7,8

36 reviews over Hotel Fiesta Tanit in het Nederlands

Poeh, waar moet ik beginnen.

Bruno de Rosa, 19-8-2017

Ik wil echt niet te verwend of te kritisch overkomen maar wij zijn door de recensies écht op het verkeerde been gezet. We hebben Ibiza nu voor de derde keer in een jaar bezocht en het blijft een prachtige vakantiebestemming waar we zeker naartoe blijven gaan.. De omgeving van het hotel is daarom dan ook best wel in orde. Leuk strand (Cala Gracio) met betaalbare bedjes (7 euro p/d).

Het hotel zou m.i. echter beter gesloopt kunnen worden. Tjonge jonge, wat een aftands pand. Buiten het feit dat het totaal niet meer van deze tijd is (ik schat 50 jaar oud) is het vooral verschrikkelijk gehorig. Als je het geluk hebt dat je een kamer met een tussendeur krijgt hoor je werkelijk elke ademzucht van de buren. Je moet 's avonds dus vooral ervoor zorgen dat je voldoende slaapmiddel in de vorm van de goedkope drank in plastic bekers binnenkrijgt. Een paar uur slaap ná een uurtje of 1:00 wilt dan wel lukken. Als je dan 's morgens ruw wordt gewekt door de huishoudelijke dienst die met alles begint te schuiven, mag je naar het ontbijt, dat net als alle andere eten, TOTAAL nergens naar of helemaal fout smaakt. Als je dan bent bijgekomen van deze culinaire schok ga je naar het zwembad. Mamamia, lijkt wel een warzone. Een piepklein bad en een krioelende mensenmassa. Intussen kun je dan gebruik maken van het verlate ontbijt. Whahaha, Friet, Hamburgers en Worsten. Is echt niet te geloven hoeveel mensen dit voer 's morgensvroeg al naar binnen schuiven.

Gelukkig kun je dan vluchten en gebruik maken van het bad voor volwassenen van het naastgelegen hotel of het strand. By the way, aan de medewerkers van de receptie moet je ook niet teveel vragen. Als het moeilijk wordt haken ze gewoon af en kijken ze je met een glazige blik aan.

Ik kan zo nog wel even verder gaan maar ik wil eigenlijk alleen maar duidelijk maken dat de hoge scores die het hotel krijgt niet reëel zijn. Verwacht niet heel veel meer dan een twee sterren locatie. Feit blijft wel dat je ondanks dit hotel toch een superleuke tijd op het eiland kunt maken door er op uit te gaan en in een van de vele restaurantjes lekker te eten.

Gereisd familie in augustus 2017

Waardeloos eens aar nooit meer

Mirjam Aussems, 14-8-2017

Afschuwelijk mierennest! Netgens Ern rustig plekje. Zwembadmoord geweest, mnooit plaats en vreselijke herrie. Snimatie zeer slecht verl herrie tot0.00u afschuwelijk. We zijn met onze dichter van14jr constant gevlucht. Niet te doen!!! Totaal geen 8,4 wat zoover aangaf!!!
Gereisd familie in augustus 2017

Geachte klant,

In de eerste plaats willen wij u bedanken voor de tijd neemt om te zien om ons te vertellen uw ervaring met ons.

We willen verontschuldigen voor de ongemakken die hij in zijn kamer had. We zullen rekening houden met alle opmerkingen die we schelen wat je van ons denken.

We zouden graag terug te keren.

Oké, maar niet nog een keer

Mel, 11-8-2017

Ligging ok.Net iets te ver van san antonio.

Kamers goed schoon. Prachtige sunset bij zeezicht.

Eten qua smaak goed, lekker en gevarieerd. Maar wat een hysterie in de eethal.. graaien alsof het hun laatste avondmaal is. Door elkaar heen lopen, voordringen enz. Midden in het restaurant etenskarren neergezet en serveersters kletteren daar met bestek en ruimen daar de borden etc op. beter afschermen. Ook met groepen werken qua tijden is misschien een optie in hoogseizoen.

Drank: alleen de "neppe" varianten drank. Niet eens neppe baileys. Wij zijn niet moeilijk, maar wat een nasmaak.Bier en wijn ook echt niet lekker. Frisdr ook mierzoet, moest mengen met water. ongelimiteerd hoeveelheid drankjes per keer bestellen. Wat krijg je dan; tegen sluitingstijd van de bar bestelden ,voornamelijk Engelsen, veel drank. Hele tafels vol.

Zwembad: algemeen bad: druk,handdoekenparade al vroeg.Adult onlybad rustiger. Streng toezicht op kids in het zwembad.Strandje dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2017
Eva García,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om ons te vertellen uw ervaring.

Wij betreuren het ongemak dat u kan hebben gehad, en ransmitiremos suggesties om relevante afdelingen.

We hopen je te zien volgend jaar.

Paloma.

