Appartement La Pampa **

Appartement La Pampa
La Pampa

4 reviews over Appartement La Pampa in het Nederlands

Als het kon, gingen we terug!

E., 22-11-2010

Twaalf jaar geleden zijn we voor het eerst naar Ap. La Pampa geweest en dat was een heerlijke vakantie! Pepe was de ultieme gastheer en maakte het iedereen naar de zin. Het was voor ons dan ook niet vreemd dat we het jaar daarop terug gingen. En wat een ontvangst: Pepe had al gezien dat er gasten van het jaar daarvoor zouden terugkomen en we kregen dan ook het mooiste appartement en daar stond een boeket bloemen klaar! Ook dit jaar hadden we weer een hele fijne vakantie alhoewel er toen al wel veel engelse jongeren waren. Pepe gaf toen al aan da La Pampa, tot zijn spijt, waarschijnlijk uit het nederlandse reisaanbos zouden verdwijnen daar de eigenaar meer aan de engelsen kon verdienen. En zo geschiedde helaas. Als het nu weer in de nederlandse reisgidsen terug zou keren gingen we er direct weer heen... Zou Pepe er nog steeds werken?
Gereisd met jonge kinderen in juli 1998

geweldige vakantie gehad

Richard, 25-12-2008

Pepe was geweldig,heerlijke weekelijkse barbeque ,als ik in nederland nog eens kon boeken ging ik er met de kinderen zeker nog eens naar toe.
Gereisd met partner in juli 2005

Carmen, 17-7-2007

In 2001 geweest. Pepe een hele vriendelijke man deed alles voor je.

Een leuk en aangenaam verblijf. Naar het strand een helling op was iets minder maar daar wende je vanzelf wel aan. Ik zou er nog wel een keertje naar terug willen.

Gereisd met partner in juli 2007

richard, 21-8-2005

6 jaar geleden geweest en een van onze betere vakanties.

(ook ik herinner me pepe als een erg goede en vriendelijke gastheer.)

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Pampa in Sant Josep de la Talaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Pampa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Pampa scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.