Hotel Sandos El Greco Beach ****

Sandos El Greco Beach

52 reviews over Hotel Sandos El Greco Beach in het Nederlands

perfect

Alice, 7-10-2017

prachtig hotel. mooie ligging. heerlijk eten. en vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Niet wat we gedacht hadden

Wil Meijer, 11-8-2017

Twee zwembaden waarvan één soort waterpark is. De all in formule werkt goed en ook goed dat het adults only is.

Minder goed was dat het strand bij de baai waar hotel ligt een openbaar strand is en daardoor erg druk. Ook moest je voor de bedjes en parasol 21 euro per dag betalen.

Het personeel van het hotel was niet allemaal even klantvriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Esther, 5-7-2017

Lekker bed, badkamer (met föhn), tv en balkon. Je kan elke dag gratis een badhanddoek lenen.Onze kamer stonk en we kregen een andere kamer.Voor ongemak kregen we fles Cava bezorgd. Wifi prima. Gym met cardiotoestellen. Eten gevarieerd en lekker. Enkele Nederlanders vonden dat het ontbijt te Engels is, maar wat verwacht je dan, een boterham met pindakaas? 1x gratis dineren in alacarte restaurant. Animate is goed. Bij hotel 2 zwembaden en jcuzzi. Tip: tegenover hotel zit glijbanenpark. Erg leuk, minder massaal. Er zijn daar luxe bedjes. Nadeel: park is 11-18u open en rij begint half11. Portinatx is klein met weinig bezienswaardigheden. Linksboven strand kun je midgetgolfen. Verder kun je zelf of bij reisorganisatie trips boeken. Via hotel auto huren voor dagje hippiemarkt, Eivissa, Formentera etc!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandos El Greco Beach bij:

Zo jammer dat we weer naar huis moesten

Erlend, 2-6-2017

Dit is een superhotel, hele goede kamers met douche toilet etc. en uiterst vriendelijk personeel. Entertainer Juan was echt top. Hij was overal en alom aanwezig en zorgde ervoor dat de vaart erin kwam of bleef. Ikzelf ben een moeilijke eter, dus niet zo gauw tevreden. Het eten was wel echt op Engelsen ingesteld, jammer, want na de Brexit moeten ze het met Nederlanders doen, En dan is wat pindakaas, hagelslag en niet te vergeten appelmoes onontbeerlijk. En daarvoor kunnen ze dan de 2 soorten warme worstjes en gebakken bacon bij het ontbijt weglaten. We hadden een keer een klein technisch probleempje. Dit bij de receptie gemeld, en binnen een half uur kwam er een technicus en loste het op. Met de buis naar Eivissa is goed te doen (slechts € 2,95 pp enkele reis), maar terug moet je al wel drie kwartier tevoren bij de halte staan, wil je nog in de bus passen. Samengevat: het was een hartstikke leuke vakantie, ook al zijn wij 70+-ers. Denk eraan, er zijn 57 traptreden naar het strand. Die moet je ook weer naar boven.
Gereisd met partner in mei 2017

Zeer goed

J. B. ter Haar, 23-5-2017

In Potinatx in het noorden van IBIZA kun je het beste zijn ook omdat de natuur en het strand met het dorp een fijn verblijf garandeerd. Drie dagen veel kustplaatsen bekeken en vooral het binnenland wat wel de moeite waard is vanwege het gewone en rustige leven aldaar. Heel veel rotskust en moeilijk berijkbaar en te weinig wandelpaden met uitzicht op de zee. Op Menorca vele malen mooier en minder hoog heb je een eiland gevoel en dat doet goed.

Ibiza een stoffig eiland met veel vergane glorie vooral de boomgaarden zijn niet om aan te zien. Foeilelijke kustplaatsen - Cala Tarida en Sant Antoni. De buitenwijken van Eivissa langs de grote wegen zien er niet aantrekkelijk uit. Net het spaanse vasteland met veel te veel bedrijven en loeigrote reklameborden. Dit is niet mijn Ibiza. Op weg naar ons hotel met de bus schrok ik wel even. Maar ons hotel was super en de ligging met zeezicht vanaf het balkon was optimaal. Onthouden dus Sandos el Greco - erg goed personeel en gezellig.

