Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

23 juli 2014

Sant Antoni de Portmany/San Antonio
196 beoordelingen
Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Ben je zelf op vakantie geweest naar Sant Antoni de Portmany/San Antonio? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,7 uit 10, op basis van 196 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 37 Appartementen, 1 Camping, 64 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 18 Aparthotels, 1 Bungalow, 9 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Op Zoover vind je bovendien 176 vakantiefoto's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Je kunt 4 video's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

179 beoordelingen over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

196 beoordelingen
8,1
6,3
6,7
Toon score en beoordelingen van:
"Leuk stadje"vertalen
Ingrid
7,0

21-07-2014 San Antonio is een leuk stadje. Wel veel dezelfde winkeltjes en enorm veel pubs en cafe's. Aan ons niet besteed, maar voor de jongeren is een groot uitgaansleven.

met partner, Juli 2014
"Strandjes aan de rand mooi"vertalen
sietskekevelam
7,0

14-07-2014 Stadje zelf niet echt leuk. Veel commerciele bende. Wel leuk om beetje over de boulevard te lopen.

"Te luidruchtig."vertalen
score
5,0
5,0
9,0

19-07-2014 Tijdens het seizoen te luidruchtig, weinig of niets te zien. Zeer goed restaurant: Villa Mercedes tegenover de jachthaven.

met een groep, Juni 2014
"Leuke plaats"vertalen
martine.schuurman
8,0

07-07-2014 Sanantonio is een leuke plaats.
Met veel barretje restaurants clubs en winkeltjes.
Dus voor elk wat wils.
Alleen wel heel veel engelsen en weinig Nederlanders.

"Dit echt nooit meer"vertalen
Carlo Boele
3,0
2,0
2,0

23-07-2014 Alles was op de Engelsen gebaseerd, die waren ook rijkelijk aanwezig, de verhuur van boten ed. waren allemaal Engelsen wat ons het meest irriteerde was het feit dat bijna alles duur was. Verhuur van 2 bedden en 1 parasol kwam uit tussen 20 en 30 euro, voor een niet zo geweldig strand, als je een cocktail bestelde 7.50 tot 8 euro waren ze zo gierig om een beetje alcohol in te doen, wel erg veel ijs, dus al met al voelden we ons erg belazerd, dus nooit meer zelfs niet gratis. Zeker niet met die luidruchtige Engelsen. Ook in ons Hotel (Hawaï San Antonio moest je voor Wi-Fi betalen 6 euro p.d. terwijl het in de meeste kroegen wel gratis was. De laatste dag hadden we onze spullen in de kluis gezet, maar moesten wel elke keer dat we er moesten 2 euro betalen .Ook een Bootreis naar Formentera (40 minuten) moesten we 43 euro pp neerleggen. Tevens 100 keer p.d. lastig gevallen te worden door Afrikanen die je horloge of zonnebril (al had je er 4 op) wilden verkopen.

"Fantastische plek!"vertalen
kayleigh
10,0

30-06-2014 Een hele mooie plek met een gezellige sfeer. Wel veel Engelsen maar daar heb ik verder weinig last van gehad. Drankjes in de grote clubs (waar vaak de bekende dj's komen) er duur! vb. 12 euro voor een biertje 10 euro voor een klein flesje water. Bij de kleinere barretjes en clubs vallen de prijzen erg mee. Ik zou zeker vaker naar deze plek gaan!

met partner, Juni 2014
"Gastvrij en alles bij de hand"vertalen
pejooo
10,0

25-06-2014 Persoonlijk vind ik San Antonio fijner dan Ibiza stad. Alles is goed aan te lopen en voor een zon, zee, strand en uitgaan vakantie zit je hier perfect.

met partner, Juni 2014
"Klein met een paar winkeltjes."vertalen
Sandra
7,0

18-06-2014 De boottochten en de watertaxi's varen niet op de aangegeven tijden!! Er zijn heel veel terrasjes en eetgelegenheden, maar in een uurtje heb je het wel gezien.

met partner, Mei 2014
"Mooie plek"vertalen
G.Brunsveld
8,0

26-05-2014 Prachtig aan zee gelegen.

met partner, 2014
"Bruisende badplaats"vertalen
TravelAgent1987
4,0
8,0

12-05-2014 San Antonio is een bruisende badplaats gelegen aan de westkust van Ibiza. Wij noemden het de gehele reis "Sunny San Antonio" omdat de zon er altijd scheen! De badplaats trekt in de zomermaanden veel (voornamelijk Engelse) jeugd. Wij hebben hier echter totaal geen last van gehad, het was vooral erg leuk om naar te kijken.
De stranden zijn netjes en worden ook goed schoon gehouden.
Door de vele bars en restaurants welke langs het strand gelegen zijn, maar het niet uit waar je gaat liggen, je bent altijd voorzien van heerlijke lounge en feest muziek!

Kom je voor je rust, dan moet je hier zeker niet heen.
San Antonio bruist, is levendig en ongeacht welk tijdstip je over straat loopt, er zijn altijd mensen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?