7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marble Stella Maris**** bij :

206 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Echt niet meer naar toe

Wil, 18-8-2017

Als je houdt van lauw eten, geen airco in de eetzaal en lobby, rommel van andere gasten wat dagen blijft liggen bij het zwembad, smerig servies en echt smerige glazen, luidruchtige jongeren tot diep in de nacht,dramatische wifi ga hier dan vooral naar toe, houd je hier NIET van? Boek dan ergens anders.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima mits je er op uit gaat

Michel, 17-8-2017

De vele recensies kloppen en je moet er zelf wat van maken.

Een opsomming

- de kamers zijn prima, maar erg gehorig (je moet dus geluk hebben met je buren).

- de paden naar de kamers zijn een hele klim (en dan zaten wij nog relatief laag) en er zijn geen liften naar kamers op de 2de en 3de verdieping (met kinderwagens een heel gedoe)

- het restaurant is heet - geen airco - en kent weinig variatie

- er is keuze voor premium restaurants waar je moet betalen (wat hoort bij het personal all inclusive concept)

- het personeel is erg vriendelijk en super behulpzaam

- de animatie is prima

- de zwembaden zijn niet groot, maar prima met genoeg bedden (en weinig parasols)

- huur een auto en verken het eiland

- zeer leuk, klein strand op 10minuten lopen

- grote Lidl supermarkt op 5 minuten rijden

Gereisd familie in augustus 2017

Wij komen hier zeker terug

Naisah, 17-8-2017

Prachtig vanaf de binnenkomst tot aan de kamer. Alles is even schoon. Elke dag schone handdoeken schone bedden. De bedden zijn super, zacht en comfortabel. Het buffet vonden wij zeer gevarieerd. En lekker, voor ieder wat wils. Heel gastvrij personeel die vanaf de ochtend tot de avond in de weer waren met schoonmaken en onze vragen te beantwoorden. Ze hadden volgens mij een leuke werksfeer samen. Elke avond was er een optreden van een goochelaar tot dansers. Een Spaanse zanger die gazet probeerde te zingen wat erg grappig was, want hij zong het gezellig met taal fouten super. De bediening op het terras tijdens de voorstelling was snel en erg vriendelijk. De zwembaden waren van alles voorzien. Ook erg schoon. 4 baden 2 daarvan voor de kids en lekker druk. Mijn schoonzus kon goed het overzicht houden vanuit elke plek.waar ze ging zitten. 1 elite pool voor als je het iets rustiger wou hebben. En 1 zwembad waar je tegen een vergoeding echt privé lag met een ibiza privé bed.

Mwah net niet

Joella, 17-8-2017

In vliegtuig krijg je een tijdschrift met veel info over marbella hotel en dan krijg je er helemaal zin in. Ok sommige dingen kloppen ook oa de mooie hotelkamers met lekker bedden, het vriendelijke personeel, de mooie zwembaden met genoeg ligbedjes rennen voor je bedje is echt niet nodig.

Maar helaas is niet alles goed:

-veel te weinig parasols

-eten is echt bar slecht!

-extra's voor een klein prijsje valt ook erg tegen

- 2 dagen geen WiFi en tv gehad.

Erg jammer want zo goedkoop is je vakantie niet en dan hoop je toch wel dat alles goed is. Avond eten is zo slecht dat je eigenlijk wel in de overige restaurantjes moet eten en dan betaal je ook zo 70€ met z'n 2, is niet duur maar je heb al voor je eten betaald zeg maar. Ik hoop echt dat ze wat met al deze beoordelingen gaan doen want het kan zo goed hotel zijn.

Goed hotel, slechte WiFi

Familie Tuijp, 15-8-2017

Goed hotel. Alles is er wel en de service en kwaliteit is prima. Enige minpunt is de dramatische WiFi. Of eigenlijk : geen WiFi.

Te Gek.

patricia leenders, 14-8-2017

Alles is echt, en dat is het mooiste hiervan !! , het uitzicht ,de wandelingen, de zee, het klimmen en klauteren, het eten jammie.. vis, vlees, groenten, De heerlijke bedden, de mooie appartementen , de natuur, koekjes smiddags bij de koffie, en vers fruit het buiten eten overal leuke plekjes te vinden, En ben je toe aan een uitstapje neem je de bus of huur een auto en je bent zo in de drukke leuke stadjes om te shoppen alla IBIZA...

