Hostel Valencia **

Valencia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valencia bij:

1 review over Hostel Valencia in het Nederlands

Perfect!

MB, 7-8-2016

Voor ons was het een perfect hotel! We hadden een eenvoudige maar schone kamer, deze was voorzien van een klein koelkastje en tv. De badkamer was klein maar prima en we hadden een balkon.

Het meest belangrijk was voor ons de sfeer, de geweldig vriendelijke familie die het hotel runt en de prijs van de overnachtingen.

De ligging was prima, wij hebben veel per auto gedaan, maar je kunt ook lopen naar het strand en de boulevard. De buurt is rustig vergeleken met het drukke centrum. Ze streven naar rust en stilte in de avonduren, daar moet je rekening mee houden.

Handdoeken voor het zwembad en parasols voor het strand mochten we allemaal lenen, super service!

De huisgemaakte Sangria en het ontbijt (met vers fruit!) is absoluut een aanrader!

Wij willen heel graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Valencia in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Valencia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.