Hotel Nautilus ****

2,5

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Nautilus in het Nederlands

RFr, 30-10-2007

Wat een ramp, dit hotel. Volkomen uit de tijd, zeer oude bedden die uit elkaar dreigen te vallen. Sanitair ronduit smerig, en met een pisstraaltje uit de douche was dit na drie uur reden om een omboeking te vragen. We konden direct naar hotel San Remo, twee deuren verder. Behalve fatsoenlijke kamer met goed sanitair was dit niks beter. Kortom, hier komen wij nooit meer terug.
Gereisd met partner in oktober 2007

Hans en Bernadette Becking, 21-9-2006

We zijn in juni 2006 naar dit 4(?) sterren hotel geweest. All Inclusive. Het uitzicht was uitstekend. Dat was dan ook bijna het enige! Het hotel is erg gedateerd. Zwembad is veel te klein als het hotel meer dan 70% is bezet.

De keuken was tevredenstellend. Als je een 4 sterren hotel boekt verwacht je een veel betere kwaliteit. Hier komen wij niet weer terug!!!

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nautilus in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nautilus scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.