Wij willen terug zo snel mogelijk. groetjes aan de Angels die je vakantie ook nog hemels maken, tot eens, Patricia en Nathalie ( :

Gereisd met partner in april 2017

Zeker weer Terug!

Gezin, 13-8-2017

Top huwelijksreis gehad daar! Ontvangst was super leuk met een heerlijke fles bubbels en een mooie kamer vlakbij het zwembad. Kan me voorstellen dat het zwaar is om naar boven te klmmen, wanneer je slecht te been bent, of te lui om te lopen Dan kan je gebruik maken van een karretje dat je heen en weer brengt. Dus goed geregeld. Locatie is afgelegen maar super mooi en prachtig uitzicht en met tien minuutjes zit je voor €1,65 in San-Antonio. Goed te Doen. Eten was prima, elke dag iets anders kunnen kiezen en ontbijt was TOP! Animatieteam was heel lief enthousiast met de kinderen. Zoontje van 10 wilde nog niet naar huis! Personeel: vriendelijk en niets was te veel, tis maar net hoe je iets vraagt. Sommige gasten maken er helaas een kolorezooi van en gaan respectloos om met de mensen en de spullen daar. Om vervolgens het hotel aftezeiken. ( lees sommige recensies) Best jammer, onnodig en onterecht Wij gaan hier zeker weer terug! .
Gereisd familie in augustus 2017

Top vakantie in mooi gerenoveerd vakantieresort!

Peter, 12-8-2017

alles was prima geregeld , een auto huren is een must als je meer van Ibiza wil zien dan het resort.
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel - niet meer niet minder

Kim, 11-8-2017

+ punten:

Vernieuwde kamers

Elke dag propere handdoeken

Handdoeken voor het zwembad om de 2 dagen, geen bedjes reserveren, altijd plek

Zalige bedden

Voor mensen met kinderen tot 12 jaar top, alle animatie is in het Nederlands

Alles wordt heel proper gehouden

Heel vriendelijk personeel

- punten :

Eten weinig gevarieerd en meestal lauw

Veel wespen, ondanks het feit dat men veel moeite doet om ze weg te houden

Voor een all inclusive dien je nog veel extra te betalen

Strand niet dichtbij

Mensen die moeilijk te been zijn, geen aanrader

Tip : HUUR een auto voor een aantal dagen en trek er zelf op uit, bussen rijden onregelmatig

De excursies die worden aangeboden zijn veel goedkoper als je ze zelf doet of je boekt ze in San Antonio

Voor pubers is hier niets te beleven of je moet elke avond weggaan

Gereisd met partner in augustus 2017

Ibiza is geweldig, hotel is ok

Syl, 11-8-2017

Ruime schone kamer met fijne bedden en goede douche. Ons uitzicht (kamer 2401) was het trappenhuis van een ander gebouw, maar wij zijn niet vaak op onze kamer geweest, behalve om te slapen. Het was op zich een aardige klim iedere dag, geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. Persoonlijk vonden wij de zwembaden te klein voor het hoogseizoen en het water te warm dus niet echt verfrissend. Wij hebben dan ook een auto gehuurd zodat wij bij veel mooie strandjes, verkoeling konden vinden.Voor de deur stopt de bus vanaf 10 uur, let op de tijden ivm siësta en laatste bus terug. Taxi is ook goed te doen. Het eten was de eerste dagen zeer goed, later wat eentonig, lauw, de eetzaal te warm en buiten te weinig plek. De handoekkenservice is erg fijn. Kluis op de kamer is gratis. Bij de receptie, erg vriendelijk personeel. De afsluiting van onze vakantie was echt een domper. We werden in de bus gezet terwijl er al bekend was dat er een flinke vertaging was die uiteindelijk bijna 12 uur duurde! Wat een slechte communicatie (geen!) Ibiza is geweldig maar touroperator en Marble stella Maris nooit meer! Negatieve reviews zijn niet terug te vinden op de site van touroperator.....
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marble Stella Maris scoort een 7.66 uit 10 op basis van 207 reviews.