Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio ***

Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio
Fiesta Hotel Cala Gracio
8,6

14 reviews over Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad, aanrader!!!

Esther, 9-8-2017

Wat een heerlijk hotel! Kamers zijn netjes en ruim. De bedden zijn ok. We hadden een bubbelbad, balkon en tussen de wc en de rest van de badkamer zat een deur. Het eten is goed en gevarieerd. Je kunt tijdens alle maaltijden, buiten het buffet, van een kaart bestellen.

Het zwembad is mooi. Dit hotel behoort bij het naastgelegen hotel Tanit. Hotel Tanit is een groot en rumoerig hotel. Je loopt via het zwembad naar Cala Gracio. Waarin je in een oase van rust terecht komt. Volwassenen van hotel Tanit mogen ook gebruik maken van het zwembad. Dit vonden wij een klein minpuntje omdat deze mensen 's morgens vroeg hun handdoeken al klaar leggen op de bedjes. Maar rond 9 uur waren er altijd nog bedjes over. Het personeel was meer dan vriendelijk. Het hotel ligt net buiten het centrum. Om de hoek ligt een bushalte. Terug gingen we altijd met de taxi voor nog geen 7 euro. De boulevard is ook lopend te bereiken. Kortom, dit hotel is een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017
Paloma de Vargas, Hospitality Manager, Social Media, 10-8-2017

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw ervaring te schrijven.

We zijn blij om te lezen u een goede vakantie gehad.

We hopen je te zien volgend jaar

Rustig, super verzorgd, schoon en alles aanwezig!!

Peter Steenstra, 26-7-2017

Wat ik goed vond was de geweldige service van het hotel, de rust, de ligging, fantastische zwembaden en een heerlijk strand in een lekkere baai bij de hand. Ook het eten was formidabel. Je weet dat het éne All-Inclusive niet het andere is, maar de variatie en de keuze elke dag weer was verbluffend en verrassend goed!!

Naast Cala Gracio staat het grote Fiesta Hotel Tanit die helemaal vol zat met met name Engelse gezinnen. Je denkt van te voren ... oh my god ... , maaaaaar wij hebben hier 0,0% " last " van gehad, sterker nog het was overdag super gezellig. De echte Engelse " kroegtijgers " hebben wij daar niet aangetroffen.

Wil je echt een toplocatie op ongeveer 1 km lopen van een heerlijke boulevard ( heel duur by the way ) met een prachtige zonsondergang dan moet je naar Cala Gracio.

Have fun and enjoy!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Paloma de Vargas, Hospitality Manager, Social Media, 7-8-2017

Hartelijk dank voor ons te vertellen uw ervaring.

We zijn blij om een goede ervaring gaan met ons.

We hopen je te zien.

een groet.

Zeer slecht management bij niet oplossen klacht

wilco, 17-5-2017

Medewerkers in het adult gedeelte zijn vriendelijk. Echter vanwege zwakkere rug na 1 nacht op zeer slecht bed te slapen dit kenbaar gemaakt, oplossing is matras van een zelfde bed er op. Gevolg hele vakantie rugpijn nauwelijks slaap. Op dag 3 zelf voorgesteld om met bijbetalen naar ander hotel van deze keten op Ibiza te verhuizen. Kregen geen reactie, manager sprak ons niet aan, personeel negeerde ons. Bemiddeling touroperator leverde ook niets op. Al met al zeer slechte ervaring, management bij klachten e.d. totaal ongeïnteresseerd. Nu klacht lopen, zijn echt schandeling behandeld.
Gereisd met partner in mei 2017
Hospitality Manager., Social Media, 18-5-2017

Geachte klant,

Allereerst wil ik bedanken hem voor een tijd van de show gewijd om ons te vertellen over uw ervaringen met ons.

Wij zou graag mijn excuses aanbieden aan u, als het niet was wat u verwacht. We zullen rekening houden met al uw opmerkingen omdat we schelen wat u van ons denken.

Wij willen terug te komen

Heerlijk relaxed hotel

Mark van der Veen, 2-10-2016

Goed eten en drinken. Heerlijke ontspannen sfeer, zeer vriendelijke bediening, prima ligging tov bezienswaardigheden.
Gereisd met partner in september 2016
Iria Salgueiro, Social Media, 4-10-2016

Beste Mark,

Bedankt om u tijd vrij te maken om deze reactie te schrijven.

Goed om te horen dat het eten voor u naar wens is geweest.

Ik zal uw compliment persoonlijk overbrengen aan het personeel.

Ik hoop u volgend jaar terug te mogen ontvangen.

Iria Salgueiro

Hospitality Manager

Heel erg goed

RobS, 17-8-2016

Rustig (ongeveer 50 kamers) adults only hotel (wel gelegen naast een drukker hotel Tanit). Goede en schone kamers. Ligging bijna direct aan de baai Cala Gracio. Maaltijden zowel kwalitatief als hygienisch (koud=koud, warm=warm) uitstekend, alhoewel de keuze in het naastgelegen hotel Tanit groter is (maar wel veel drukker en chaotischer). Service van het Cala Gracio personeel geweldig, staan voortdurend voor je klaar. Wifi (zonder bijbetaling, Tanit hotel wel) niet super maar voldoende. In tegenstelling tot reageerder "Tom" durf ik dit hotel met een gerust hart aan te bevelen!

Minpunt: men is niet in staat afval juist te scheiden. Met name in dit soort hotels worden enorme hoeveelheden plastic afval geproduceerd (flesjes, drinkbekers, etc.) die gewoon met het restafval verdwijnen. Hier moet echt iets aan gedaan worden.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Iria Salgueiro, Social Media, 18-8-2016

Beste RobS,

Bedankt om uw tijd vrij te maken om deze reactie te schrijven over je vakantie in Fiesta Cala Gració.