Gereisd met partner in mei 2017

Liever niet meer.

Jackie, 21-5-2017

De ligging en de inrichting van de kamers, badkamer van dit hotel is fantastisch! Bijzonder jammer dat wij een kamer hadden met uitkijk op een muur met daarop de airco's geplaatst. Ik snap dat we niet allemaal uitzicht op zee kunnen hebben, maar een balkon in de schaduw met uitkijk op een muur geeft mij geen vakantie gevoel.

Ook erg jammer dat het niet mogelijk was om buiten te eten. Je bent aangewezen op een galmende, wel een smaakvolle ingerichte eetzaal.

Het eten was gevarieerd, maar lauw. Gelukkig werd pasta bereid waar je bij staat, dus warm.

Het personeel is met uitzondering van enkele medewerkers ongeïnteresseerd, onvriendelijk en er kan geen begroeting vanaf.

Ik kan niets over e kwaliteit van het zwembad zeggen omdat het hier kop aan teen lag, erg vol, dus niet aantrekkelijk voor ons om daar plaats te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Een keer maar niet meer

Brie1981, 31-10-2016

De ligging is geweldig! Maar daar houdt het verder op. 's Ochtends om 6 uur worden de waskarren klaargezet op de gang, daarna volgen de schoonmaak-karren. Welke enorm piepen. Als je een kamer op de eerste etage toegewezen krijgt, zorg dan in godsnaam dat je niet kamer 123 hebt. Deze is gesitueerd direct als je uit lift stapt en iedereen rijdt, loopt, rent, schreeuwt, springt en stampt langs je kamer. De bedden waren vreselijk, gebroken nachten. Het trappenhuis is open en telt 5 etages. Het galmt enorm, deze begint bij de game-hal en loopt door naar de 5e etage. Tel daarbij de luidruchtige Engelsen op. Het personeel is prima, het eten is ok. Maar niet om over naar huis te schrijven. Verder heb je er niks in de omgeving. Vandaar dat het bijnaam Portinix heeft gekregen. De Hippie Markt daarentegen is erg leuk. Ga vooral niet met de boot als je geen zee-benen hebt... Het waterpark is niet alleen gedateerd maar levensgevaarlijk met beton-rot en roestende buizen. Tevens liggen de tegels bezaaid met dennennaalden.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Supervakantie gehad!

Pieter, 22-10-2016

9 dagen herfstvakantie doorgebracht in dit heerlijke hotel (voor ons de 1e x), superschoon, vriendelijk personeel (behalve bij receptie, dat zou wat gastvrijer kunnen). Eten is erg goed, meer dan genoeg keus. Heerlijke verse pizza's. Wel fris in de eetzaal. Paar nachten bussen bij het andere hotel gehoord, ging daarna dicht (tip: oordopjes mee) 2 prachtige baaitjes direct bij het hotel. Onze kinderen hebben heel veel gebruik gemaakt van het aquapark. We zijn een dagje naar Formentera geweest, viel ons tegen. Levensgevaarlijk om te fietsen (huurfietsen zijn erg slecht, bussen, scooters en auto's rijden je bijna van de weg) Derde jaar op Ibiza voor ons, het blijft een prachtig eiland!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Heerlijk genoten

Naomi wichers, 27-9-2016

Heerlijk genoten van het hotel en met name super gezellig gehad met het animatie team!!!!!
Gereisd met partner in september 2016

Marianne Lingerak, 16-9-2016

Het eten is er voortreffelijk ! Iedere dag andere keuzes, en iedere dag lekker. Er zijn inderdaad veel trappen, maar is goed te doen. Het strand heeft een lange inloop, en is daardoor zeer geschikt voor kleintjes . De airco binnen staat erg hoog, waardoor het koud is binnen, maar op de kamers kun je zelf de temperatuur regelen. De waterglijbanen zijn erg leuk, niet geschikt voor kleintjes onder de vier jaar. In de omgeving verschlilende supermarkten gevonden, en ook leuke restaurantjes. Kortom een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandos El Greco Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandos El Greco Beach in Portinatx / Cala Portinatx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandos El Greco Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandos El Greco Beach scoort een 7.98 uit 10 op basis van 52 reviews.