Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa ***

Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa
Grupotel Oasis & Oasis Playa
7,5

14 reviews over Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa in het Nederlands

Aanrader voor een relaxte vakantie

Nick, 14-6-2014

Het hotel is vanaf juni 2014 gesplitst in een 3-sterren en een 4-sterren gedeelte, onder de zelfde organisatie. De infrastructure met 2 aan elkaar grenzende gebouwen was al beschikbaar om de splitsing mogelijk te maken.
Gereisd met vrienden in mei 2014

Rustig gelegen hotel

sofie, 17-8-2013

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij zaten in het nieuwe deel (gebouw 2) geen zeezicht maar wel een mooie kamer met tuintje aan de ligweide van het zwembad. Gebouw 3 is oud, maar wel zeezicht. Eten is (redelijk) goed en gevarieerd. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eén groot nadeel: De bedden zijn keihard. Na een week ben je gebroken. Hotel is rustig gelegen in het noorden. In Portinatx is alleen niets te beleven, dat is jammer, voor een gezellig stadje moet je 20-30 minuten rijden. Je hebt echt een auto nodig. Ik zou de volgende keer iets meer in het midden van Ibiza gaan zitten. Ibiza is een geweldig eiland, voor elk wat wils. Heerlijke temperatuur, prachtige natuur, gezellige stadjes en marktjes.Kortom: gaan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Goede prijs / kwaliteit verhouding

ezra_vander_werff, 11-7-2013

Degelijk hotel waar geen bijzondere uitschieters in voorkomen. Restaurant veel te klein voor het aantal gasten. Wij stonden regelmatig in de rij, al was het nooit heel lang. Veel te veel tafels in een te kleine ruimte nodigt ook niet uit om even gezellig te tafelen. Helaas maar aan één zijde het buffet, dan weet u wel dat het flink aansluiten is. Het eten is redelijk, dus geen uitschieters. Super schone kamer met prima airco, maar een waardeloos matras. Elke dag wordt er schoongemaakt. Zwembaden zijn alles behalve gezellig en stralen dan ook niets uit. Personeel over het algemeen vriendelijk. Gezellig terras (hotel) met een mooi uitzicht over de baai, waar je lekker wat kunt drinken. Wij werden de laatste dag al om 06:05 uur opgehaald en vroegen om een klein ontbijt. Toen wij uiteindelijk om 05:30 uur bij de receptie stonden kregen wij een voorverpakt (mini)cakeje en een bak smerige koffie. Schandalig natuurlijk!
Gereisd met partner in juni 2013

Leuk en sfeervol hotelletje, aan leuke baai!

Laura, 14-3-2013

In Sept. 2012 hier een weekje geweest. Heerlijke week gehad, gezellige mensen, knus hotel, heerlijk eten in de eetzaal, voldoende ligbedden, aan het strand/baai, prima kamers.

Een dagje naar ibiza stad geweest, zeker een aanrader. Ook leuk om verschillende strandjes in de buurt te bezoeken!

Gereisd met vrienden in september 2012

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

PFK, 18-8-2012

Verbleven in het oude gedeelte van het in het hotel en was in eerste instantie wel schrikken, oude kamer, weinig onderhoud, deurstopper was een in de vloer gedraaide schroef, gammel meubilair, los zittende kranen, keiharde matrassen, kamer was zeer gehorig, en we werden elke ochtend gewekt door personeel dat werkzaam was in de bar, maar het belangrijkste was dat het er schoon was en airco goed werkte . Omgeving is prachtig, mooie baaien en stranden. Water in zee was prachtig helder, 2 zwembaden bij het hotel te klein voor het aantal kamers. Eten was goed, bij zowel ontbijt als diner volop keuze. Zou zelf weer voor de all inclusive gaan in plaats van half pension, prijsverschil is niet groot en je kunt de hele dag naar de bar voor een drankje, je moet bij HP ook betalen voor drank bij het eten. 2 x per week entertainment door optredende artiesten, was boven verwachting leuk. Ondanks aarzeling in het begin zouden we er zo weer heen gaan, nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Gereisd met partner in juli 2012

prima 3 sterren hotel

Diane, 4-8-2012

3 gebouwen, 2 zwembaden, vlakbij het strand.Mooi uitzicht over de baai. Personeel zeer vriendelijk en hard werkend. Eetzaal beetje klein t.o.v. het aantal gasten, waardoor je soms even moeten wachten voor je een tafel krijgt (is 4x gebeurd in 2 weken) Heerlijk afwisselende bufetten.Eén man verzorgde de animatie. 'sAvonds soms een zanger of een band op het terras.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

goed hotel

Carolien van Oort, 5-10-2011

Wij zijn hier in september geweest, hotel is rustig gelegen, het hotel zelf vond ik wel gehorig. Eten is goed, alleen stond er soms een file voor de eetzaal. Vriendelijk personeel. Eenmaal per uur gaat er een bus naar bijv. Ibiza-stad. Auto is zeker aan te raden, lekker zwemmen in de mooie baaitjes overal!
Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Geweldige vakantie!

Natalie Roks, 3-10-2011

Mooi hotel onderverdeeld in 3 gebouwen. Goede kamers. Goed schoongehouden. Eten voortreffelijk en veel variatie. Een heerlijke relax vakantie. Strand, Eten, Rusten en een Prachtige omgeving. All-in is een aanrader. Ons gezelschap bestond uit vader, moeder, 2 zoons met vrouwen en een baby. Voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Een aanrader !

Dirk en José Duits, 27-8-2011

Prijs kwaliteit goed !

Schone kamers en gode service bij receptie. Animatie Italiaans maar gastvrij (5x p.wk 's avonds, maar ook overdag) Goed van eten en drinken. Kamers schoon

Gereisd met partner in augustus 2011

fantastisch

brigitta, 3-8-2011

Kleinschalig hotel in een klein dorp in het noorden van Ibiza in een heuvelachtig groen landschap.

Met een eigen baai en kraakhelder schoon water. Je kon de vissen enz. goed zien. Het was er s'nachts lekker rustig, zodat je goed aan je nachtrust toekwam. Elke dag grote zware schone witte handdoeken en een perfect schone kamer met enorm groot terras.

Eten was overheerlijk, ze hadden een Italiaanse kok van de Viaggi club, omdat er veel Italianen verbleven.

De annimatie was 2 x per week vanuit het hotel en de andere dagen werden verzorgd door een Italiaans annimatieteam, Emanuella, Valeria, Luca en Rosario.

De hele dag werden sprotieve activiteiten georganiseerd op het strand en ook al versta je ze niet, maakt niets uit, handen en voeten helpen ook bij de communicatie.

Dit geeft je wel echt het gevoel dat je met vakantie bent en niet met je buren op vakantie bent.

Wij waren er zonder kinderen, dus voor mensen met kinderen was het misschien niet zo best, maar wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa in Portinatx / Cala Portinatx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grupotel Oasis & Oasis Playa scoort een 7.54 uit 10 op basis van 16 reviews.