Hotel Intertur Hawaii Ibiza ****

8,7

98 reviews over Hotel Intertur Hawaii Ibiza in het Nederlands

Geweldig hotel, vriendelijk personeel

Anneke, 25-6-2017

De ligging aan de boulevard is geweldig, schitterend uitzicht over zee. Het personeel is uitermate vriendelijk en hulpvaardig. Het buffet is uitgebreid en gevarieerd. Absoluut een aanrader.
Gereisd alleenreizend in mei 2017
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 20-7-2017

Dear Anneke. Thank you very much for your review. We are pleased to know you had a fantastic stay with us.

Geweldig!

Ineke, 25-6-2017

Dit is een heel fijn hotel met byzonder vriendelijk personeel! Schitterend uitzicht over de baai.Wij hadden een superior kamer en dat is zeker aan te raden.Gratis wifi en gratis krant bij deze kamers.Het eten was prima en werd heel goed aangevuld.Het merendeel van de gasten is Engels. Wij hadden een week een auto gehuurd en prachtige baaitjes bezocht. Mooi eiland Een dagtocht naar Formentera is echt aan te raden.
Gereisd met partner in juni 2017
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 20-7-2017

Dear Ineke. Thank you very much for your comment. It's a pleasure for us to know you had a fantastic stay with us.

We cannot wait to see you again.

Kind regards

Mooi en netjes hotel met een super uitzicht

Robert, 24-6-2017

Het hotel is zeer netjes, eten is goed en personeel zeer vriendelijk. Enige nadeel vonden wij de bedden, deze waren zeer hard. Wij hebben ze niet, maar voor kinderen is veel animatie.
Gereisd met partner in juni 2017
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 20-7-2017

Dear Robert. Thank you for your review. We are pleased to know you had a fantastic stay with us.

On the other hand, we take special note regarding beds for future improvements.

We are looking forward to seeing you again soon.

Super hotel

Denise, 20-4-2017

Hotel hawaii is top, de ligging en het uitzicht perfect en het eten uitstekend!
Gereisd met partner in september 2016
Intertur Hotels, Agente de Reservas, 31-5-2017

Thank you very much for your feedback. It's fantastic to know you enjoyed your stay at our hotel.

Best regards

Een geweldige reis met prima accommodatie.

M. van den Heuvel, 19-4-2017

Gunstig betreffende openbaar vervoer. Eten en verzorging was goed. WIFI niet altijd oké. De organisatie belde bij terugkomst op hoe het geweest was. Dit gaf een goed gevoel. Doordat ik, door technische problemen, pas erg laat mijn koffers kon bijboeken kreeg ik van organisatie een bos bloemen bezorgd bij thuiskomst. Erg attent.
Gereisd met vrienden in mei 2016
Intertur Hotels, Agente de Reservas, 31-5-2017

Thank you very much for your review and for rating our hotel with 9 points. We hope you give us the chance to accommodate you again if you return to Ibiza in the future.

Overtrof onze verwachtingen ruimschoots

ARIE DE GRAAF, 6-11-2016

Wij hebben niets, maar dan ook niets negatiefs te melden over dit geweldige hotel. De receptie, schoonmakers, obers, animatie, de koks louter lof voor al deze dames en heren. Een handcleaner bij de entree van de eetzaal. Volop lekkers bij het ontbijt, de lunch en het diner. Het drinken kon overal gehaald worden en je werd ook nog bediend in de avonduren. Voor de volwassen, als je dat wilde, lekkere stevige, grote verstelbare ligstoelen. Met kinderen ook prima stoelen en een zwembad. Wilde je de Middellandse Zee in dan liep je 2 minuten en je was op het strand en dan zat je ook nog aan de prachtige boulevard.

Ibiza is een klein eiland, 7 keer kleiner dan Mallorca, maar met zo'n hotel hoef je eigenlijk nergens heen. Een grote aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2016
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 31-3-2017

Dear ARIE DE GRAAF. Thank you very much for your review. We are proud to know you had a fantastic stay with us.

