Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

25 april 2014

Sant Antoni de Portmany/San Antonio
180 beoordelingen
Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Ben je zelf op vakantie geweest naar Sant Antoni de Portmany/San Antonio? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,7 uit 10, op basis van 180 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 37 Appartementen, 1 Camping, 64 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 18 Aparthotels, 1 Bungalow, 9 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Op Zoover vind je bovendien 171 vakantiefoto's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Je kunt 4 video's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
Zorg voor natuur
6,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2013
"Mooi stadje"vertalen
A. ten Wolde
9,0

28-8-2013 Mooie stad, vrij weinig te doen. Proberen er wel wat van te maken. Veel watersporten. Veel engelse kroegen

met partner, Aug. 2013
"Voor de jeugd perfect"vertalen
Rene
7,0

6-9-2013 Sant Antoni is voor de jeugd, je kijkt als iets oudere... je ogen uit.
Maar we gingen voor het eiland en niet voor Sant Antoni

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Redelijk"vertalen
Limbo
4,0
5,0
8,0

18-8-2013 Echt toeristenplaatsje. Vaker lekker ijs gegeten bij de haven, had je tenminste ook wifi. Verder genoten van zonsondergang bij Cafe del Mar.
Veel jeugd.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke bestemming..."vertalen
Anne de Beer
8,0

15-8-2013 Het is een vooral gezellige bestemming. Als je iets moois zoekt kun je volgens mij beter andere delen van Ibiza gaan opzoeken. Wij hebben ons er prima vermaakt. Onze kinderen van 14 en 16 vonden het er ook erg gezellig en voelden zich snel thuis. Het hotel doet zijn uiterst best om het de gasten naar de zin te maken. Vanuit San Antonio kun je ook leuke uitstapjes maken naar andere stranden of dorpjes. Vooral de boottochten naar de andere stranden of de hippie markt waren erg leuk. Met de auto of ander vervoer kan het natuurlijk ook. Maar dat is toch weer anders. We zijn ook nog een dag met de snelle boot naar Formentera geweest. Ook zeker een aanrader. Al is hier wel aan te bevelen, om een scooter of auto te huren. Anders zie je weinig van dit adembenemend mooie eiland. Voor ons als familie met opgroeiende puber kinderen was het een erg leuke vakantie. Met z'n 2 tjes zou ik zeker niet voor deze bestemming kiezen. Wij zullen deze plek zeker aanraden als bestemming voor deze doelgroep.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Veel engelsen"vertalen
albert
5,0
3,0

12-8-2013 veel asocialen engelsen op de boulevard.

met jonge kinderen, Aug. 2013
""veel jongeren""vertalen
Sonja
9,0

12-8-2013 een hele goeie plek voor jongeren!!

met vrienden, Aug. 2013
"Mooie plaats"vertalen
Marjolein
8,0

1-9-2013 San Antonio is een mooie plaats en je bent vanuit daar ook zo in Ibiza Stad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke drukke plaats"vertalen
Floor
8,0

9-9-2013 Gezellige drukke plaats met veel uitgaansgelegenheden. Veel engelsen. Prachtige zonsondergang en heerlijk strand. Niet voor rustzoekers

met partner, Juli 2013
"Geweldig, als je er van houdt"vertalen
Sebastiaan
10,0

23-8-2013 Kan alleen de nachten beoordelen (overdag alleen geslapen), en dan is het een groot gekkenhuis, Je kijkt je ogen uit aan wat er allemaal voorbij wandelt als je op de boulevard zit of (vooral) in de west end.

De ene is nog gekker gekleed dan de andere, nog meer dronken dan de ander, vrolijker dan de ander, etc etc.

De lokale clubs zijn niet heel bijzonder, als is vooral es paradis met de fiesta del agua en hed kandi wel aan te raden. Vanaf dit jaar is ook de Eden wat bijgetrokken en een club geworden met wat meer "klasse".

Groot voordeel is dat je voor 20 euro in ibiza stad zit met een taxi.

met partner, Juli 2013
"Bruisende stad"vertalen
Fleur van Lammeren
8,0

7-8-2013 San Antoni en een leuke plaats op Ibiza.
WIj zaten aan San Antonio bay en daar heb je veel Engels jongeren die voor een feestvakantie komen.
Hou je van drukte en gezelligheid dan is dit een prima bestemming.
Er is genoeg te doen en te zien.
Wij als jong stel zouden er zo weer naar toe gaan.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?