Appartement Las Terrazas de Cala Tarida

9,5

2 reviews over Appartement Las Terrazas de Cala Tarida in het Nederlands

"Een absolute aanrader!!!!!"

fam. Sutterland, 11-6-2013

Wij hebben hier met het hele gezin verbleven , en dat was fantastisch .

Appartement iSea Tarida is een prachtig appartement in een prachtige en rustige omgeving.

Het appartement is nieuw en heeft een terras tuin met omheining.

Ligging: Het appartement ligt op 2 minuten van het mooie en kindvriendelijke zandstrand Cala Tarida met veel mogelijkheden voor watersport en snorkelen.

In de nabije omgeving bevinden zich supermarkten en heerlijke restaurantjes met ieder hun eigen authentieke karakter.

Vlakbij liggen de eveneens favoriete baaitjes Cala Comte, Cala Vadella, en Cala d'Hort.

De faciliteiten waren prima met Airco, WiFi-internet, sataliette TV, DVD, Padlle-tennis, groot gemeenschappelijk zwembad incl. Peuterbad en douches.

Tevens is er een speelruimte op het terrein aanwezig.

Appartement " iSea Tarida" op begane grond met uitzicht op zee te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Gewoon helemaal goed! Niks aan toe te voegen

Michiel16, 10-6-2013

Prachtig nieuw appartementen complex omgeven door schitterende tuin, met groot zwembad incl. peuterbad, peddle-tennisbaan op echt maar 3 tot max. 5 minuten lopen (ligt er een beetje aan in welk appartement je zit) van het strand van Tarida.

Geheel afgesloten dus erg veilig, altijd een erg behulpzame conciërge aanwezig. En eigen parkeerplaats, Wifi, 's Avonds mooi en goed verlicht.

Ook Cala Tarida is een heel leuk strand met rustige en drukke stukken.

De appartementen zijn allemaal voorzien van keuken met oven, magnetron, 4-pits kookplaat, koel- en vrieskast, zeer groot terras.

Bij weggaan lag er nog een formulier voor verbeteringspunten maar wij konden er eigenlijk geen verzinnen......

Wij hebben geboekt via touroperator, zij kwamen ons al halen op het vliegveld. Heeeerlijk!! wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Terrazas de Cala Tarida in Sant Josep de la Talaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Terrazas de Cala Tarida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Terrazas de Cala Tarida scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.