We cannot wait to see you again.

heerlijk hotel, luxe uitstraling

Caren van der Klaauw, 3-9-2016

eind augustus 2016 hier verbleven. enige nadeel: bij aankomst was onze zeezichtkamer niet beschikbaar, en moesten hier de volgende ochtend voor terugkomen bij de receptie om te 'vragen'(!!!) of deze die dag wel beschikbaar was. gelukkig was dit wel het geval, maar het nadeel was dat we onze koffer dus niet de eerste dag al konden uitpakken, en we hier zelf achteraan moesten gaan. Verder vriendelijk personeel, behulpzaam. de kamermeisjes waren wel luidruchtig in de ochtend. Het buitenterras van de eetzaal had een heerlijke luxe uitstraling. schoon en proper. de kamers ook mooi ingedeeld en het interieur straalt luxe uit. miste alleen wat bergruimtes.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 26-10-2016

Thank you very much for your feedback. We are glad to know you enjoyed your stay with us.

Best regards

Geweldig hotel met service!

Tara Eilander, 27-7-2016

Wat een geweldig mooi hotel.

Vanaf het hotel loop je zo in je zwemkleding het strand op of je ploft neer op een van de mooie strand bedden die zich op terras van het hotel bevinden.

Je loopt ook gelijk de boulevard op richting het drukke centrum van San Antonio van deze drukte en geluiden van de clubs merk je bij hotel helemaal niks van dat is mooi plus punt.

Het hotel zelf heeft ook entertainment voor jong en oud.

Het eten is in buffet vorm bij all in het is zeer variërend en lekker alles word ook op tijd aangevuld.

Het personeel verdient echt een prijs als het gaat om service en vriendelijkheid. Van schoonmakers tot het receptie personeel iedereen is vriendelijk en spreken goed Engels.

Op de dag van ons uitchecken vlogen wij die avond pas laat terug. Wij kregen van de receptie nadat wij nog gezwommen hadden, een sleutel van een andere kamer om daar nog te mogen douchen.

Al met al kan er gezegd worden dat het een top hotel is. Wij zullen zeker hier volgend jaar weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in juli 2016
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 26-10-2016

Thank you very much for your great comment and for rating our hotel with 10 points. We cannot wait to see you again.

Best regards

hotel ligt gelijk aan het strand

Annie, 28-6-2016

We zijn eind juni met 4 personen geweest,goed hotel ligt gelijk aan het strand wij hadden half pension geboekt maar er all incl. van gemaakt,drankjes kan je zo mee naar het strand nemen. Bij het eten krijg je flessen wijn.Naar het centrum loop je ongeveer 20 minuten of met de boot 5 minuten(ligt naast hotel). Ibiza stad is heel goed te doen met de bus, we zijn er een paar keer geweest kost 75 cent.

Als je een rustige vakantie wil hebben moet je hier niet naar toe gaan. De hele nacht lopen er veel (dronken) mensen langs.

Gereisd met vrienden in juni 2015
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 26-10-2016

Dear Annie. Thank you very much for your feedback. We are glad to know you had a great stay with us.

fantastisch

charlotte, 25-6-2016

De ligging is direct aan t strand en aan het begin van de boulevard van Sant Antonio maar buiten de drukte van het stadje.Ze hebben sinds de verbouwing in 2014 een buitenterras aan het restaurant gemaakt waar je heerlijk buiten kan eten met uitzicht op de zee. Een etage hoger hebben ze een loungeterras gemaakt waar je 's avonds de zon onder kan zien gaan met om de dag een dj of een saxofonist, echt geweldig.

De kamers zijn schoon, het personeel vriendelijk en het buffet van zowel ontbijt, lunch en diner is erg uitgebreid dus echt voor ieder wat wils en heerlijk. Wij hadden een huurauto en die kun je gratis parkeren bij het hotel. We kunnen echt niks verzinnen wat er niet goed zou kunnen zijn aan dit hotel, wat ons betreft krijgen ze een dikke 10

Gereisd met partner in juni 2016
Intertur Hotels Team, Agente de Reservas, 26-10-2016

Dear charlotte. Thank you very much for your fantastic comment. We are proud to know you enjoyed your stay with us.

We hope you give us the chance to accommodate you again soon.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Intertur Hawaii Ibiza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intertur Hawaii Ibiza in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intertur Hawaii Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Intertur Hawaii Ibiza scoort een 8.67 uit 10 op basis van 99 reviews.