Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**

Osiris Ibiza**
120 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**
Playa Es Puet 1, E-07820, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Osiris Ibiza scoort een 8,9 uit 10, op basis van 120 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Osiris Ibiza** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 151 vakantiefoto's van Hotel Osiris Ibiza** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Osiris Ibiza** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza. Vergelijk Hotel Osiris Ibiza** met andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,8
7,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Top Hotel"vertalen
Ype
8,0

14-10-2013 Hotel Osiris is een prima hotel gelegen op 1 van de beste plekjes van San Antonio. Kamers zijn super schoon, het eten is voortreffelijk en de service is bijzonder goed. Vooral de medewerkers (van receptie, bediening tot de schoonmaaksters) zorgen er voor dat je je hier super gastvrij ontvangen en behandeld wordt.

met partner, Sept. 2013
"Fijn hotel"vertalen
f.kreft
7,0

26-10-2013 Een goed en leuk familie hotel, super schoon, eten goed, personeel vriendelijk. Elke dag schone handdoeken. Afstand naar het strand 50m. Leuke boulevard richting stad Sant Antonio. Goed plek om op vakantie te zijn.

met partner, 2013
"Dit hotel verdient zeker meer dan twee sterren!"vertalen
Happy People
10,0

13-8-2013 Wij genieten momenteel van onze laatste avond in hotel Osiris en nemen helaas morgenvroeg afscheid van het eiland.
Net als de anderen hebben wij dit hotel geboekt op basis van de goede recensies en men heeft ons niet teleurgesteld! Van de super schone kamers, het heerlijke eten (complimenten aan de kok!) tot aan de enorme gastvrijheid van het personeel, iedereen heeft bijgedragen aan een zeer aangenaam verblijf in hotel Osiris! Een absolute aanrader!

met partner, Aug. 2013
"Mooi hotel"vertalen
A. ten Wolde
5,0

28-8-2013 Het hotel ligt op 50m van het strand. Aan een wat drukkere weg. Hier heb je geen last van als hotelgast. Mooi zwembad met goede service. Prijzen van drankjes zijn niet al te duur. Een biertje is 2 euro, cola 1,90 euro. Mooi uitzicht op de zonsondergang. Entertainment in hotel is bijna niet aanwezig. We zijn 8 dagen geweest, er was 1 avond entertainment. Hotel ligt aan de rustige kant van St, Antonio. Drukke centrum ligt op 3km loopafstand. Ook kun je het pondje pakken. 2,50euro voor enkel vaartochtje. Kamers worden goed schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken en er wordt gedweild. In het hotel hebben ze antwoord op elke vraag. Erg fijn. Auto huren via het hotel is ook erg netjes! St. Antonio is een rustig dorp. Voor het uitgaan moet je naar Ibiza stad. De strandjes in St, Antonio vallen tegen. Erg druk. Met de auto kun je strandjes opzoeken die rustiger en mooier zijn.

met partner, Aug. 2013
"Tijd van ons leven gehad in Hotel Osiris!!"vertalen
Kenny & Jolanda

26-8-2013 12 dagen vakantie mogen vieren in Hotel Orisis,

Dit hotel verdient veel meer dan 2 sterren!!!!!

Alles was in een woord geweldig, Kamers werden iedere dag netjes schoon gemaakt, Eten s'morgens en s'avonds was heerlijk elke dag genoeg variatie, personeel was erg aardig Adrian, Pepe, Toni en de Nederlandse mevrouw achter de informatie balie helemaal super! Erg veel gelachen met Adrian hij kan je ontzettend veel vertellen over Ibiza!

Tip: Mocht je boeken naar Hotel Osiris, Adrian de nachtbewaker is gek op Unox worst :D

De ligging is ook perfect, Stand op 100 mtr afstand, San Antonio centrum via de boulevard ongeveer 15 a 20 minuutjes lopen en Ibiza stad met de bus voor 3 euro te bereiken in ongeveer een half uurtje 25 km ongeveer.

Aantal grote feesten meegemaakt in Ibiza stad Waaronder in discotheek Privilage ''Grootste discotheek van de wereld '' een aanrader! biertje kost daar trouwens wel 10 euro hou daar rekening mee;)!

Echt een aanrader om hier u vakantie te boeken.

"Blijf er terugkomen"vertalen
Sebastiaan
10,0

23-8-2013 Vorige week weer teruggekomen vanaf osiris en weer is het allamaal prima bevallen. Enige kleine minpunt is misschien dat de schoonmaakster dit jaar niet meer kwam na 1500. Verder heb ik me met me vriendin heerlijk vermaakt. Vooral met Adriaan ;-). Eten was weer gewoon goed en vooral het restaurant-personeel is erg aardig en houdt van een lolletje (zoals bijvoorbeeld een beetje hannesen met speelgoedratjes, ja dat waren wij).

Gelukkig hebben we nog een weekje te gaan in osiris (21-30 september), en ik weet nu al bijna zeker dat dat ook weer een geslaagde vakantie wordt.

"Super!!"vertalen
S&B
7,0

29-7-2013 Wij hebben een super vakantie gehad in dit hotel! Wij boeken eigelijk nooit 2 sterren. Maar dit was zeker de moeite waard! Het personeel was in 1 woord 'geweldig' en het hotel zag er erg verzorgd uit. Het eten was ook goed. Als we terug naar Ibiza gaan, boeken we zeker weer dit hotel!

"Heerlijke vakantie !"vertalen
gpjmebisch
7,0

24-7-2013 Een heerlijke vakantie gehad in San Antonio de Portmany. Daar heeft dit hotel zeker toe bijgedragen. Fantastisch personeel, prima eten zowel ontbijt als diner, prima werkende airco, zeer goede poetsploeg, service is top. Het personeel is ook echt geïnteresseerd iin wat de gasten te vertellen hebben. Het terras was niet voor niets iedere avond goed bezet en gezellig. We hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten. Enkele kleine minpuntjes: de lift is wat aan de kleine kant, geen verlichting op het balkon.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijk hotel met geweldige ligging"vertalen
marja
10,0

17-7-2013 Heerlijke grote kamer met uitzicht op zee. Strandje is geweldig, schoon en alles binnen bereik. Ontbijt en diner zijn goed te doen . Personeel doet erg zijn best. Pepe is een supervriendelijke ober die iedereen vermaakt.Kamers worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken en badlakens . In de badkamer liggen flesjes lotion, shampoo , zeep en er lag zelfs een tandenborstel met pasta . Er hangt een gemoedelijk sfeer in en rondom het hotel. 1 keer per week live muziek . Wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer terug . Temperatuur is ook heerlijk in deze tijd van het jaar.

met partner, Juni 2013
"Uitstekend hotel en zeer vriendelijke bediening"vertalen
Leo
9,0

26-6-2013 Prima hotel, goed eten, kamers zeer schoon. Ligging net genoeg buiten het centrum om veel overlast te voorkomen, maar toch iedere nacht dronken Engelsen die voorbij komen. Veel verschil in grootte van kamers en balkons. Touroperators zijn bij boeken niet transparant in de keuzemogelijkheden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?