Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

31 augustus 2014

Sant Antoni de Portmany/San Antonio
211 beoordelingen
Beoordelingen Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Ben je zelf op vakantie geweest naar Sant Antoni de Portmany/San Antonio? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,7 uit 10, op basis van 211 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 37 Appartementen, 1 Camping, 64 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 19 Aparthotels, 1 Bungalow, 9 Hostels, 1 Pension en 1 Villa in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Op Zoover vind je bovendien 189 vakantiefoto's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Je kunt 6 video's van Sant Antoni de Portmany/San Antonio bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sant Antoni de Portmany/San Antonio. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ibiza.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

190 beoordelingen over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

211 beoordelingen
8,1
6,3
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Levendige plaats met gezellige haven"vertalen
Jessica
8,0

19-08-2014 San antonio is aan de ene kant heel druk en levendig maar er zijn ook rustigere plekjes. Wij hebben totaal geen last gehad van dronken mensen of drukte. Ook het feit dat het aangeduid wordt als Engelse badplaats vind ik erg meevallen. Tuur lijk de Engelsen zijn er zo uit te pikken maar wij hebben er geen last van gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geen aanrader!!!"vertalen
Monique
5,0

18-08-2014 san antonio is een engelse kolonie !!! dat is op zich nog geen probleem maar de engelse drinken en gedragen zich onbeschoft lijken geen remming of gene gevoel te hebben ,houden totaal geen rekening met andere mensen ,voor ons ouders met tieners niet te doen maar om als tiener of volwassene hier naar toe te gaan om uit te gaan lijkt me ook niet aan te raden

met oudere kinderen, Juli 2014
"Hele mooie locatie"vertalen
Jessica
8,0

11-08-2014 Op loop afstand heb je al veel geweldige plekken. San Antony staat bekend om de mooie zonsondergang. Dit is zo'n 15 minuutjes lopen van Hotel Fiesta Tanit. Als je een auto tot beschikking hebt, is het erg mooi om langs te kust te rijden rondom het eiland. Kost ongeveer een halve dag maar dan zie je ook heel veel mooie strandjes.

met partner, 2014
"Mooi strand"vertalen
Linda
4,0
4,0
6,0

31-07-2014 Heel veel luidruchtig publiek! (jongeren)
Ze komen hier voor de clubs en uitgaansleven, voor de rust zal ik dit gebied zeker niet aanraden.

"Leuke mooie vakantie plek"vertalen
Jan
9,0

13-08-2014 We vinden Sant Antoni de Portmany/San Antonio een leuke mooie vakantieplek. Genoeg te doen. restaurants goed en betaalbaar. Clubs goed maar drankjes veel te duur.
Iedere ochtend wordt er overal goed opgeruimd en schoongemaakt. Daar kan Nederland een voorbeeld aannemen.
We hebben al 1 groot punt van kritiek. Ibiza doe iets aan die mensen die hinderlijk voor je gaan staan en je opdringerig(vooral de dames zijn irritant met hun uitgestoken hand op je af komen) proberen op te lichten. Veel strenger controleren en verbieden. Dit zal nog veel meer toeristen opleveren.

met partner, Juli 2014
"Veel toerisme en geschikt voor kinderen."vertalen
Bianca

31-07-2014 Veel amusement voor kinderen

"Leuk wel veel Engelsen"vertalen
Jeanine
2,0
7,0

30-07-2014 Veel Engelsen maar de natuurlijk en de omgeving is mooi als je een auto hebt.

"Leuk stadje"vertalen
Ingrid
7,0

21-07-2014 San Antonio is een leuk stadje. Wel veel dezelfde winkeltjes en enorm veel pubs en cafe's. Aan ons niet besteed, maar voor de jongeren is een groot uitgaansleven.

met partner, Juli 2014
"Strandjes aan de rand mooi"vertalen
sietskekevelam
7,0

14-07-2014 Stadje zelf niet echt leuk. Veel commerciele bende. Wel leuk om beetje over de boulevard te lopen.

"Super"vertalen
mw

03-08-2014 Zandstrand, alles dichtbij, vriendelijke mensen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?