Beoordelingen Hotel Fiesta Milord I & II***

Fiesta Milord I & II***
34 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fiesta Milord I & II***
C/ La Rioja 9, 07829, Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Milord I & II*** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Milord I & II*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fiesta Milord I & II scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Milord I & II*** in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Milord I & II***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fiesta Milord I & II*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 40 vakantiefoto's van Hotel Fiesta Milord I & II*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Fiesta Milord I & II*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza. Vergelijk Hotel Fiesta Milord I & II*** met andere accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,7
8,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Sept. 2013
"Prima Hotel"vertalen
Budjes
4,0
5,0

5-10-2013 Was redelijk geschrokken vd reacties, maar wij hebben een fijn verblijf gehad. Mogelijk maakt het wel uit in welke periode je er bent.
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Goede eten wel Engels georiënteerd, maar vonden wij wel lekker.. Animatie vonden wij niet veel aan maar het zat altijd vol dus de andere gasten vonden het wel leuk, nou prima toch. Inderdaad nauwelijks strand in deze omgeving wat voor ons de enige reden is om niet meer terug te gaan. Naar het strandje cala conta geweest, ook klein maar prachtige plek. Wel zwemmen tussen de vissen wat sommigen toch wel eng vinden. Grootste ergenis vond ik de gasten zelf, en dan heb ik het over de duitsers, die continu op hun wenken bediend wensen te worden. Toen wij er waren waren er aan het eind veel oudere gasten, met alle respect voor ons net even te. Maar de eindconclusie is dat wij een topvakantie hebben gehad. Voor de twijfelaars gewoon doen. Voor de groote van het hotel wel een klein terras.

met partner, Sept. 2013
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Frans Goorhuis
7,0

30-9-2013 Afgelopen week verbleven in dit hotel. Ondanks de soms negatieve verhalen een goede week gehad.
Postief: goed gevarieerd eten, goede service, prettige bediening (zeker in restaurant en receptie), kamer en complex worden goed en dagelijks schoon gemaakt.
negatief: slechte matrassen waar je na vier uur rugpijn van krijgt (dat de kamer nog net een 6 krijgt komt vanwege de goede badkamer en goede schoonmaak), Afstandsbediening van de oude tv moet je huren bij de receptie (nog nooit meegemaakt), geen enkele plaats in hotel voor gratis internet (bv de lobby), tot 24.00 uur harde muziek bij het zwembad van het entertainment waar wij niet van hebben genoten.
bij het hotel is verder niets te doen. Je moet naar San Antonio of Ibiza stad voor wat meer vertier. De niet afgebouwde hotels in de omgeving zie je wel maar hebben ons niet gestoord.

met vrienden, Sept. 2013
"Prima hotel!"vertalen
Cynthia van Egmond
8,0

12-9-2013 Prima hotel, schone kamers en heel vriendelijk personeel. De bedden lagen alleen niet zo lekker, je voelt de veren in het bed zitten. De locatie was prima. Het eten was lekker, gevarieerd en veel dingen vers klaar gemaakt. Ik vind het alleen persoonlijk niet gezellig eten in zo'n grote ruimte: je komt er echt alleen om snel te eten en gaat zodra je het weer binnen hebt weer weg. Wat verder heel handig was, was het bootje voor het hotel. Deze vaart 3 keer per dag naar Cala Bassa en Cala Comté, werkelijk prachtige strandjes! Ook vaart er om het half uur een bootje naar het centrum van San Antonio. Het centrum zelf vond ik verschrikkelijk, heel toeristisch, veel luidruchtige Engelsen en overal neon lichten. Enige minpuntje van het hotel vind ik dat ze overal extra geld voor vragen. Zo kost een kluisje bijv. 5 euro per dag, kost een paar uurtjes langer op de kamer op de dag van vertrek 50 euro en kost WIFI 10 euro per dag. Ze lijken uit deze dingen dus een beetje de winst te willen pakken.

