Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**

Osiris Ibiza**
133 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**
Playa Es Puet 1, E-07820, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Osiris Ibiza scoort een 8,9 uit 10, op basis van 133 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Osiris Ibiza** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 191 vakantiefoto's van Hotel Osiris Ibiza** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Osiris Ibiza** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza. Vergelijk Hotel Osiris Ibiza** met andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,5
6,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Jimmy Chatrer
8,0

22-08-2014 De ontvangst is prettig en gezellig. Zeer behulpzaam personeel, met name de nachtportier is super. Er hangt een relaxte en huiselijke sfeer. Wij hebben in dit hotel onze trouwdag van 1 jaar gevierd en werden verrast met een fles champagne van het hotel.
Wij komen absoluut terug!

met partner, Juli 2014
"Heerlijk Hotel,een echte aanrader"vertalen
Jan
6,0
8,0

13-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie week gehad in Hotel Osiris.
Kamers netjes en schoon en voorzien van kleine koelkast en airco.
We hadden vanaf ons balkon een prachtig uitzicht schuin op de zee.
Eten was goed met variatie en op de juiste temperatuur. complimenten aan de kok en het restaurantpersoneel.
we hebben ook goed geslapen(goede bedden en geen geluidsoverlast van buiten)
We vonden de vakantie zeker voor herhaling vatbaar , maar dan wel 2 weken.
Het personeel vonden we ook vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Juli 2014
"Top hotel!"vertalen
Jeanine
4,0
7,0

30-07-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad op Ibiza. Het hotel Osiris is erg goed. Alles goed geregeld. We konden meteen op de kamer (9.00). Elke dag word de kamer schoongemaakt. De kamer was niet heel erg groot maar schoon. We hadden ook de lowprice kamer. Deze zit aan de achterkant en heeft geen zon. Lekker koel is het wel soms duurt het wat langer voordat alles droog is. De kamer zat op de begaande grond. Het eten was prima! Natuurlijk niet zoals een all inclusief in Turkije. Maar elke dag wat wisselend en alles goed op temperatuur. Obers zeer vriendelijk. Soms Nederlands personeel aan de receptie. Altijd bewaking. In het hotel zitten gelukkig weinig Engelsen. Voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Voor de kinderen is er wel weinig te doen. Er is geen animatie alleen 1 x live muziek. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en als we ooit weer naar Ibiza gaan komen we zeker hier naar terug!

met partner, Juni 2014
"Een echte aanrader, de service is geweldig"vertalen
Truus Gahler
8,0

13-08-2014 Dit hotel is met zijn 2 sterren de moeite waard, dit hotel loopt zoals een goed hotel moet lopen, ze hebben een geweldig team van mensen die het iedere dag weer voor elkaar krijgen het iedereen naar de zin te maken.
Het eten en drinken is perfect, de kamers zijn schoon, je hebt een waaier en een airco op de kamer, aan de receptie zit een Nederlandse dame die u keurig netjes te woord staat, en voor de prijs hoeft u het niet te laten .
Kortom wij hebben een geweldige tijd gehad, wij zijn 2 weken geweest

Juni 2014
"Super klantvriendelijk hotel! Aanrader!"vertalen
Flavia Albanese
7,0

23-06-2014 Hotel Osiris nabij San Antonio is een 2 sterren hotel, wat zeker meer sterren waard is. Zoals ze zelf zeggen "Beter een 2 sterren hotel die de service verleent van een 3 sterren dan andersom" en geef ze eens ongelijk! Het is een familiebedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan en dat is te merken: schoon, net hotel waar tijdens ons verblijf voornamelijk ouder publiek te vinden was. Kamer was netjes en schoon, goede bedden en iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Centraal gelegen op nog geen 10 min. loopafstand van alle uitgaansgelegenheden en winkeltjes van San Antonio, maar daar moet je van houden. Hier heel veel uitbundige (en soms dronken) Engelsen te vinden, die wij liever uit de weg gingen. Veel lof voor Pepe en Antonio (de kelners) en al het overige vriendelijke personeel van Hotel Osiris, ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader voor iedereen die rustige vakantie wil en het ook prettig vindt om alle voorzieningen in de buurt te hebben.

"Super!!!"vertalen
50plussers
10,0

11-07-2014 Tophotel!!!! verdienen zeker meer sterren!!!!

prijs/kwaliteit is fantastisch!!!!

prachtige ligging en heel vriendelijk personeel zeker Paco en de dames van de receptie en niet te vergeten Adriaan!!!!

komen beslist een keer terug!!!!

met partner, Juni 2014
"Superhotel met erg gastvriendelijk personeel"vertalen
pejooo
8,0

25-06-2014 Al meteen bij het inchecken erg vriendelijk geholpen door de Spaanse receptioniste. Dat was meteen de opmaat voor een geweldig verblijf. Kamers enorm schoon net als de rest van het hotel. De obers Pepe en Antonio zorgden dat je niets te kort kwam en liepen hun benen onder hun lijf vandaan. De ligging is lekker rustig en een kwartiertje lopen over de mooie boulevard brengt je in het centrum van San Antonio. Voor 2 euro kun je de bus naar Ibiza nemen. Onvoorstelbaar dat dit maar 2 sterren heeft, want het is echt perfect geregeld hier. Volgend jaar weer.

"Prima plek."vertalen
Maes
5,0
7,0

24-06-2014 Hotel Osiris is ons prima bevallen. Wij verbleven er 12 dagen. De service is uitstekend, een gezellig terras met heel vriendelijke bediening, lekker eten en het is er schoon. De afstand naar Ibiza stad is met de bus heel goed te doen.
De zonsondergang is fantastisch. Een wandeling naar het zeeaquarium is een aanrader en dan met het bootje terug.

met partner, Mei 2014
"Prima uitvalbasis"vertalen
meneer Balm
1,0

02-06-2014 2 sterren? Dat komt omdat er geen animatie/entertainment is, prima toch als je dat ook niet hoef. Kom hier voor de 3e keer en het bevalt me prima!

met partner, Okt. 2013
"Top Hotel"vertalen
Ype
8,0

14-10-2013 Hotel Osiris is een prima hotel gelegen op 1 van de beste plekjes van San Antonio. Kamers zijn super schoon, het eten is voortreffelijk en de service is bijzonder goed. Vooral de medewerkers (van receptie, bediening tot de schoonmaaksters) zorgen er voor dat je je hier super gastvrij ontvangen en behandeld wordt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?