Hotel Tagomago **

7,7

4 reviews over Hotel Tagomago in het Nederlands

No nonsens, net hotel

Monique Plant, 2-8-2017

Een oase van rust aan de drukke baai van San Antonio.Ontbijt en warm eten is goed. Zwembad en zee voor de deur. De taxi-boot en boot-tripjes links van het hotel op korte loopafstand en rechts stopt de bus naar de diverse baaien. Ze lopen redelijk op tijd.Auto/scooterhuur achter het hotel, dus alle faciliteiten dichtbij. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima bedden en elke dag weer opgemaakt. Alles aanwezig voor een fijne vakantie. Geen animatie e.d. maar dat heb je ook niet nodig met alle mogelijkheden in San Antonio. Prima hotel met gemoedelijke sfeer.
Gereisd familie in juli 2017

Eenvoudig hotel, maar de moeite waard !

travelgirl, 25-7-2011

Wij zijn in mei 2011 in Tagomago geweest. De kamers zijn eenvoudig, maar superschoon. We hebben heerlijk gegeten van de buffetten in de ochtend en de avond. Het personeel was erg vriendelijk. Voor het hotel is een klein strandje. Toen wij er waren waren er erg veel kwallen. Ja, dat kan gebeuren, hangt van de golfstroom af, zal ook af en toe wel vies zijn. Strandje werd onderhouden (geharkt en van troep ontdaan). San Antonio hadden we meer van verwacht, stad is gericht op uitgaanspubliek. Er is ook een fijn zwembad bij dit hotel met een apart kinderstukje. Wij hebben genoten. En voor de prijs hoef je het niet te laten (wij betaalden voor een familiekamer 50 euro per nacht, met ontbijt en diner).
Gereisd familie in mei 2011

had er meer van verwacht

Annemieke, 16-7-2011

De kamers zijn eenvoudig, schoon, goede bedden, Je krijgt waar je voor betaald.Ontbijten doe je vroeg anders is meeste op.Foto's zien er beter uit dan wat het is. Het strandje voor het hotel stelt niet veel voor, klein water vol troep. San Antoni zelf is vreselijk 1 grote kermis gericht op Engelse zuipende, kotsende en schreeuwende jeugd. Het noorden en oosten van Ibiza is prachtig!.
Gereisd met partner in juli 2011

Fam.Dijkhuizen, 23-6-2007

Wij hebben een goed verblijf gehad in dit hotel. Alleen jammer dat van tevoren niet werd aangegeven dat het hondje alleen in de kamer moet blijven en nergens in het hotel is toegestaan. Het eten en de bediening was prima !!! De kamers zijn niet luxe maar alles is aanwezig.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tagomago** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tagomago in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tagomago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tagomago scoort een 7.7 uit 10 op basis van 4 reviews.