6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement San Miguel Park** bij :

5 reviews over Appartement San Miguel Park in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Jade Schilder, 6-8-2016

Laat je niet foppen door de 2 zwembaden. Het waren eerst 2 appartementen die samengevoegd zijn. Je moet dus een aardig stukje lopen om naar het andere zwembad te komen. Bij de zwembaden was er geen genoeg plek waardoor je handoekje leggen kreeg. Wij hebben dan ook elke dag op het strand gelegen. Er was wel animatie, alleen daar kon je ook niet zitten omdat er ook niet genoeg plek was bij de tafeltjes. De kamers waren wel goed en schoon met een aardig groot balkon. Je had alleen wifi bij het zwembad, maar die was ook heel erg slecht. Heb niet 1 keer wifi gehad bij het appartement. Voor San Miguel zelf heb je zeker een auto nodig. Ik zou dit appartement niet aanraden bij andere mensen.
Gereisd familie in juli 2016

Nieuwe appartementen zijn prima

Bram, 19-6-2014

Tegenwoordig gaat dit complex door het leven als San Miguel Park / Esmeralda Mar. Wij hadden een appartement met twee slaapkamers en zicht op zee. Dit waren de luxere gerenoveerde kamers.

Deze appartementen waren van binnen prima en netjes.

Goede bedden en iedere dag schoonmaak. (behalve op de zondag)

Buiten het appartement doet het complex wat goedkoop en verouderd aan, evenals het zwembad, de tennisbanen en het restaurant.

Het ligt vlak bij het strand waar ook enkele restaurants en winkeltjes zijn, maar dat zijn er slechts enkele.

Als je in het bezit bent van een auto is bijna alles wel binnen een half uur aan te rijden. Het vliegveld van Ibiza is ongeveer 40 minuten met de auto.

Gereisd familie in juni 2014

M. Spaargaren, 3-11-2007

Klein gedateerd complex, appartementen zijn verdeeld over meerdere bijgebouwen. Het geheel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Er wordt wel goed schoongemaakt en ook dagelijks schone handdoeken. Wij hadden all inclusive geboekt: ontbijtbuffetten waren goed, vooral op zondag, maar lunch en diner-buffetten leken steeds heel erg op elkaar, dus toch maar een paar keer uit eten geweest in Sant Antoni en Ibiza Stad. Als het mooi weer is, is het goed toeven bij het zwembad, maar als je zoals wij in de herfstvakantie gaat en dus ook bewolkte en regenachtige dagen krijgt, verveel je je al gauw hier, ondanks de dagelijkse "animatie". Huurauto heb je dus echt wel nodig als je hier naar toe gaat. Personeel is heel vriendelijk, maakt een hoop goed.
Gereisd anders in oktober 2007

I. van Diemen, 8-8-2007

De inrichting van de accomodatie was zeer somber en vies en de verzorging van sanitair/keuken zeer matig, maar het weer was prima.
Gereisd zakelijk in juli 2007

Wimpie, 21-7-2007

Wij zijn in juli 2007 naar dit complex geweest. Het eten is goed, afwisselend. Cocktails zijn bij all-inclusive ook inclusief. Je kunt de hele dag ijs en fruit eten. Twee kleine zwembaden. 1 zwembad ligt hoog en van daaruit heb je een mooi uitzicht op de baai. Er waren veel (duitse) families met kleine kinderen. Fietsen en kano's zijn ook inclusief en je kunt met de animator gaan wandelen. Het amusement 's avonds stelt niet veel voor. De slaapkamer van het appartement is klein. Maar de bedden zijn goed. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Miguel Park in Port de San Miguel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Miguel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Miguel Park scoort een 6.46 uit 10 op basis van 5 reviews.