Appartement Las Mimosas ***

8,1

110 reviews over Appartement Las Mimosas in het Nederlands

Heel bijzonder

Theo Trudy, 13-11-2016

Eigenlijk dubbel service uitstekend reinheid uitstekend iets kapot per direct vervangen gerepareerd wissel hq ddoeken lakens op tijd uitvoerende medewerkers uitstekend . Lawaaimakers overlast gevers worden geweerd geen glaswekr bij het zwembad .

Het dubbele : in het gedeelte waar wij zaten geen airco deze zomer 38 graden in september dus paar machten buiten geslapen inrichting Spaans is dat erg nee , geld automaten op 500 meter het zelfde winkels restaurants supermarkt.

Aanrader neem een huurwagen ruime parkeer gelegenheid inderdaad honden blaven tot 24.00 uur

Een ding is zeker er zitten hier veel Nederlanders vooral dit jaar jonge kinderen

Wij vinden het echt een aanrader eten was uitstekend wij zeggen doen

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige vakantie

Fan. Gaasbeek, 2-11-2016

Wellicht een gedateerd appartement, maar wat er moet zijn is er en het is schoon. Rustige ligging, mooi complex, vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Erg gedateerd !

Anoniem, 20-8-2016

Veel achterstallig onderhoud , sanitair erg aan vervanging toe, geen druk op het water, koelkast erg herrie door ouderdom hele nacht staat die te dreunen waarbij ook nog s'nachts blaffende honden achter het complex. Een gevaarlijk keteltje om water te koken en slechte pannen/koekepannen. Kortom de hele inboedel is heel hard aan vernieuwing toe , als het flink regent , wat kan voorkomen dan lekkage.

Erg heet ook om te slapen, erg benauwd in het soort vierkante kamertje zonder raam (buitenlucht).

Daar moet je het dus wel mee zien te doen in je vakantie!

Wat wel goed is , is het eten met wel een heel goeie kok in de keuken en de man achter de bar, heel vriendelijk en dan uiteraard de vrouw Maria die het een ieder erg naar de zin probeert te maken.

Al de goeie recenties zijn uit het verleden en niet meer van deze tijd!

Nog een min punt voor deze tijd er is GEEN WIFI!

Gereisd met vrienden in september 2015

Voor de derde keer weer genoten!

Daniëlle, 13-7-2016

Voor ons de derde keer dat we in Las Mimosas verbleven. Appartementen zijn inderdaad typisch 'spaans' ingericht, maar wel sfeervol en schoon. Een warm welkom door de eigenaren Juan & Maria zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. In het complex heerst een gemoedelijke sfeer en de omgeving (ook in de avond) is rustig.

Prima ligging, als je drukte wil opzoeken is San Antonio een klein half uurtje lopen, maar het is ook mogelijk om aan het eind van de straat voor €2,50 de water taxi te nemen die je in 10 minuten naar de overkant brengt.

Als je veel van het eiland wil zien is een auto huren een must, hiermee ben je zo op de mooiste stranden. Ibiza stad is ongeveer 20min.

Kortom, een aanrader voor iedereen die een rustige vakantie wil. Als je de drukte wil opzoeken, ben je er ook zo!

Gereisd met partner in juni 2016

eenvoudig maar niet slecht

fam Bos, 22-5-2016

Er is géén fohn aanwezig..geen vaatdoekjes theedoeken en geen 'eerste stukje zeep ' o.i.d aanwezig. Zitcomfort in Appartement hard!!! Kleine eethoek.,wel goede bedden. Geen t.v op kamer,wel bij receptie met bijna alle ned zenders,maar werkt niet echt met veel mensen kijken naar een t.v van pakweg 80 cm beeld...bovendien de 1 wil hier na kijken ,een ander ziet liever een ander programma. Was prettiger geweest om op meerdere locatie,s t.v neer te zetten..vooral nu in juni straks het EK begint.
Gereisd met partner in mei 2016

Goed verblijf gehad.

AMM, 26-10-2015

We hebben genoten van de vakantie in het ruime driekamerappartement. Genoeg kastruimte, genoeg inrichting. Alles was heel, alleen bij aankomst niet erg schoon. We hebben alles in de keuken eerst maar afgewassen. Ook het koken op butagas was nieuw voor ons. Dat kwam de eigenaar even voordoen voor ons.We waren hier in de herfstvakantie en ook hier regende het. Daar was het appartement niet echt op berekend. Ook binnen werd het nat. Het kozijn in de woonkamer bleek niet waterdicht en onder de woonkamer en balkondeur kwam het water de kamer in. Dat werd opgelost door er een badlaken opgerold voor te leggen.Badlakens kregen we om de dag schoon tijdens de schoonmaak.Gelukkig hadden we ook geregeld zon.We hadden een auto erbij, dus we konden lekker het eiland verkennen.We hadden aan dit appartement een prima thuisbasis.
Gereisd met partner in oktober 2015

Nooit meer

Remco, 25-10-2015

Van de buitenkant ziet alles er super uit maar binnen is alles toch echt super gedateerd en verouderd. Bedden waar de vering s'ochtends in je rug staat dekens en lakens voelen vies en smoezelig aan waarschijnlijk al een jaar of dertig oud. Badkamer en keuken zijn ook niet veel soeps. Ons appartement stonk (nr1) naar zeik en dit is heel de week niet weggeweest. Veel ons dus erg tegen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Mooi verblijf in goede accomodatie

Martin, 20-10-2015

De accommodatie ligt op een rustige plek op loopafstand van alles wat je nodig hebt.

Ligt ook op loopafstand van een klein strand""

Is eenvoudig maar functioneel en schoon.

TV kijken ( alle Nederlandse zenders) in de gemeenschappelijke ruimte geeft ruimte voor contact met anderen.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en geeft nuttige antwoorden op vragen.

Het bij behorende restaurant is prima met zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit prijs verhouding een 8,5

Al met al een goed verblijf waar je rust vindt met de drukte op loop afstand

Samen vattend een

Gereisd met partner in oktober 2015

Niet meer

NH, 5-9-2015

De ligging van het appartement is aardig. Je loopt zo naar het strand. Wel ver van het centrum! Dat is rotsig en niet schoon, helaas. Het is voor het oog een mooi ruim en schoon complex. In mei was het zwembadwater te koud om in te zwemmen. De kamer is ruim. Compleet met keuken koelkast pannen etc. De slaapkamer was in het appartement ingebouwd, je kon dus geen lekkere frisse buitenlucht binnen laten. ("rookhok-idee) Een heerlijk balkon, en aardige badkamer met bad. Om de dag werd het appartement "schoongemaakt".

Ik vond de kamer niet schoon. Er lagen druppels op de vloer vd slaapkamer welke zichtbaar oud waren bij aankomst en gedurende de week niet zijn weggedweild. Ook zwarte voeten bij lopen op blote voeten.

Het bed is ronduit slecht. Oud en doorgezakt matras.

Het eten is matig.Smaakt wel oke, maar veel frituur en vezelarm. Dessert bestaat uit "seizoenfruit" dan krijg je een appel met een mes. Verwacht er niet te veel van.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Super accomodatie!

Ingrid, 28-6-2015

Zeer gastvriendelijke eigenaars en personeel. We voelden ons direct op ons gemak en welkom. De inrichting is basic en typisch Spaans, maar wel super schoon! Rustig gelegen en vlakbij het strand en de boulevard. Twijfel niet het is echt een heel leuk complex! Prijs/kwaliteit is echt een 10!
        Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Mimosas in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Mimosas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Mimosas scoort een 8.07 uit 10 op basis van 110 reviews.