Ik ben blij dat het eten voor u naar wens is geweest.

Wij hopen u volgend jaar terug te mogen ontvangen.

Iria Salgueiro

Hospitality Manager

Waardeloos / slecht = niet heen gaan!!

Tom, 3-12-2014

Vanaf het moment dat we in het naastgelegen hotel moesten inchecken begon de ellende. Kamers zien er op de foto leuk uit, echter de badkamer is zo klein dat het niet mogelijk is om er met 2 personen gelijktijdig aanwezig te zijn. Airco was kapot en werd ondanks diverse verzoeken niet gemaakt. Overal zaten er doodgeslagen muggen op de muren en de bedden lagen ronduit slecht! Het eten van het lopend buffet was allemaal koud. Enige pluspunt was het aanbod op de drankkaart. Van ellende ga je in het naastgelegen hotel eten maar dit is ook een typisch "red mijn vakantie" geval. We hebben de week in dit hotel ook niet vol gemaakt en zijn via de reisorganisatie naar een een ander hotel gegaan, wel 4 sterren waardig.

We kunnen in ieder geval niet begrijpen dat hier zo veel positieve recenties staan. Deze mensen zijn denk ik alleen maar 1 - 2 sterren hotels gewend.

Gereisd met partner in oktober 2014

Heerlijke vakantie

Sidney_hch, 2-9-2014

Top hotel lekker rustig en klein naast een zeer druk en groot hotel, goede locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Lekker en gevarieerd buffet, je kan zelfs nog van de kaart bestellen alles erbij in. Zelfs alle dranken kan kiezen echte merken en cocktails.

Schone en nette kamers.

Lekker rustig zwembad om lekker een duik te nemen of te zonnen.

Minpunten:

Gehorige kamers.

Gasten van Hotel Tanit die hun handdoek neerleggen om ligbedden te reserveren bij ons zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2014
Hospitality Manager. Palladium Hotel Group, Social Media, 2-10-2015

Beste Dame gast,

Wij willen u hartelijk bedanken dat u zich de tijd heeft genomen om onze instalaties, personeel en de service van ons hotel te beoordelen.

Ons doel is om onze gasten de beste tevredenheid te bieden. Uit uw beoordeling blijkt dat wij dit doel hebben bereikt, waar we heel blij mee zijn. Wij zijn daarom ook heel tevreden dat wij u een fijne vakantie mochten bieden.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Met vriendelijke groeten,

Prachtig zwembad en kleinschalig hotel

Bianca, 31-7-2014

Zeer net kleinschalig hotel, ligt pal naast hotel Tanit wat ontzettend groot is. Daar verblijven veel Engelsen, Duitsers. De rust die je bij tanit hebt is erg aangenaam. Lekker en divers eten bij het buffet, waar je ook van de kaart kan bestellen. Minpunt vonden wij dat je morgens gewekt wordt door de schoonmaaksters die erg hard praten. Het zwembad is prachtig, en je kan een stuk langs het privé strand en langs de rotsen lopen richting san antonio. Erg mooi!
Gereisd met partner in juli 2014
Hospitality Manager, Palladium Hotel Group, Social Media, 2-10-2015

Beste Dame Bianca,

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Heerlijk, maar...

Ellyke, 13-9-2013

We hadden via een reisorganisatie een reis geboekt in het naastgelegen Fiesta Tanit hotel. Afschuwelijk. In de lift hing een poster voor een upgrade naar het Cala Gracio hotel voor 19,50 euro per kamer per nacht.

Heerlijk hotel; rustig gelegen, geen kinderen, uiterst vriendelijk personeel, mooie kamers. Een paar kleine "negatieve" punten: geen bergruimte in de badkamer, restaurant kan piek tijden tijdens eten niet aan (veel lege bakken), het hotel heeft geen lift waardoor je je koffers via de trap naar boven moet dragen, de entree is via het Fiesta Tanit hotel lobby en zwembad (geen eigen ingang), dit is vooral onhandig met koffers over een zandpad en kleine trappetjes. Activiteiten van Fiesta Tanit worden veel georganiseerd op terrein van Calo Gracio.

Gereisd met partner in september 2013

Werkelijk Top!!

Top, 6-6-2013

Je kunt hierover geen slechte beoordeling geven, want Cala Gracio is meer dan prima!

Het personeel is erg vriendelijk en rustig. De kamers zijn super schoon, netjes en je hebt zelfs een bubbelbad, flatscreen, badjassen/slippers, strijkplank+strijkijzer, kluis, koelkast. Alles is incl.

De ligging is prima, 10 min. lopen over een mooie boulevard dan kom je in San Antonio (een zeer leuke bruisende stad)

Het buffet is prima, en je kunt zelfs van de kaart bestellen.

Je mag gebruik maken van het naastgelegen hotel Tanit maar als je daar komt dan wordt je echt afgeschrikt door de drukte en lawaai en ben je blij dat je weer terug bent in Cala Gracio. Andersom mogen de mensen van Tanit geen gebruik maken van Cala Gracio. Maar het komt vaak voor dat ze om 7 uur 's-morgens al handdoeken bij Cala Gracio neerleggen (omdat het daar zo lekker rustig is willen ze daar natuurlijk liever liggen)

Dat is dus het enige minpuntje.

Beslist een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fiesta Hotel Cala Gracio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Hotel Cala Gracio scoort een 8.57 uit 10 op basis van 14 reviews.