Hotel Coral Star

6,7

25 reviews over Hotel Coral Star in het Nederlands

Heerlijk!

Familie Boer, 10-9-2017

Ook ik was erg benieuwd na de recenties van vorig jaar, maar het was heerlijk! De kamers met balkon zijn groot genoeg met een grote kast waar je je kleding in kunt ophangen. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt.

Alle medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ze geven je graag tips over mooie strandjes en hoe je daar het beste komt, wat leuke plekjes/marktjes zijn om te bezoeken.. enzovoorts. Het restaurant hanteert elke dag een ander thema en het eten is echt lekker. Verse groenten, vlees en vis, fruit in overvloed.

Ja, er zitten veel Engelsen, maar ook Nederlanders hoor. Eerlijk is eerlijk, de activiteiten van het animatieteam en de volle overgave waarmee de Engelsen aan de activiteiten deelnemen, maakt het ook erg levendig en gezellig gedurende de hele dag. Heb je daar geen zin in, dan ga je naar het strandje Port des Torrent (10min lopen) of neem je de bus naar een ander strandje in de buurt.

Wij hebben geen auto gehuurd omdat reizen met het openbaar vervoer heel eenvoudig is en goedkoop. En de bushalte is voor de deur. Het hotel zit aan de rustige kant van San Antoni, wil je meer drukte/uitgaansleven dan neem je voor 3 euro de watertaxi naar de andere kant van de baai. Hier vind je onder andere Café del Mar en Mambo.

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prijs> Kwaliteit> Prima hotel!

Lianne, 27-8-2017

Je moet zeker een auto huren via de hostess (nb; geen creditcard hier voor nodig). Het is zonde om alleen de muren van het hotel te zien. Ibiza is een mooi groen eiland vooral het Noorden. Heerlijke strandjes, mooie baaien.

Hotel is schoon en personeel erg vriendelijk. Eten is prima! Je kan zien dat er aan het eten aandacht besteed is. De rode bekers waar je uit drinkt en borg voor betaald leveren een positieve bijdrage aan het milieu (scheelt 3500 plastic bekers per dag!)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima Hotel!

Lot en Fem, 31-7-2017

Met twee gezinnen (4 kids van 8, 13, 13 en 15 jaar) dit hotel geboekt. Een beetje huiverig, gezien de recensies van vorig jaar, waren we wel. Maar wat valt het mee! Alle medewekers zijn super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Kamers zijn niet groot maar prima genoeg (alleen een koelkastje erbij zou fijn zijn). Iedere dag worden de kamers opgeruimd en schoongemaakt.

Het All inclusive eten is niet ons ding maar ook prima en gevarieerd.

De ligbedjes gaan 's avonds op een stapel en op slot. Pas de volgende ochtend gaat het slot er af.

Er zitten hier veel Engelsen. De animatie is ook erg op hen gericht. Van te voren hadden we ingecalculeerd dat we iedere nacht wakker zouden liggen van de herrie maar dat heeft zich nog niet voorgedaan. Het hotel heeft geleerd van de slechte recensies. Wij hebben een top vakantie!

Kleine tip: het openbaar vervoer werkt prima op Ibiza. Bushalte is voor de deur en de receptie weet welke bus je moet hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super vakantie gehad

Naomi van der Zalm, 28-7-2017

Wij hadden een hoek appartement op de 1e met uitzicht op het zwembad. Incheck was prima, konden gelijk ons appartement in ( 11:30) super vriendelijke mensen. Het app. Was onlangs gerenoveerd, dus mooie badkamer met inloop douche met regendouche. Groot hoek balkon. Airco, keukentje( niet gebruikt, want hadden all inclusive) bedden zouden beter kunnen maar prima geslapen. Eten voldoende variatie en warm en genoeg. Alles wordt goed schoongehouden. Ook de bekers ( 1 euro borg) is een top systeem. Hoop Engelse, maar geen overlast. Animatie was wel op de Engelse gericht met alleen maar quiz en spellen. Overdag goede animatie .catamaran tocht en rondtour over eiland gedaan via touroperator, top! Voor het strand moet je wel 15 minuten lopen of het ov pakken ( 2.90 pp) dus prima te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Prijs/ kwaliteit prima!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ideaal voor mensen die auto huren tijdens verblijf

Jorien Verbruggen, 22-7-2017

Ideaal hotel om niet dag in en dag uit te verblijven maar om leuk het eiland te gaan verkennen. Om af en toe eens te ontsnappen aan de wachtrij in het restaurant. Zo ook geen last van te weinig plaats aan het zwembad,... kinderzwembad gemaakt voor grotere kinderen. Niet voor -3jaar. Kamer was ok.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Valt heel erg mee

Babette, 20-7-2017

Wij zitten nu in Coral Star. Na de recensies gelezen te hebben kon het alleen maar meevallen. We kunnen weinig minpunten opmerken. Het hotel is ruim en schoon. De gerenoveerde kamer is netjes en wordt iedere dag schoongemaakt. Eten is prima, van yoghurt, Engels ontbijt tot fruit. Iedere avond een thema en goed eten. Desserts zien er ook geweldig uit. Voor dat geld, hadden we niet verwacht. Er zijn idd veel Engelsen maar ook veel Nederlanders. Aan het zwembad is het druk. Maar ga je daar heel de dag liggen?? Ibiza is veels te leuk om te bekijken. Er zijn genoeg mooie strandjes op loopafstand. De dichtstbijzijnde is idd met rotsen maar Ff beter zoeken en je loopt er zo op af. Al met al zeker meer als 2 sterren waard. Helemaal het personeel!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima verblijf

