Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**

Osiris Ibiza**
137 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Osiris Ibiza**
Playa Es Puet 1, E-07820, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Osiris Ibiza scoort een 9,0 uit 10, op basis van 137 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osiris Ibiza** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osiris Ibiza**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Osiris Ibiza** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 209 vakantiefoto's van Hotel Osiris Ibiza** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Osiris Ibiza** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza. Vergelijk Hotel Osiris Ibiza** met andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,5
6,8
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
Piet
9,0

13-10-2014 Hotel Osiris is erg goed. Alles goed geregeld. Elke dag word de kamer schoongemaakt. De kamer is erg schoon. We hadden een kamer aan de achterkant dus geen zon en lekker koel. Het eten was prima, elke dag een afwisselend diner. Personeel zeer betrokken en vriendelijk. Regelmatig zit een Nederlands sprekende mevrouw aan de receptie. In het hotel zitten voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Voor de kinderen is er wel weinig te doen. Er is geen animatie alleen 1 x live muziek. Zwembad is groot genoeg. Dit hotel zit aan de boulevard naar Sant Antonio toe, wat ongeveer 15 minuten lopen is, maar in de omgeving zijn genoeg leuke restaurantjes etc. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en als we ooit weer naar Ibiza gaan komen we zeker hier naar terug! Goede prijs/kwaliteit verhouding

met partner, Sept. 2014
"Prima"vertalen
jan en nelly
5,0
7,0

13-10-2014 Fijn hotel !!veel nederlanders, goed eten , en gezellig buiten terras.
obers erg vriendelijk en heel schoon hotel ,
laatste dag kregen we andere kamer (gratis) wel fijn als je pas om 18.30 vertrek!!
ga een dag naar de hippie markt,,of met de boot naar formentera (,, is erg leuk )
toen wij weg gingen bleef het hotel nog 1 weekje open (.13-10 ) sluit het hotel tot 1 mei ,
In de omgeving veel eettentjes waar je voor redelijk bedrag lekker kan lunchen,!

met partner, Sept. 2014
"Mooi Hotel voor weinig geld!"vertalen
k_roemeling
1,0
5,0

19-09-2014 Goede ligging aan de boulevard naar San Antonio.
Hotel is goed en schoon. Personeel heel vriendelijk. De omgeving is drukker geworden, waarschijnlijk hierdoor ook een wat drukker strand.Strandbedden zijn belachelijk duur en kwaliteit van deze stoelen is slecht. Twee stoelen plus parasol 21 euro. San Antonio is weinig veranderd. De voornamelijk jongere gasten uit Engeland zijn vaak dronken en lopen met drank (gekocht in supermarkten) over straat. De restaurants zijn mooi en niet duur. Goede kwaliteit drinken en eten.

met partner, Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Jimmy Chatrer
8,0

22-08-2014 De ontvangst is prettig en gezellig. Zeer behulpzaam personeel, met name de nachtportier is super. Er hangt een relaxte en huiselijke sfeer. Wij hebben in dit hotel onze trouwdag van 1 jaar gevierd en werden verrast met een fles champagne van het hotel.
Wij komen absoluut terug!

"Heerlijk Hotel,een echte aanrader"vertalen
Jan
6,0
8,0

13-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie week gehad in Hotel Osiris.
Kamers netjes en schoon en voorzien van kleine koelkast en airco.
We hadden vanaf ons balkon een prachtig uitzicht schuin op de zee.
Eten was goed met variatie en op de juiste temperatuur. complimenten aan de kok en het restaurantpersoneel.
we hebben ook goed geslapen(goede bedden en geen geluidsoverlast van buiten)
We vonden de vakantie zeker voor herhaling vatbaar , maar dan wel 2 weken.
Het personeel vonden we ook vriendelijk en behulpzaam.

