7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandos El Greco Beach**** bij :

4 tips over Hotel Sandos El Greco Beach

Jonas, 22-12-2015
Als je een rustige vakantie wil, met een mooi uitzicht en een rustgevende omgeving is dit zeker een goed hotel voor jou.
Fam. Krause, 14-5-2014
Huur een auto: Ga naar Es Canar - Hippie markt /Ibizza stad - Dalt Vila / Sant Antonio - Zonsondergang bij Café del Mar valt tegen niks voor kinderen / Vlakbij zijn er ook nog grotten. Er is genoeg te doen, en alles is goedkoop. Coca Cola flesje 0,2 € 2,20 in Ibiza stad in de Haven op terras. Ik weet wel niet of dat in Juli ook zo is?
fam Hogerheide, 10-7-2013

snorkelspullen mee

zeezicht boeken

Claudia, 4-8-2012
De grotten Cova de Can Marçà bezoeken is zeker de moeite waard! De ingang bevind zich 12 meter boven de zeespiegel en geeft een prachtig uitzicht. Wij hebben via Arke een dag een auto gehuurd voor € 78,00. Dit is goedkoper dan met een taxi te reizen. De hippiemarkten zijn ook leuk, alleen overdag vonden wij het met 30 graden toch echt te warm.