7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel THB Ocean Beach**** bij :

3 reviews over Aparthotel THB Ocean Beach in het Nederlands

Prima hotel maar voor ons niet meer.

Bart, 23-7-2011

Prima hotel met prima service. Geen 4 sterren maar 3 naar ons idee. Ligt in luidruchtige omgeving en ook de gasten in hotel (veelal Engelse groepen) hebben geen respect voor andermans nachtrust. Geen kleine kinderen aanwezig en dat was voor ons jonge gezin zeer teleurstellend, terwijl het management eerder had aangegeven dat dit wel zo was.

San Antonio is sowieso minder geschikt voor kleine kinderen. Ibiza is top maar volgende keer een andere bestemming graag.

Gereisd familie in juli 2011

fijn apartement

Karlijn, 19-9-2010

Ben hier eind augustus een paar dagen geweest. In San Antonio zit veel Engelse jeugd en daar wilden we niet tussen zitten vandaar dat we gekozen hadden voor dit 4 sterren complex buiten het centrum. Er zaten toch nog veel Engelsen maar ze hielden het hier netjes en rustig.

Met 4 sterren hadden wij iets meer luxe verwacht, maar het was echt prima: schone, grote kamer met een enorm terras, prima bedden, personeel bij de receptie was heel erg vriendelijk en behulpzaam, fijn terras met zwembad en een prima ligging.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Topper

niki, 18-8-2010

Mooi ruim appartement. Wij hadden iets meer betaald voor uitzicht op zee en dat is echt de moeite waard. Het hotel ligt aan de boulevard net buiten het drukke gedeelte. De service is prima! Alleen de wanden zijn dun, dus je hoort 's nachts wel de buren thuis komen, maar daar heeft volgens mij elk hotel in Ibiza last van. Tip: oordopjes meenemen.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel THB Ocean Beach in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel THB Ocean Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel THB Ocean Beach scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.