"Zelfs na 8 keer nog geweldig"vertalen
Sebastiaan
10,0

16-09-2014 Volgende week voor de 9e keer naar hotel osiris.
Laatste keer tot nu toe was vorige maand en het was weer perfect, zoals elke keer.
Wat maakt het hotel zo goed:
-kamers worden goed schoongemaakt, als je wilt uitslapen geen probleem, tot 1600 wordt er schoongemaakt
-goed eten, elke dag wel iets lekkers en, niet te vergeten, het warme eten is heet en het koude eten is koud. Het ontbijt is ook iets om voor wakker te blijven , zeer uitgebreid.
-goede ligging, vlakbij san antonio, en toch, (geen last van luidruchtige jongeren in en nabij het hotel). Gelegen vlakbij een supermarkt (al kun je beter naar de lidl gaan met de taxi),
-zeer behulpzaam personeel, van het restaurant tot aan de receptie (deels nederlandssprekend), allemaal staan ze klaar om te helpen.

En dan uiteraard, zoals gelukkig hier vaker genoemd, Adrian de nachtwaker. Geweldige nachtelijke gesprekken gehad, altijd een aangename afsluiting van een nachtje stappen.

Kortom, voor ons de ideale uitvalsbasis voor de clubs.

"Top hotel!"vertalen
Jeanine
4,0
7,0

30-07-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad op Ibiza. Het hotel Osiris is erg goed. Alles goed geregeld. We konden meteen op de kamer (9.00). Elke dag word de kamer schoongemaakt. De kamer was niet heel erg groot maar schoon. We hadden ook de lowprice kamer. Deze zit aan de achterkant en heeft geen zon. Lekker koel is het wel soms duurt het wat langer voordat alles droog is. De kamer zat op de begaande grond. Het eten was prima! Natuurlijk niet zoals een all inclusief in Turkije. Maar elke dag wat wisselend en alles goed op temperatuur. Obers zeer vriendelijk. Soms Nederlands personeel aan de receptie. Altijd bewaking. In het hotel zitten gelukkig weinig Engelsen. Voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Voor de kinderen is er wel weinig te doen. Er is geen animatie alleen 1 x live muziek. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en als we ooit weer naar Ibiza gaan komen we zeker hier naar terug!

met partner, Juni 2014
"Een echte aanrader, de service is geweldig"vertalen
Truus Gahler
8,0

13-08-2014 Dit hotel is met zijn 2 sterren de moeite waard, dit hotel loopt zoals een goed hotel moet lopen, ze hebben een geweldig team van mensen die het iedere dag weer voor elkaar krijgen het iedereen naar de zin te maken.
Het eten en drinken is perfect, de kamers zijn schoon, je hebt een waaier en een airco op de kamer, aan de receptie zit een Nederlandse dame die u keurig netjes te woord staat, en voor de prijs hoeft u het niet te laten .
Kortom wij hebben een geweldige tijd gehad, wij zijn 2 weken geweest

Juni 2014
"Super klantvriendelijk hotel! Aanrader!"vertalen
Flavia Albanese
7,0

23-06-2014 Hotel Osiris nabij San Antonio is een 2 sterren hotel, wat zeker meer sterren waard is. Zoals ze zelf zeggen "Beter een 2 sterren hotel die de service verleent van een 3 sterren dan andersom" en geef ze eens ongelijk! Het is een familiebedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan en dat is te merken: schoon, net hotel waar tijdens ons verblijf voornamelijk ouder publiek te vinden was. Kamer was netjes en schoon, goede bedden en iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Centraal gelegen op nog geen 10 min. loopafstand van alle uitgaansgelegenheden en winkeltjes van San Antonio, maar daar moet je van houden. Hier heel veel uitbundige (en soms dronken) Engelsen te vinden, die wij liever uit de weg gingen. Veel lof voor Pepe en Antonio (de kelners) en al het overige vriendelijke personeel van Hotel Osiris, ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader voor iedereen die rustige vakantie wil en het ook prettig vindt om alle voorzieningen in de buurt te hebben.

met partner, Juni 2014
"Super!!!"vertalen
50plussers
10,0

11-07-2014 Tophotel!!!! verdienen zeker meer sterren!!!!

prijs/kwaliteit is fantastisch!!!!

prachtige ligging en heel vriendelijk personeel zeker Paco en de dames van de receptie en niet te vergeten Adriaan!!!!

komen beslist een keer terug!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?