Suzanne, 16-6-2017

Wij hebben een week vakantie gevierd in Coral Star. Het is een kleinschalig resort met twee grote zoutwater zwembaden en twee kinderbadjes waarvan 1 met glijbanen. De kamers zijn schoon. Het eten is prima (geen culinair hoogstandje). Iedere avond een thema: Italiaans, Spaans, Mexicaans. 'S avonds entertainment voor jong en oud. Ook Nederlands sprekende meiden. Nadeel vindt ik dat er geen zandstrand op loopafstand is, alleen rotsen op loopafstand. De bus naar Cala Bassa beach (aanrader!) stopt voor de deur en binnen 15 minuten ben je daar. Ook een minpunt vindt ik de hoeveelheid Engelsen, enorm veel! Wij waren met nog twee Nederlandse gezinnen de enige niet-Engelsen op het resort. Wij hebben ons prima vermaakt maar zullen de volgende keer toch een ander resort boeken.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Tja, waar zullen we beginnen....

nooit meer..., 29-9-2016

Wij zijn in september met de hele familie op Ibiza geweest op Coral Star.

We hadden 2x een 3 persoons kamer geboekt maar bij aankomst waren we zeer onaangenaam verrast. Het waren namelijk 2 (krappe) 2 persoons kamers met een extra bed, die dan ook nog eens voor de kast stond. Veelste klein dus. We zijn hier dus maar 2 dagen verbleven (gelukkig). Want naast de Veelste kleine kamers heb je echt geen vakantie op Coral Star.

Kleine opsomming:

Echt heel veel (ordinaire) Engelsen die om 10.00 al aan de flessen sterke dank zitten, Het eten is eentonig. heel engels gericht en je moet een kwartier voor tijd al aansluiten in de rij voor de eetzaal. Daarnaast was het ontzettend rumoerig in de eetzaal. Het zwembad... Als je rond middernacht niet je handdoekje klaar legt hebt je geen ligbedje... De bedjes kunnen goed de hele dag niet worden gebruikt. Mocht je denken wat te verschuiven dan krijg je een grote mond. Het kinderbad is echt Heel koud.

De Animatie is zo engels als maar kan zijn (incl. de engelse zelfspot, die je echt niet kunt volgen). Tijdens de minidisco wordt er hierdoor veel gepraat maar weinig gedanst. erg irritant. Over de shows heb ik het liever niet...

De informatie die je krijgt via de reisorganisatie komt niet overeen met het echte beeld... Dus bedenk je keuze goed

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Wel oké ...

Stéphanie, 23-9-2016

Wij zijn hier 12 dagen geweest met ons dochtertje van 2.5 jaar.

Het animatie team is amper te verstaan en het is echt heel erg gericht op de Engelse gasten. Voor mijn dochter was er dus niet veel aan. Er was wel een Nederlandse dame in het animatieteam, maar die kreeg de kans niet eens om dingen te vertalen op het podium.

Het eten was heel lekker en gevarieerd. De lunch en avondeten was elke keer anders en erg lekker. Het personeel in het restaurant doet erg zijn/haar best. Wat erg jammer was, was dat er al om 19:00 uur een rij voor het eten tot aan de receptie staat.

Het apartement was niet heel schoon. Vooral de vloer was echt heel erg vies. Overal lagen nog haren. Ons is verteld dat er op maandag en donderdag niet schoongemaakt wordt. Dan moet je naar de receptie om schone handdoeken te halen.

De volgende keer zouden wij niet nog een keer naar dit hotel gaan en zeker niet met kinderen. Het is toch alleen maar gericht op de Engelsen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Nooit meer

Cor de jong, 22-9-2016

Wij hadden gelukkig nette kamer schoonmaak was oké en personeel heel vriendelijk.

Eten was meestal goed van temperatuur

Is ons Door touroperator als 3 sterren verkocht maar wij moesten ter plaatsen vernemen dat dit er nog maar 2 waren

Beschreven strand op 400 meter is een grote rotspartij

Zwembad ziet er op foto groter uit al het echt is vloeren rondom super vies.

Het hotel wordt bevolkt Door vele groepen jongeren en grote zeer acosiale families.

Veel last van gillende mensen tot in de eetzaal aan toe

Eten doen ze gelijk als bij ons de varkens

Animatie team veel gegil en ieder avond quiz in het Engels want naar Hollanders kijken ze niet om Waardeloos!!!!!!!!

Bekersystheem bij binnen komst moet je voor 1 euro munt kopen die je kan omwisselen voor beker iedereen loop dus de hele dag met plastic beker rond.

Bakje koffie naar het eten is kwartier wachten bar dan maar 1 man aanwezig.

Bij vroeg vertrek is er geen mogelijkheid voor een kop koffie

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coral Star bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Star in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral Star scoort een 6.68 uit 10 op basis van 25 reviews.