Nooit Meer

Minou, 5-8-2017

Eten was goed, schone kamers, alleen hele slechte bedden en vreselijke dronken Engelsen die voor 80 % het hotel bezette en de hele nacht door voor geluidsoverlast zorgde. Ook is het zwembad veel te klein voor zo'n groot hotel, wij zijn daar ook niet geweest omdat er nooit geen plek was, de Engelsen waren soms al om 5:30 een bedje met handdoek aan het klaar zetten. Ibiza is prachtig maar dit hotel en de plaats Sant Antoni is voornamelijk bezet door Engelsen, wij komen graag nog een keer in Ibiza terug maar niet meer op deze plek!
Gereisd familie in juli 2017
Eva García,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons te vertellen uw ervaring.

We beschouwen hun mening en zullen ons best doen om het te verbeteren.

Hartelijk dank voor uw bezoek.

Geweldige vakantie gehad!

Helen, 15-6-2017

Wij zijn pas terug van een week Fiesta tanit met een kleine van 2 jaar en kunnen niet anders zeggen dat we een geweldige vakantie hebben gehad. Het hotel was heel schoon, kamers ruim en netjes en de bedden lagen ook goed. Wij hadden kamer 540 met zeezicht en vrij op een hoek. Het eten was elke dag weer anders, warm en het werd zelfs 10 minuten voor het sluiten van het buffet nog bijgevuld.

De ligging van het hotel was perfect, een half uur lopen van het drukke SAN antonio dat vooral op jonge feestende Engelsen is gericht.

Het enige nadeel van het hotel is dat er voor 80% alleen maar (veelal luidruchtige) Engelsen zaten die rond 23:00 uur erg luidruchtig werden van al het bier.. wij hadden er zelf niet heel veel last van omdat wij op 5 hoog zaten in de hoek maar zo was we een stel die vlak boven het zwembad zat op 2 hoog die er wel last van hadden.

Gereisd familie in juni 2017

Geachte klant,

We zijn blij dat uw verblijf bij ons werd verwacht, dankzij onze faciliteiten, ofrecidocomida service.

We zullen ook encuenta uw opmerkingen over lawaai ell hotel.

Wij hopen u snel te zien.

groeten!

superplek

Troupin wendy, 5-5-2017

Fantastisch leuke animatie vooral gabri,Hannah en Vanessa super toffe en aangename mensen die onsen fijne tijd hebben laten beleven met hun afwisselend animatie programma!!!!!top top top👌🏻👌🏻👌🏻
Gereisd met vrienden in mei 2017
Eva García,

Hartelijk dank voor de waardering van dergelijke positvamente onze animatie.

Ik zal felicitaties aan Gabri, Hannh en Vanessa geven.

groeten

Super plek en fantastische animatie en zwembad

Liesbeth, 5-5-2017

Tanit is een kindvriendelijk hotel! Leuke spelletjes,vooral het animatie was leuk, de goede service van gabrielle hannah en vanessa was top!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Eva García,

Dank u voor uw opmerkingen.

We zijn blij dat uw verblijf was goed. Ik zal felicitaties aan Gabri, Hannh en Vanessa geven.

groeten

prima hotel

anietje, 13-10-2016

prima hotel, alles goed geregeld.

Alleen de wifi super duur ,is echt niet meer van deze tijd

1 dag 10 euro, 2 dagen 20 euro,week 30 euro en dan heb je alleen nog maar wifi in de lobby. Kunt beter kijken hoe het zit met je abonnement of hoe je provider het regelt in het buitenland.

En de kamers hebben een tussendeur ,waardoor het wel gehorig is.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geachte anietje,

Wij zijn heel erg blij om uw ervaringen te lezen en vinden het heel fijn dat u deze deelt op de Zoover gemeenschap.

We zijn blij om al uw mooie complimenten te horen.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie.

Heerlijk genoten

Marijke, 22-9-2016

Wat een heerlijk hotel,eten was fantastisch ,kamers super schoon,maar wat onze vakantie echt heeft gemaakt was de animatie, Gabriel, Naomi en de rest, dankjewel en de gewonnen Cava drinken we op onze trouwdag op. Xx
Gereisd familie in januari 2016

Beste Marijke,

Allereerst bedankt om uw tijd vrij te maken om deze positieve reactie te schrijven.

Goed om te horen dat alles voor u naar wens is geweest, en dat u maximaal hebt kunnen genieten van uw verblijf in Fiesta Tanit.

Wij hopen u dan ook volgend jaar opnieuw te mogen ontvangen.

Fijne ligging

Femke, 4-9-2016

Gelegen naast prachtige baai El gracio en Gracionata ( laatste is werkelijk een plaatje, hier ligt El chiringuito. Heel mooie strandtent)

Goed eten en schone kamers.

Dagelijks schone handdoeken( mots je dit graag wilt) en schoonmaak.

Hotel is wat geleefd. Maar prima voor een week vakantie

Prima zwembad ook!

Gereisd familie in januari 2016

Beste Femke,

Allereerst bedankt om deze positieve reactie te schrijven.

Goed om te horen dat het eten voor u naar wens is geweest.

Ik zal dit compliment dan ook persoonlijk naar de werknemers overbrengen.

Hopelijk mogen wij u volgend jaar opnieuw ontvangen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fiesta Tanit*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Tanit in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Tanit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Tanit scoort een 7.75 uit 10 op basis van 46 reviews.