Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**

Osiris Ibiza**
127 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**
Playa Es Puet 1, E-07820, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Osiris Ibiza scoort een 8,9 uit 10, op basis van 127 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Osiris Ibiza** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 154 vakantiefoto's van Hotel Osiris Ibiza** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Osiris Ibiza** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza. Vergelijk Hotel Osiris Ibiza** met andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,4
8,8
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, jul 2014
"Top hotel!"vertalen
Jeanine
4,0
7,0

30-07-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad op Ibiza. Het hotel Osiris is erg goed. Alles goed geregeld. We konden meteen op de kamer (9.00). Elke dag word de kamer schoongemaakt. De kamer was niet heel erg groot maar schoon. We hadden ook de lowprice kamer. Deze zit aan de achterkant en heeft geen zon. Lekker koel is het wel soms duurt het wat langer voordat alles droog is. De kamer zat op de begaande grond. Het eten was prima! Natuurlijk niet zoals een all inclusief in Turkije. Maar elke dag wat wisselend en alles goed op temperatuur. Obers zeer vriendelijk. Soms Nederlands personeel aan de receptie. Altijd bewaking. In het hotel zitten gelukkig weinig Engelsen. Voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Voor de kinderen is er wel weinig te doen. Er is geen animatie alleen 1 x live muziek. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en als we ooit weer naar Ibiza gaan komen we zeker hier naar terug!

Juni 2014
"Super klantvriendelijk hotel! Aanrader!"vertalen
Flavia Albanese
7,0

23-06-2014 Hotel Osiris nabij San Antonio is een 2 sterren hotel, wat zeker meer sterren waard is. Zoals ze zelf zeggen "Beter een 2 sterren hotel die de service verleent van een 3 sterren dan andersom" en geef ze eens ongelijk! Het is een familiebedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan en dat is te merken: schoon, net hotel waar tijdens ons verblijf voornamelijk ouder publiek te vinden was. Kamer was netjes en schoon, goede bedden en iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Centraal gelegen op nog geen 10 min. loopafstand van alle uitgaansgelegenheden en winkeltjes van San Antonio, maar daar moet je van houden. Hier heel veel uitbundige (en soms dronken) Engelsen te vinden, die wij liever uit de weg gingen. Veel lof voor Pepe en Antonio (de kelners) en al het overige vriendelijke personeel van Hotel Osiris, ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader voor iedereen die rustige vakantie wil en het ook prettig vindt om alle voorzieningen in de buurt te hebben.

"Super!!!"vertalen
50plussers
10,0

11-07-2014 Tophotel!!!! verdienen zeker meer sterren!!!!

prijs/kwaliteit is fantastisch!!!!

prachtige ligging en heel vriendelijk personeel zeker Paco en de dames van de receptie en niet te vergeten Adriaan!!!!

komen beslist een keer terug!!!!

met partner, Juni 2014
"Superhotel met erg gastvriendelijk personeel"vertalen
pejooo
8,0

25-06-2014 Al meteen bij het inchecken erg vriendelijk geholpen door de Spaanse receptioniste. Dat was meteen de opmaat voor een geweldig verblijf. Kamers enorm schoon net als de rest van het hotel. De obers Pepe en Antonio zorgden dat je niets te kort kwam en liepen hun benen onder hun lijf vandaan. De ligging is lekker rustig en een kwartiertje lopen over de mooie boulevard brengt je in het centrum van San Antonio. Voor 2 euro kun je de bus naar Ibiza nemen. Onvoorstelbaar dat dit maar 2 sterren heeft, want het is echt perfect geregeld hier. Volgend jaar weer.

"Prima plek."vertalen
Maes
5,0
7,0

24-06-2014 Hotel Osiris is ons prima bevallen. Wij verbleven er 12 dagen. De service is uitstekend, een gezellig terras met heel vriendelijke bediening, lekker eten en het is er schoon. De afstand naar Ibiza stad is met de bus heel goed te doen.
De zonsondergang is fantastisch. Een wandeling naar het zeeaquarium is een aanrader en dan met het bootje terug.

met partner, Mei 2014
"Prima uitvalbasis"vertalen
meneer Balm
1,0

02-06-2014 2 sterren? Dat komt omdat er geen animatie/entertainment is, prima toch als je dat ook niet hoef. Kom hier voor de 3e keer en het bevalt me prima!

met partner, Okt. 2013
"Top Hotel"vertalen
Ype
8,0

14-10-2013 Hotel Osiris is een prima hotel gelegen op 1 van de beste plekjes van San Antonio. Kamers zijn super schoon, het eten is voortreffelijk en de service is bijzonder goed. Vooral de medewerkers (van receptie, bediening tot de schoonmaaksters) zorgen er voor dat je je hier super gastvrij ontvangen en behandeld wordt.

met partner, Sept. 2013
"Fijn hotel"vertalen
f.kreft
7,0

26-10-2013 Een goed en leuk familie hotel, super schoon, eten goed, personeel vriendelijk. Elke dag schone handdoeken. Afstand naar het strand 50m. Leuke boulevard richting stad Sant Antonio. Goed plek om op vakantie te zijn.

met partner, 2013
"Dit hotel verdient zeker meer dan twee sterren!"vertalen
Happy People
10,0

13-08-2013 Wij genieten momenteel van onze laatste avond in hotel Osiris en nemen helaas morgenvroeg afscheid van het eiland.
Net als de anderen hebben wij dit hotel geboekt op basis van de goede recensies en men heeft ons niet teleurgesteld! Van de super schone kamers, het heerlijke eten (complimenten aan de kok!) tot aan de enorme gastvrijheid van het personeel, iedereen heeft bijgedragen aan een zeer aangenaam verblijf in hotel Osiris! Een absolute aanrader!

met partner, Aug. 2013
"Mooi hotel"vertalen
A. ten Wolde
5,0

28-08-2013 Het hotel ligt op 50m van het strand. Aan een wat drukkere weg. Hier heb je geen last van als hotelgast. Mooi zwembad met goede service. Prijzen van drankjes zijn niet al te duur. Een biertje is 2 euro, cola 1,90 euro. Mooi uitzicht op de zonsondergang. Entertainment in hotel is bijna niet aanwezig. We zijn 8 dagen geweest, er was 1 avond entertainment. Hotel ligt aan de rustige kant van St, Antonio. Drukke centrum ligt op 3km loopafstand. Ook kun je het pondje pakken. 2,50euro voor enkel vaartochtje. Kamers worden goed schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken en er wordt gedweild. In het hotel hebben ze antwoord op elke vraag. Erg fijn. Auto huren via het hotel is ook erg netjes! St. Antonio is een rustig dorp. Voor het uitgaan moet je naar Ibiza stad. De strandjes in St, Antonio vallen tegen. Erg druk. Met de auto kun je strandjes opzoeken die rustiger en mooier zijn.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?