca met zo'n 7 kamers en lekker zwembadje om even af te koelen of af te spoelen. De gemeenschappelijke (buiten) ruimtes zijn zo sfeervol, dat je vanzelf vriendjes gaat worden met de andere gasten.

Want dat maakt PyB bijzonder. Niet dat het mooi is, de kamers altijd netjes, het ontbijt goed en de vele tips van Bart .... maar de vibe!

Het is zo'n relaxed plekje, dat je je er vanaf minuut 1 thuis voelt. Alles kan, alles mag en alleen plezier hebben is verplicht.

Bart zelf is Ibiza-pro .... die is allang verleerd wat "haast" ook alweer betekent.

Typisch PyB:

Aan het einde van de dag rollen alle gasten langzaam weer binnen en de een met een fles wijn, de ander met een hapje of een biertje ..... en onder sterrenhemel is het dan half 3 voor je er erg in hebt.

Top tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een uniek plekje Ibiza

Frank & Michelle Jansen, 20-5-2016

Ons bezoek naar PyB Ibiza Holidays was tevens ons eerste bezoek aan dit unieke eiland. We hebben bewust gekozen voor de wat meer rustige Noordzijde van het eiland. De B&B wordt gerund door Bart: een Nederlander die de unieke vibe van het eiland als geen ander belichaamt. De gehele B&B – van slaapvoorzieningen tot aan het ontbijten tussen de fruitbomen – is opgezet met gezelligheid, rust en ‘happiness’ in het achterhoofd. Er ging geen dag voorbij zonder handige tips voor rustige strandjes, fijne lunchplekken of loungetentjes (voor als het echt hipper-de-pip moet). De perfecte plek om je dag te starten én te eindigen. We werden al snel bevriend met meerdere gasten die al zeker twee keer eerder bij PyB waren geweest. Zowel de gezelligheid als de privacy is op één van de vele ingerichte relaxplekjes rondom de B&B gemakkelijk gevonden.

Deze B&B is uiterst geschikt voor degenen die de wat vrijere hand kunnen waarderen en de unieke vibe van het eiland hoog in het vaandel hebben staan.

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig huis

Marlon, 5-5-2016

Prachtig huis in een mooie omgeving. Het huis is rustig gelegen, maar toch dichtbij allerlei leuke stadjes. Bart kan veel tips geven om de mooiste plekjes van Ibiza te ontdekken. Ruime schone kamers met een heerlijk zwembad. Een feestje om te verblijven.
Gereisd met vrienden in april 2016

Love P&B Holidays

Inge, 1-9-2015

Ik was voor het eerst alleen op vakantie en dankzij Pam, Bart en Meta was het geweldig!

Supermooie plek, mooie kamers, heerlijk zwembad en fijne mensen. Pam, Bart en Meta staan altijd voor je klaar en niks is hen te veel.

Het enige nadeel is dat ik weer terug wil! :-)

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Prachtige locatie met een gezellig sfeertje

Jordy, Kim en Xavi, 13-8-2015

We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Op het laatste moment geboekt en gelukkig was er nog een kamer vrij.

Pam, Bart en Meta hebben ons heerlijk verzorgd. De ontbijtjes waren lekker en vooral ook gezellig met de andere gasten.

De kamers zijn mooi en verzorgd. Er hangt een fijn Ibiza sfeertje.

Daarnaast hebben ze ook leuke tips voor iedereen. Of je nu een kind-vriendelijk strandje zoekt of een lekker restaurantje, ze kennen veel leuke en ook rustige locaties.

Wat ons verblijf nog aangenamer zou maken is airco, die is helaas niet aanwezig maar in hartje zomer was het toch prima vertoeven op de kamers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aanrader voor wie van rust houdt

Tess willems, 21-6-2015

Heel mooie hacienda, vriendelijke eigenaars. Een aanrader voor wie weg wil van de drukte.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Paradijsje op Ibiza

Gerard Groeneveld, 10-6-2015

Bewust teruggekomen op dit heerlijk plekje bij ontzettende lieve mensen.

Je voelt je vanaf de eerste seconde thuis op deze prachtige finca.

Als je volledig tot rust wil komen en toch een uitvalsbasis wilt hebben naar het feestgedruis van Ibiza dan ben je hier op het juiste adres.

Pam, Bart en Meta verwennen je met de heerlijkste ontbijtjes. Mijn glutenvrije dieet is voor hun geen probleem.

De hondjes drentelen gezellig over het terrein.

Een heerlijk chill out bij het zwembad waar we heel wat uurtjes met andere gasten hebben doorgebracht om de belevenissen van de dag door te kletsen onder het genot van een hierbas.

Bij de ondergaande zo'n waan je je soms in de savannes van Afrika

Pam en Bart kunnen je alles vertellen over de beste restaurantjes en mooiste strandjes.

Al met al een must voor de echte Ibiza liefhebber.

Gerard en Annemieke

Gereisd met partner in juni 2015

Wat een vakantie paradijsje

Thom van Rooijen, 8-6-2015

PYB is een zalige plek als uitval basis. Ook een dagje "in en om de boerderij"is zeer relaxed. Stilte is er adembenemend. Pam en Bart twee schatten van mensen die er alles aandoen om het je naar de zin te maken. Staan ook open voor suggesties of als je iets speciaals wilt geen probleem. Helpen je werkelijk met alles, keer de weg kwijt bel Pam en ze loodst je zo weer over het eiland.Bart en Pam weten veel plekjes op het eiland en maken je graag weg wijs. Parasolletje vergeten, Pam heeft er altijd wel eentje staan. Er is zelfs een waterfilter waar je elke dag je watertje kan vullen. Voor ons was het de eerste ervaring met Ibiza en zeker niet de laatste. Het adres waar wij gaan verblijven is dan zeker PyB.

Als je ook thuis komt van een dagje eiland is het net of alles even uitgaat en je weer helemaal oplaad.

Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast PyB Ibiza Holidays in Santa Agnès de Corona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast PyB Ibiza Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast PyB Ibiza Holidays scoort een 9.25 uit 10 op basis van 30 reviews.