Hotel Marble Stella Maris ****

Hotel Marble Stella Maris
Marble Stella Maris
7,6

243 reviews over Hotel Marble Stella Maris in het Nederlands

Heerlijk! Wij hebben genoten!

Femke, 19-10-2017

Net terug van een weekje Ibiza/Marble Stella Maris samen met mijn moeder. Mooi hotel, met een inrichting om verliefd op te worden. Zo ook de kamers, schoon en goed verzorgd. All-inclusive concept kun je 'upgraden' (tegen een meerprijs) door bijv. lekker in het visrestaurant te gaan eten (aanrader!) of met een cocktail op een heerlijk bedje op Marble Beach plaats te nemen.

Ik heb het juist als prettig ervaren dat het hotel zich niet in het centrum van Sant Antoni bevindt. Je bent immers van alle gemakken voorzien. Maar een auto huren is wel aan te raden, om alle overige mooie plekjes van Ibiza te ontdekken.

Prima hotel

David de Klerk, 14-10-2017

Wij vonden het een prima hotel met goede voorzieningen en een heerlijk zwembad. Het eten was prima en je kunt de hele dag drankjes halen.

Wij herkennen ons ook helemaal niet in de kritiek die sommige mensen hebben, zoals:

- de koffie: er zijn overal douwe egberts apparaten waar prima koffie uitkomt.

- het koude eten: niets van gemerkt. Bij ons alles prima op temperatuur.

- kraanwater: er staat in het restaurant een tap waar gewoon koud water uitkomt.

Het hotel ligt wel erg afgelegen. Je hebt zeker een auto nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg goed en compleet

René, 14-10-2017

Goed verzorgde accommodatie, schoon wel erg groot. Minder toegankelijk voor minder validen

Geweldig resort

José van de wakker, 13-10-2017

Oh de bedden zijn geweldig! 😊
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Peter Geerts, 12-10-2017

Super gastvrij, schoon en net resort. Vriendelijk personeel , ruime keus in buffet en / of restaurants. Heerlijke bedden , ruim opgezet park en diverse zwembaden. Geschikt voor alle leeftijden . Niet klagen als je slecht ter been bent want hotel is tegen een heuvel gebouwd maar dit staat in de brochure reeds duidelijk aangegeven! Dit heeft echter ook z' n charmes. Zeker een park waar wij naar terug gaan!!!! Een Aanrader, krijgt van ons een 9,5 op de schaal van 10. 👍👍👍❤️

mooie vakantie gehad.

Henk en Hedwig van Santvoort, 12-10-2017

Mooie omgeving veel klimmen dus voor mensen die slecht ter been zijn geen goede optie om er naar toe te gaan. Bij het hotel zelf hebben ze wel de servies dat je naar je kamer gebracht wordt kun je de klim naar je kamer niet maken.

Vreemd dat er sommige negatief zijn over dit hotel. Het is gewoon goed , goede kamers goed eten en drinken.

Heerlijk hotel

Tineke Sanders, 12-10-2017

De kamers liggen meest hoog. Dat is een hele klim als je slecht ter been bent. Maar je kunt gebruik maken van een golfkarretje.
Gereisd met partner in oktober 2017

Afgelegen en slechte tennisbanen!

John van dillen, 9-10-2017

Tennisreisje gemaakt met wat vrienden naar het mooie Ibiza. Helaas lagen de banen er bedroevend bij. Wij zijn verplaats naar een andere locatie om lekker te kunnen tennissen.

Wij gaan zeker terug naar

Ibiza om te tennissen maar niet op deze locatie !

Gereisd met vrienden in september 2017

Gemiddeld

Lizettw, 8-10-2017

Hou er rekening mee dat er ontzettend veel hoogte verschil is

Aanrader met kinderen!

Marije Breuker, 8-10-2017

Een mooi gerenoveerd hotel resort met zeer aardig personeel. Veel Nederlandstalig. Voor een verblijf met kinderen zeker aan te raden. Veel zwembaden van alle kinderleeftijden. Goede bedden bij de zwembaden en prima handdoeken service. Animatie voor kinderen en volwassenen heel erg leuk en van goed niveau. Leuk dat je kunt uitwijken naar diverse restaurants, vooral de fish market is een aanrader. De ligging is idd zoals sommige recensies zeggen idd wat afgelegen, maar een huurauto service is top geregeld bij het hotel, wat je toch wel nodig hebt om het eiland te verkennen. Het eten vond ik prima een zeer uitgebreid en voor iedere trek een prima aanbod. al met al kan ik het zeer aanbevelen! zeker met kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marble Stella Maris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marble Stella Maris in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marble Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marble Stella Maris scoort een 7.64 uit 10 op basis van 244 reviews.