Social Media Juan A.Ortiz.General Manager Fiesta Hotel Milord, 17-9-2013
Eigenaar zegt:  I want to thank that you have devoted a few minutes of your time do send us your comments. We appreciate your nice comments regarding the food, staff, cleaness and location. We would like to offer our sincerest apologies for the inconvenience that you have experienced with the beds. We hope to see you soon in Fiesta Hotel Milord. All Regards, Juan A. Ortiz. General Manager Fiesta Hotel Milord. Palladium Hotel Group.

met partner, Aug. 2013
"Prima prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Rene
8,0

6-9-2013 Een voor die prijs prima hotel met schone, propere (wel wat gehorige) kamers.
Het eten is ook prima en het personeel is zeer vriendelijk.
Bij de zwembaden is het druk maar wij waren elke dag op pad naar een van de vele mooie stranden of gewoon naar een ander plaatsje op Ibiza. Ga zeker eens naar Cala Comte. De lunchpakketjes waren prima.
De avondanimatie is vooral spelen met de kinderen en duurt tot een uur of tien (wat lang), daarna is er iets voor de volwassenen maar je moet er van houden.
Niks mis met het hotel zeker als uitvalsbasis om het mooie eiland te ontdekken. Huur een auto op het vliegveld.
Groetjes aan Wayne en Clare mochten ze dit toevallig lezen
Jammer dat er zo veel niet afgeboude hotels in de buurt liggen, die een troosteloos uitzicht bieden, maar let er niet op en het uitzicht is perfect.

Social Media Juan A. Ortiz.General Manager Fiesta Hotel Milord, 9-9-2013
Eigenaar zegt:  Many thanks for your comments which I have shared with my team. Your comments help us to improve and get direct feedback. Thank you very much for your time. We hope to see you soon among us. Kind Regards, Juan A. Ortiz. General Manager Fiesta Hotel Milord. Palladium Hotel Group.

met partner, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie!"vertalen
Samantha21
6,0

22-8-2013 Wij zijn vorige week in dit hotel geweest 12 dagen lang.
Wij zijn zeer tevreden over het hotel.
De kamer was prima, niet super luxe maar wel ruim genoeg met z'n 2e. Er werd ook elke dag schoongemaakt.
Je hoorde soms wel wat er in de kamer naast je gebeurde maar daar hadden wij gelukkig niet al te vaak last van.
We moesten vroeg ons bed uit (8 uur) om onze handdoeken neer te leggen bij het zwembad, maar dat is tegenwoordig overal zo.
Het eten is prima, elke avond is er wel wat anders te vinden.
In de omgeving rond om het hotel is niet heel veel te vinden. Wel kun je met het bootje die stopt bij het hotel om het half uur naar San Antonio gaan, daar zijn overigens veel Engelsen te vinden. Dit kost 3 euro per persoon, wil je terug naar het hotel kan je met de boot of met de bus. Bus is goedkoper!!
Elke dag 3 euro heen en terug loopt uiteindelijk toch wel op.
Wil je naar ibiza stad, dit kan ook met de bus. Dit hebben wij een aantal keer gedaan, vanaf San Antonio kost dat 2 euro pp.

Social Media Juan A. Ortiz.General Manager Fiesta Hotel Milord, 29-8-2013
Eigenaar zegt:  Our aim is to give our guests the maximun satisfaction. Your comments reflect that we have achieved our goals, so we are really proud of providing you with a wonderful holiday. We hope we can welcome you soon again. Kind Regards, Juan A. Ortiz. General Manager Fiesta Hotel Milord. Palladium Hotel Group.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Sommigen snappen het niet"vertalen
Limbo
9,0

18-8-2013 Net terug van 2 weken Milord. Eerst maar eens even de waarheid. Iemand schreef hieronder dat wijn en bier niet AI zijn tijdens lunch of diner. Moet je zelf halen bij de bar. Je moet wel een bonnetje tekenen (kosten 0,00) en dat moet trouwens sinds kort overal.
Dan inzake de 4 AI-modules. Twee kun je wegstrepen, betreffen alleen drank. Iedereen heeft standaard AI en dat kun je voor 5,50 pppd laten upgraden naar AI sup. Als je een kluisje wilt is dat de moeite waard want dat zit dan in AI sup terwijl je er zo 3,95 pd voor moet bijbetalen. Verder krijg je dan nog extra buitenlandse alcohol, extra snacks en ijs. Voor ons niet nodig.
Het eten was buitengewoon goed. Altijd meerdere soorten soep, vis, vlees, pizza, spaghetti. Prima saladebar.
Animatie geweldig.
Veel Engelsen (tattoos), daarna Duitsers, Hollanders, Tsjechen en Russen. Prima sfeer.
Kamer proper. Heeft tegelvloer.
Zwembadwater wordt 6 keer per dag gecontroleerd!
Minpunt: matras van bed.
Kortom: prima vakantie!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Net terug van een leuke vakantie..."vertalen
Anne de Beer
9,0

15-8-2013 Na de laatste erg slechte beoordelingen met knikkende knieen in het vliegtuig gestapt. Gelukkig hadden we ons onnodig zorgen gemaakt. Alles was zoals je het kon verwachten voor de prijs. We werden hartelijk ontvangen in het hotel. De mensen zijn erg vriendelijk en mochten al binnen een kwartier naar onze kamer. De kamers zijn netjes en worden elke dag ook netjes schoongemaakt door vriendelijk schoonmaak personeel. Verder was het hotel precies zoals je het kan verwachten van een 3 sterren hotel in Spanje. Het eten was ook goed. Veel dingen worden ter plekke bereid en zijn gewoon lekker. Mijn kinderen van 14 en 16 werden er erg blij van? In het hoogseizoen zijn een bepaald aantal bedden beschikbaar zijn, dus moet je er wel op tijd bij zijn.De uitzicht vanuit de hotelkamer kan iets minder zijn omdat er veel gebouwen niet afgebouwd zijn. Al met al een goede accommodatie vooral voor een gezin met kinderen. Erg leuk allemaal en zeker een goede waardering waard.

Social Media Juan A. Ortiz.General Manager Fiesta Hotel Milord, 26-8-2013
Eigenaar zegt:  We really appreciate your comments on our website. Thank you very much for your time. We hope we can welcome you soon again. Sincerely,

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Gewoontjes"vertalen
vdm

2-9-2013 vrij goed gelegen,winkeltjes in de buurt,
San Antonio vlot te bereiken,weinig nederlandstaligen,vooral Duits en Engels

weinig afwisseling in buffetten,wel mooi versierd,
proper
plastic drinkbekers valt tegen zelfs in restaurant plastic bekers

Social Media Juan.A Ortiz.General Manager Fiesta Hotel Milord, 6-9-2013
Eigenaar zegt:  Thank you very much for giving us your opinion about our hotel and its services. Your comments help us to improve and get direct feedback. We hope to see you soon among us. Kind Regards, Juan A. Ortiz. General Manager Fiesta Hotel Milord. Palladium Hotel Group.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Nooit meer!"vertalen
Jacqy
4,0
5,0

19-7-2013 Aangekomen bleken er 4 gradaties All Inclusive te zijn, via touroperator boek je de minste!!! Dus voor ijs etc. gewoon bijbetalen. Geen handoekenservice, kluis €4 p/d, geen minibar (wel te huur voor € p/d!) Op en tegen elkaar gepakt bij het zwembad op doorgezakte zwembad besjes. Kamers zijn ontzettend gehorig en er is veel geluidsoverlast. Het hotel is gewoon verouderd, smerig en achterstallig onderhoud. Mensen van de animatie doen het leuk met de beperkte middelen die ze hebben. Eten is niet slecht, vooral als je niet te hoge eisen stelt en niet veel gewend bent. Tijdens een stroomstoring zijn veel kluizen op de kamers (?!) leeggestolen!!! Daar betaal je wel €4 p/d voor. Wifi gewoon in NL vakantie abonnement nemen, was een drama daar €30/week en geen bereik! Wel geld terug gekregen hiervoor. Hygiene drama! Pis en overgeef vlekken in het tapijt in de gangen, schimmel in hoofdkussen..... en ga zo maar door. Eén drama!!!!!!!!

Social Media Juan A. Ortiz. Directeur. Palladium Hotel Group., 21-8-2013
Eigenaar zegt:  Onze oprechte excuses voor het ongemak. Omdat wo mening belangryk voor ons is, hebben wy graag meer informatie. Wy waarderen het als u contact met ons opneemt via ons emailadres: acliente@palladiumhotelgroup.com milord@palladiumhotelgroup.com

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima hotel"vertalen
lisette
9,0

28-7-2013 Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel op een heelijk relaxt eiland. Ligging is prima, net uit de drukte Strand is wat minder. Zwembad prima, bedjes staan wel erg dicht naast elkaar, maar daardoor wel plek voor iedereen! Eten is super, veel variatie, en voor ieder wat wils. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ligt ook aan je eigen houding!! Kamers niet groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, worden dagelijks schoongemaakt, elke dag schone handoeken, Wifi werkt goed maar is wel duur, 10 euro per dag, 30 per weer, 40 per maand. Al met al prima hotel en wij zeker nog eens terug!!

Social Media Juan A. Ortiz. Directeur Fiesta Hotel Milord. Pal, 22-8-2013
Eigenaar zegt:  Dear Guest, Our aim is to give our guests the maximun satisfaction. Your comments reflect that we have achieved our goals, so we are really proud of providing you with a wonderful holiday. I am very happy to read your comments. We hope to see you soon among us. Kind Regards,

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?